Auteur Topic: Eredivisie  (gelezen 978552 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eredivisie
« Reactie #5680 Gepost op: 27-08-2020, 23:22:40 »
Ik ga van het weekend denk ik weer een team aanmaken, dus ik wil best in een RN subpool als die er komt  ::jaja::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5681 Gepost op: 28-08-2020, 01:07:35 »
Oh dat is topcoach, dat is betaald toch? Ik bedoelde eigenlijk matchduel, maat Topcoach zou ook kunnen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5682 Gepost op: 28-08-2020, 12:23:39 »
Voetbalpools geen ervaring mee.  Dus ik wil best mee doen maar Geen idee , hoe wat Waar.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5683 Gepost op: 28-08-2020, 12:47:46 »
Echt Haags maken? En vervolgens Hagenezen Beugelsdijk, Immers en waarschijnlijk Bakker de deur wijzen. Meijers gaat ook waarschijnlijk nog geloosd worden en die behoort ook tot het interieur bij ADO. Ik hoop in ieder geval dat ADO weer een beetje normaal gaat meedoen. Hebben mensen hier de app scorito? Misschien kunnen we een subpool aanmaken met mensen van RealityNet? (of deze is er al, dan houd ik mezelf aanbevolen)
Ja dat is raar. Beugelsdijk had blijkbaar een contract dat financieel niet meer van deze tijd is. En hoe Immers weggegaan is? Die heeft ook van de vorige leiding een contract van 6 jaar gehad (3 jaar als speler en daarna 3 jaar als assistent/jeugdopleiding of iets dergelijks).

Meijers is interesse voor van Sparta, maar of hij gaat? Denk het niet. Kijk ADO heeft het jarenlang met een steeds ouder wordend elftal gedaan. Clubiconen zijn belangrijk, maar ze willen ook spelen en als ze financieel op de begroting drukken, ja dan wordt het lastig. Maar Haags maken kan ook door nieuwe jonge jongens uit de eigen opleiding aan de selectie te binden. Er is behalve Janmaat (2007-2008), Pinas en Bakker, weinig echt jeugd doorgebroken.

De grootste talenten die ooit in de ADO jeugd speelden, zitten ergens anders en leveren daar geld op. Dus heeft de clubleiding besloten de jeugdopleiding serieuzer te nemen, te investeren in talenten door ze langer vast te leggen en ook jeugdcomplex aan te pakken.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5684 Gepost op: 28-08-2020, 22:44:31 »
Ik heb een pool aangemaakt. https://www.scorito.com/subleague/287933/match-duel-nl-2020-2021/realitynet/71909c3b-0407-4350-82fd-b609bd054805

Het is de bedoeling dat je elke speelronde de wedstrijden voorspeld.(Perfecte score=90 punten, 1/x/2 goed=60 Punten) Ook kan je elke week 4 doelpuntenmakers invullen. (Aanvaller=16 punten per goal, Middenvelder 32, Verdediger 64 en Keeper 128) Scorito kan je online spelen, maar er is ook een app die je kunt downloaden voor op je telefoon/ipad. Ik hoop dat er wat mensen mee willen doen. :)
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5685 Gepost op: 28-08-2020, 22:46:32 »
Ik ga er zeker induiken Ricardo.

Update. Al ingevuld .




Verder Moskou legt 12 miljoen neer voor ejuke, dus die zullen Mike tresor waarschijnlijk niet gaan kopen.
« Laatst bewerkt op: 28-08-2020, 22:52:34 door Tarbozan »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Eredivisie
« Reactie #5686 Gepost op: 28-08-2020, 23:09:55 »
Ik doe ook mee!

En 128 vind ik nog weinig voor een scorende keeper ;D

Edit: ik zie nu dat er ook een topic over toto eredivisie is. Misschien daar ook nog even kijken  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 29-08-2020, 16:52:23 door ViWiRu »
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eredivisie
« Reactie #5687 Gepost op: 8-09-2020, 12:42:15 »
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Eredivisie
« Reactie #5688 Gepost op: 8-09-2020, 16:36:50 »
Ik heb het allemaal volledig niet gevolgd, maar aangezien zowel de eredivisie als de voorrondes pas net gaan beginnen: dit had toch veel eerder gecommuniceerd kunnen worden? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Eredivisie
« Reactie #5689 Gepost op: 8-09-2020, 16:41:58 »
Ik luister altijd de NOS voetbalpodcast en daar werd dit geval ook besproken. Echter was de gang van zaken bij de gasten ook niet helemaal duidelijk, maar uiteindelijke concludeerde men dat de KNVB te traag gehandeld heeft, iets waar ik het mee eens ben.

Als je weet dat AZ door is en er een grote kans is dat ze op Dinsdag moeten spelen (Uitwedstrijd tegen Dinamo Kiev), dan ga je toch direct actie ondernemen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5690 Gepost op: 9-09-2020, 11:16:39 »
Zoet verlaat PSV voor La Spezia (Italiaanse promovendus die voor het eerst in de Serie A speelt komend seizoen)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Eredivisie
« Reactie #5691 Gepost op: 9-09-2020, 15:57:15 »
Eens even de VI Seizoensgids doorbladeren :) Wel beter dat nu ook de selecties van de grote competities erin staan ::jaja:: Qua doelpunten wordt Spanje het nieuwe Italië schijnbaar ::rofl::




Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Eredivisie
« Reactie #5692 Gepost op: 13-09-2020, 13:49:43 »
De nieuwe Griekse spits van VVV laat zich meteen zien. Giakoumakis draaide een 2-0 achterstand om met een hattrick. Nu weer 3-3
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5693 Gepost op: 13-09-2020, 14:25:45 »
De nieuwe Griekse spits van VVV laat zich meteen zien. Giakoumakis draaide een 2-0 achterstand om met een hattrick. Nu weer 3-3
En die 3e was een mooi stiftje  ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5694 Gepost op: 14-09-2020, 11:58:38 »
Heb Vitesse-Rkc en Sparta-Ajax niet gezien (alleen in samenvatting) en PEC - Feyenoord deels, maar ga toch proberen een elftalletje van de week te maken

                                        Giakoumakis (VVV) - Gakpo (PSV) 
Van de Water (Heracles) - J. Veerman (Heerenveen) - Rosario (PSV) - Berghuis (Feyenoord)
Oosterwolde (FC Twente) - Bochniewicz (Heerenveen) - Teze (PSV) - Harderveld** (Heracles)
                                                            Bijlow* (Feyenoord)

*Ik heb alleen niet echt een uitblinkende keeper gezien... (wel een blunderende en een tijdrekkende ;D)
** is eigenlijk een linksback, maar speelde prima tegen ADO.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5695 Gepost op: 14-09-2020, 17:11:20 »
waarom heb je bochieniwz erin staan. heeft heel de match niks hoeven doen. 1 bal erin gekopt omdat willem II ging wisslen bij een aanval tegen.

verder was hij niks beter dan bv een woudenberg,
tegenvallers van het weekend ado den haag en willem II.

conclusie na 1 wedstrijd:
schaf de var af en pas de handsregels aan


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Eredivisie
« Reactie #5696 Gepost op: 16-09-2020, 14:38:04 »
waarom heb je bochieniwz erin staan. heeft heel de match niks hoeven doen. 1 bal erin gekopt omdat willem II ging wisslen bij een aanval tegen.
Moest hier nog even op reageren (wel zo netjes). :)

Nou ja ik vond het knap van hem dat als je net nieuw bent in een ander land en zeker als verdediger, dat je je prima staande houdt in de eerste wedstrijd (kwam ook omdat Willem II niet goed was). En als je dan ook nog een doelpunt maakt, kan je spreken van een prima debuut. Heb niet echt andere CV's gezien die er bovenuit staken. Vond de verdediging sowieso de lastigste lijn om het elftal van te maken.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Eredivisie
« Reactie #5697 Gepost op: 20-09-2020, 18:16:18 »
Team Nijhuis vind ik maar weer eens bedroevend. Inmiddels 7x een check geweest door de var  ::ohno::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Eredivisie
« Reactie #5698 Gepost op: 21-09-2020, 08:57:54 »
Var pure willekeur, ipv de scheids op het veld gaat het er nu om of je de var mee hebt. Aan gezien bepaalde scheidsrechters al voorkeur Hadden voor bepaalde clubs hebben ze dat aks var nog steeds.

Als je bovenarm langs het lichaam hangt,maar je beweegt Met je onderarm en je mept de bal weg, dan moet dat hands zijn. Was er niet eerst een regel dat de var geen genomen actie van de scheids ( gele kaart) kon overrulen.
Het is er niet duidelijker op geworden en het lijkt dat bepaalde clubs meer var beslissingen In hun voordeel krijgen dan andere

Vvv, niks bijzonders, die griek gaf wel een hele lekkere assist

Utrecht tegenvallend, mat , klaiber was uitzondering door werklust.

Az , tJa of het nou door de match tegen Kiev kwam of iets Anders, maar wat was dit slecht, inspiratieloos. 

Pec. Een Matig team zonder spelers Met een meerwaarde en erg vedetteachtige spits. Haalt zomaar een punt uit In alsmaar.

Vitesse, aardige ploeg( al jaren). Maar maakt het zichzelf vaak te moeilijk. Dit weekend ook weer had Ruim moeten

Sparta. Kleurloos, smaakloos inspiratieloos. Keldervoetbal, wel strijdlustig

Psv als dit een topclub in Nederland Moet zijn, au au au.  Echt bij vlagen een tempo van een derdeklasser en bij vlagen prima combinaties. Over de keeper en de coach zal ik het maar niet hebben.

Emmen. Veel werklust, veel team spirit, maar niet echt veel spelers die er boven uit Steken

Fortuna, kandidaat nummer 1 voor degradatie als het zo naief blijft spelen, straalt niet uit dat ze iets willen afdwingen en dat zakt Met elke nederlaag dieper, vrees ik

Heerenveen. Veerman en veerman. En ook van die duitser met Argentiijnse naam gaan ze daar veel plezier hebben. Mooie combinaties, en de extra klasse van Joey veerman

Ado Waar ik vooraf nog dacht dat dit wel eens een jaar kon zijn dat ado onderin weg kon blijven, toonde deze week daar weer niets van. Krachteloos, vechtlust kwijt. Baltempo erg laag

Fc groningen. Geen hoogvlieger, niks negatiefs , niks positiefs. Padt blijft een gevaar voor zijn ploeg als uit komt, vaak erg Lomp en onbehouwen.

Feyenoord. Had meer ingezeten en echt een paar kansen moeten er toch echt In.
Verder gestoord aan de opmerking van advocaat over corona. Laat je toch niet verleiden tot een uitspraak. Jorgensen of de Poolse spits, doe de pool maar erger dan Jorgensen kan het niet worden zeg ik.

Fc fraude, ik weiger iets over deze club te zeggen omdat deze club al jaren geleden geroyeerd had moeten Worden.

Willem II. Nadat de Balans op midden terug was gebracht, door Sadiki controlerend te brengen en mike tresor van links, was het hek van de dam. Pavlidis werklust , creativiteit en efficient. Saglam goed In de combinatie. Yeboah wat een debuut.

Heracles. Paar harde werkers Met propper en hardeveld, maar een Heracles Zonder of Met van de water scheelt heel veel.

Ajax. Plichtmatig, soms op halve kracht. Maar zoveel meer voetbal dan de tegenstander zodat het toch genoeg was

Rkc. Ja geprobeerd van zich af te bijten, maar komt echt te kort In deze competitie




« Laatst bewerkt op: 21-09-2020, 09:01:46 door Tarbozan »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Eredivisie
« Reactie #5699 Gepost op: 22-09-2020, 09:05:14 »
Was er niet eerst een regel dat de var geen genomen actie van de scheids ( gele kaart) kon overrulen.
Volgens mij kon vorig seizoen een gele kaart ook al overruled worden indien de var vond dat het rood moest zijn.
Ich bin ein Bärliner!