Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 287264 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #1320 Gepost op: 28-03-2021, 22:16:23 »
Het lijkt me niet dat je een abonnement bij Sky hebt? ??? De rechten in Duitsland liggen nu bij Sky en da's een betaalzender. Er is weinig Duits succes dit jaar, dus werd het voor RTL Duitsland te duur (kijkcijfers waren immers enorm gedaald). Wel gaat Sky 4 van die races via RTL Duitsland uitzenden, dus je kunt nog 4 races via RTL Duitsland kijken: volgens google zijn dat de Grands Prix van Emilia Romagna (18 april), Spanje (9 mei), Italië (12 september) en Brazilië (7 november).
Volgens mij heeft het Engelse Sky ook ooit zo'n deal gehad met de BBC.

De enige manier om nu gratis legaal F1 te kijken is een Ziggo abbonement, daar zit Ziggo Sport in het basis pakket.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: F1 topic
« Reactie #1321 Gepost op: 29-03-2021, 00:07:06 »
Het nadeel bij ziggo is wel het nationalistische gevoel van Olav mol. Is iets waar niet iedereen heel goed op gaat.

Ik vind zijn commentaar zeker niet altijd bijdragen aan mijn kijkvreugde.

Dat is dus niet waar. De tracklimit was er alleen in de trainingen, niet in de race. Zolang je het maar niet de vaak doet, want dan kan je alsnog een straf krijgen onder het kopje 'leaving the track and gaining an advantage' (andere regel).
. Dit zijn dus echt van die arbitraire regels, hoe vaak is te vaak . Een regel moet smart zijn en dat is een afkorting waarvan de m voor meetbaar staat. Dus plak er een nummer op hoe vaak je buiten de baan mag en vanaf wanneer je dus een penalty riskeert.


Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #1322 Gepost op: 30-03-2021, 08:48:45 »
Mazespin lijkt in het eerste weekend bewezen te hebben niet in de F1 thuis te horen...

Of gaat dat nog veranderen?  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: F1 topic
« Reactie #1323 Gepost op: 30-03-2021, 08:53:28 »
Mazespin lijkt in het eerste weekend bewezen te hebben niet in de F1 thuis te horen...

Of gaat dat nog veranderen?  ::hypocriet::

Ik verwacht van niet ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #1324 Gepost op: 30-03-2021, 09:01:53 »
Mazespin lijkt in het eerste weekend bewezen te hebben niet in de F1 thuis te horen...
Al kon hij aan zijn crash in de wedstrijd weinig doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: F1 topic
« Reactie #1325 Gepost op: 30-03-2021, 09:10:13 »
Al kon hij aan zijn crash in de wedstrijd weinig doen...

Huh? Welke race heb jij gekeken?

Dit was echt volledig zijn eigen fout ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #1326 Gepost op: 30-03-2021, 10:29:05 »
Huh? Welke race heb jij gekeken?

Dit was echt volledig zijn eigen fout ::rofl::
Voor mijn gevoel werd hij getoucheerd. (dat zei Olav Mol toch ook?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #1327 Gepost op: 30-03-2021, 19:24:06 »
Voor mijn gevoel werd hij getoucheerd. (dat zei Olav Mol toch ook?)

Dan heb jij toch een deel vd uitzending gemist want zowel aan Jack Plooy als achteraf gaf Mazepin gewoon aan dat het zijn eigen fout was. ::jaja::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: F1 topic
« Reactie #1328 Gepost op: 30-03-2021, 21:13:53 »
Uit de beelden van de race zou ik ook denken dat hij aangetikt werd, maar Nikita geeft  inderdaad meermaals aan dat het zijn fout was dat hij spinde.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #1329 Gepost op: 30-03-2021, 23:41:20 »


De enige manier om nu gratis legaal F1 te kijken is een Ziggo abbonement, daar zit Ziggo Sport in het basis pakket.
dat is wel mogelijk, maar is meen ik 13 of 15 euro per maand.

Ik heb alles via KPN nu. En daar zat ie dus bij RTL.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: F1 topic
« Reactie #1330 Gepost op: 31-03-2021, 12:54:16 »
...
De rechten in Duitsland liggen nu bij Sky Wel gaat Sky 4 van die races via RTL Duitsland uitzenden, dus je kunt nog 4 races via RTL Duitsland kijken: volgens google zijn dat de Grands Prix van Emilia Romagna (18 april), Spanje (9 mei), Italië (12 september) en Brazilië (7 november).
Volgens mij heeft het Engelse Sky ook ooit zo'n deal gehad met de BBC.
...

Goed om weten dat de GP van Emilia Romagna iig via RTL Duitsland te zien is.  ::ok::

Meer info over F1 kijken: https://racingnews365.nl/formule-1-op-tv

dat is wel mogelijk, maar is meen ik 13 of 15 euro per maand.

Ik heb alles via KPN nu. En daar zat ie dus bij RTL.

Ik keek vorig seizoen ook via RTL Duitsland en heb alles via XS4ALL: dat is wat TV betreft gelijk aan KPN. Inderdaad kan ik (als niet-Ziggo abonnee) ook voor 15 euro per maand Ziggo Sport Totaal nemen. Ik heb het - als tennisfan - wel overwogen omdat daar behalve de F1 ook tennis in zit, maar ik vind dat toch te gortig en er is al genoeg tennis via Eurosport. Ziggo wil de hoofdprijs hebben als je alleen maar F1 zou willen kijken. Een redelijke prijs zou ik 5 euro per maand voor alleen de F1 vinden, maar dat kan bij Ziggo dus niet.

Ik overweeg daarom nu een streaming abonnement bij F1TV (heeft iemand hier daar trouwens ervaring mee?):

https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

Voor 64,99 euro per jaar kan je F1TV Pro afsluiten. Dat komt neer op 5,40 euro per maand en komt dichter bij wat ik acceptabel vind.

Voor het geval je nog een stream zou willen bekijken. Op de link hieronder is er info over te vinden. Ik had afgelopen zondag (GP Bahrein) niet echt de tijd om er voor te gaan zitten maar ik heb even naar de stream (niet legaal!) van He's Goal gekeken. Dat waren beelden van Ziggo met NL-commentaar. De kwaliteit hield niet over en liep ook vaak niet erg vloeiend.

https://www.streamwijzer.nl/formule-1-live-stream/

EDIT:

Via de zender EEN (Vlaams) is op de racedagen 's avonds rond 23.25 Sporza nog te zien met een samenvatting van de race van zo'n 20 min. Niet live dus, maar wel gratis.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2021, 13:10:51 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #1331 Gepost op: 5-04-2021, 13:52:33 »
Dan heb jij toch een deel vd uitzending gemist want zowel aan Jack Plooy als achteraf gaf Mazepin gewoon aan dat het zijn eigen fout was. ::jaja::
Dat interview heb ik inderdaad niet gehoord. Ik was net even in de keuken bezig...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #1332 Gepost op: 15-04-2021, 23:56:10 »
Dit weekend Imola. Walhalla voor de coureurs, een ramp voor de kijker - maar hopen op een safetycar anders wordt het een optocht.

Voor Max te hopen dat Red Bull de strategie beter voor elkaar heeft dit weekend.

Verder staat de GP van Canada op het punt geschrapt te worden, ik verwacht Istanbul als vervanger (dat gerucht ging tenminste een tijdje terug).

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #1333 Gepost op: 15-04-2021, 23:59:21 »
Las ook Hockenheim ergens.

Imola saaiste baan van het jaar. Hopelijk spannende kwalificatie en misschien wat leuks met tactiek  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: F1 topic
« Reactie #1334 Gepost op: 16-04-2021, 18:43:45 »
Lekkere start van het raceweekend voor Red Bull. Hopelijk valt het mee en kan Verstappen morgen knallen in de kwalificatie
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #1335 Gepost op: 16-04-2021, 19:05:31 »
Ach slechter dan vandaag kan het voor Red Bull niet gaan. ::rofl::

Alpha Tauri ook weer rap, en Ferrari zat er ook goed bij. ::jaja::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: F1 topic
« Reactie #1336 Gepost op: 17-04-2021, 15:32:04 »
Ah klein foutje max, dit had een poleposition moeten zijn, jammer.
Wat een kwalificatie zeg, wat was het is 9/100 e tussen 1 en 3.

Zo matig als de vrijdag was voor redbull zo goed was het vandaag.


Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: F1 topic
« Reactie #1337 Gepost op: 17-04-2021, 15:50:27 »
Het was zeker een spannende kwalificatie! Ook Norris was snel, maar ging duidelijk buiten de baan. Ik ben benieuwd of er morgen ook streng wordt gekeken bij dat stuk of dat we weer Bahrain achtige taferelen krijgen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #1338 Gepost op: 17-04-2021, 16:17:35 »
Het was zeker een spannende kwalificatie! Ook Norris was snel, maar ging duidelijk buiten de baan. Ik ben benieuwd of er morgen ook streng wordt gekeken bij dat stuk of dat we weer Bahrain achtige taferelen krijgen

Nee, want toen waren er voor de race andere regels dan in de kwali. Nu blijven daar gewoon tracklimits. Uit mijn hoofd zeg ik bij de 3e keer 5 seconde straf.

Rondje van Max was niet foutloos, maar dat waren die van Perez en Hamilton ook niet.
Ik denk dat in Q3 alleen Gasly en Ricciardo er het maximale uitgehaald hebben (sws qua positie, denk ook wel qua tijd). Het was ontzettend spannend.  ::jaja::

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: F1 topic
« Reactie #1339 Gepost op: 17-04-2021, 16:53:12 »
Nee, want toen waren er voor de race andere regels dan in de kwali. Nu blijven daar gewoon tracklimits. Uit mijn hoofd zeg ik bij de 3e keer 5 seconde straf.

Nog even een vraagje, want ik merk dat je hier heel veel vanaf weet. Worden die 5 seconden na afloop verrekend of kan een coureur er ook voor kiezen of tijdens zijn pitstop 5 seconden te wachten?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.