Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 291467 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #760 Gepost op: 23-05-2020, 17:33:48 »
Heb vanmiddag naar Gladbach - Leverkusen zitten kijken, Leverkusen vond ik ook erg goed voetbal spelen. En Daley Sinkgraven krijgt ook speeltijd als linksback.  ::ok::

Die zoon van Thuram bij Gladbach is ook echt een goalgettertje hoor.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #761 Gepost op: 23-05-2020, 17:49:13 »
Die zoon van Thuram bij Gladbach is ook echt een goalgettertje hoor.

Die naam zag ik ook, moest gelijk aan verdediger Thuram denken :)
2024: wie is de Mol?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #762 Gepost op: 23-05-2020, 17:50:11 »
Heb ik ook zitten kijken. Ook omdat Bosz de trainer is van Leverkusen. Vermakelijke wedstrijd. En voorlopige derde plek nu voor Leverkusen.  :D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #763 Gepost op: 23-05-2020, 17:53:47 »
Die naam zag ik ook, moest gelijk aan verdediger Thuram denken :)
En dan heeft hij er nog eentje lopen die bij Nice speelt. Die Havertz van Leverkusen kan ook echt goed voetballen. 20 jaar, speler waar we de komend decennium ook veel van gaan horen denk ik. Technisch zo goed. En dan zat Bailey nog op de bank bij Leverkusen.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #764 Gepost op: 23-05-2020, 18:04:00 »
Heb net de highlights gezien. Ja die Havertz die kan wel wat. Leuk en goed voetbal van Leverkusen inderdaad.  ::ok:: Thuram is dus de zoon van... dat vroeg ik me al af.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #765 Gepost op: 23-05-2020, 18:35:40 »
Havertz vond ik het begin van het seizoen tegenvallen, maar na de winterstop is die niet meer te stoppen zoals vorig seizoen.
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #766 Gepost op: 30-05-2020, 10:32:24 »
Duitsland is al begonnen natuurlijk, maar...

- Spanje begint vanaf 11 juni
- Italië vanaf 20 juni
- Engeland vanaf 17 juni

(en in navolging daarvan gaan o.a ook Portugal en wat andere landen beginnen/zijn weer begonnen).

 ::bravo:: en dat allemaal op de plaats waar normaal het EK plaatsvond. Helaas geen toeschouwers, maar ja, we hebben wat te kijken  ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #767 Gepost op: 30-05-2020, 11:05:58 »
Fijn dat er idd toch nog wat van sport is in de zomer.  :D Ik vraag me wel zeer af of we in de nabije toekomst nog publiek gaan zien bij wedstrijden. Twee verschillende Champions Leaguewedstrijden schijnen toch Coronabrandhaarden zijn geweest (Liverpool - Atletico en Atalanta - Valencia). Maar ja misschien hebben veel besmettingen zich ook buiten het stadion voorgedaan waar iedereen met elkaar in de kroeg en in het ov heeft gezeten. Maar denk dat daar toch nog wel wat onderzoek gedaan moet worden ;)
« Laatst bewerkt op: 30-05-2020, 11:08:20 door Loezel »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #768 Gepost op: 31-05-2020, 11:09:12 »
Op het gevaar af om als pessimist gezien te worden. Voordat de wereld terug gaat naar de echte sportbeleving ( live in de stadions of samen Met vrienden ergens een rechtstreekse uitzending) zullen er nig heel wat gezondheidsregels  moeten komen.

Want hoe goed ik de blijdschap kan begrijpen van het eerste doelpunt van je club, het vieren ervan door de aanwezige mensen in de armen te vliegen, is niet de manier die nu de gewoonte Moet/mag worden .

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #769 Gepost op: 1-06-2020, 20:21:01 »
Ik hoop werkelijk dat we voor het eind van het jaar weer enigszins normaal naar een wedstrijd kunnen gaan... En dat zal in genoeg landen ook wel al gaan gebeuren! Er zijn zelfs al landen (en dan denk ik even niet aan Wit Rusland) waar men al verwacht binnen zeer korte tijd alweer wat toeschouwers toe te kunnen laten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #770 Gepost op: 12-06-2020, 09:43:55 »
De Amerikaanse competitie gaat ook weer verder. In een andere opzet. Vanaf begin juli.

Maar in Disney World? Hoezo de Eredivisie Mickey Mouse competitie?  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #771 Gepost op: 12-06-2020, 12:31:18 »
Is slim, scheelt een hoop verplaatsingen. De afstanden zijn niet te vergelijken met hier. Hier is voor FC Groningen een uitwedtrijd bij bijv. VVV een flink eind, dat is in Amerika een klein stukje.

Bij Disney hebben ze veel accomodaties, alles op één plek is minder reiskilometers is minder kans op besmettingen.
NBA zit daar ook straks.

UEFA denkt er toch ook over om het vervolg van de CL en EL op één plek te houden?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #772 Gepost op: 12-06-2020, 12:33:22 »
Is slim, scheelt een hoop verplaatsingen. De afstanden zijn niet te vergelijken met hier. Hier is voor FC Groningen een uitwedtrijd bij bijv. VVV een flink eind, dat is in Amerika een klein stukje.

Bij Disney hebben ze veel accomodaties, alles op één plek is minder reiskilometers is minder kans op besmettingen.
NBA zit daar ook straks.

UEFA denkt er toch ook over om het vervolg van de CL en EL op één plek te houden?
Yes klopt. EL hoor ik niks over, CL wel. Dat lijkt Portugal (Lissabon) te worden. Omdat Benfica en Porto er al uit liggen en het dan in feite neutraal terrein is. Waarschijnlijk de stadions van Sporting en Benfica die daarvoor gebruikt gaan worden  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #773 Gepost op: 13-06-2020, 08:01:26 »
Yes klopt. EL hoor ik niks over, CL wel.
EL Ook. Als ik het goed begrepen heb heeft het Ruhrgebiet in Duitsland zich daar kandidaat voor gesteld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #774 Gepost op: 13-06-2020, 18:30:39 »
Ze kunnen het ook in Servië/Wit-Rusland houden. Daar is geen corona.  :P

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #775 Gepost op: 13-06-2020, 19:12:17 »
Het is vandaag Hollandse (doelpunten)dag in de Bundesliga

2x Weghorst
2x Klaassen
1x Dost
1x Zirkzee (en wat er nog bij kan komen..)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #776 Gepost op: 16-06-2020, 19:45:49 »
Voor wie geen Fox of Ziggo abonnement heeft en toch legaal een potje voetbal wil zien. Eurosport zendt sinds vandaag de Noorse competitie uit. Kwam er toevallig langs. Leuke wedstrijd ook en.. en.., en... MET publiek (op gepaste afstand en niet heel veel mensen, maar ze zijn er wel  ::bravo:: )

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #777 Gepost op: 24-06-2020, 09:57:48 »
Snappen jullie iets van het beleid van Arsenal?

Contractverlenging voor David Luiz (die kan het niveau niet meer aan)
Contractverlenging voor Mari (ex-Nac) is een degelijke speler, maar niet niveau Arsenal
Cedric (rechtsback van Southampton) blijft ook bij Arsenal. Is ook niet helemaal topniveau.

Arsenal pretendeert topclub te zijn, maar de tijden met een topelftal lijken ver en ver weg. Özil is ook niet meer wat het was, alleen voorin met Auba en Lacazette loopt er iets van kwaliteit.

Volgens mij worden en zijn ze echt links en rechts voorbij gestreefd door o.a Leicester, Newcastle (als overname doorgaat?) Everton, Spurs, Liverpool en zelfs de Wolves.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #778 Gepost op: 24-06-2020, 10:01:12 »
Luiz heeft tegen City laten zien dat hij NIET thuishoort bij Arsenal ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #779 Gepost op: 24-06-2020, 12:09:20 »
Ik ben er soms helemaal klaar mee. Waarom moet ik nou weer Arsenal fan zijn ::rofl::. Ik hoop dat ze David Luiz alleen houden voor de ervaring. Arsenal kennende moet hij alsnog spelen door alle blessures. Soares is gewoon flink onder het niveau Arsenal. Ik zeg een niveau PSV/Feyenoord. Ik word ook ongerust van de geruchten dat Arsenal Joe Hart gratis wilt aantrekken om Leno zijn blessure op te vangen, gelukkig valt het mee voor Leno en is hij er vermoedelijk over 6 weken weer bij. Ik vind overigens wel dat er zwaarder gestraft moet worden in het aanvallen van spelers die in de lucht hangen. Niet alleen omdat het nu toevallig is gebeurd bij Arsenal. Er kunnen gewoon hele nare dingen gebeuren als je iemand in de lucht van richting duwt. Ik bedoel niet dat kopduels niet meer mogen, maar zoals Maupay veel te laat toen Leno de bal al klem had sprong en hem uit de 16 beukte. Het is vernoedelijk een ongeluk, maar in mijn ogen is dat alsnog gevaarlijk spel, iemand in de lucht aanvallen. En die Maupay blijft ook nog eens popiejopie doen na de wedstrijd in  interviews.

Edit: En Stan Kroenke is een ergere versie van Dagobert Duck, hij heeft Arsenal puur als winstmodel zodat hij zijn LA Rams miljoenen kan blijven schenken. Hij is de op 2 na rijkste eigenaar in de premier league, maar ook dat er nooit geld is voor versterkingen. Er is een Afrikaanse Arsenalfan die al heel lang arsenal wilt overnemen. Ik hoop dat het er ooit van komt.
« Laatst bewerkt op: 24-06-2020, 12:13:29 door Ricardo »
Så hva gjør vi nå?