Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 286523 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #880 Gepost op: 29-04-2018, 16:23:50 »
Commentaar bij RTL: Ricciardo had 40 procent schuld aan de onderlinge crash, Verstappen 60 procent. Is natuurlijk niet exact op een procent uit te rekenen.

Al met al veel incidenten. Bijna had de safetycar zelf de race nog gewonnen....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #881 Gepost op: 29-04-2018, 16:26:04 »
Ik zie mezelf als enige in het twitterblokje staan, dat geeft weer aan wat voor knotsgekke race het in Azerbeidjan was. ;D Hoewel het daar tot aan de Red Bull crash totaal niet op leek. Op de eerste ronde na, was op dit moment de race best wel saai.

Zo'n ongeluk met een teamgenoot mag natuurlijk nooit gebeuren. In mijn ogen hebben ze er dan sowieso allebei schuld aan. Ricciardo komt van achteren, dus die zit sowieso fout. Max bewoog wel erg vaak in mijn ogen, dus wellicht werd Ricciardo erdoor verrast. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd .

Grosjean is echt de grootste oelewapper in het F1 veld. Hij geeft Ericsson de schuld, die daar niet eens rijdt. ::rofl:: Als er snel niet iets verbeterd, is dit het laatste F1 seizoen voor mr. Grosjean. En die wilde nog naar Ferrari volgend jaar. Die zitten daar echt niet op te wachten.  ::rofl::

Sneu voor Bottas. Had het wel verdiend, rijdt best constant dit jaar. Maar misschien had ie nog iets tegoed van vorig jaar. Volgende keer beter.

Ik baal wel dat Ocon en Hülkenberg zichzelf geëlimineerd hebben  :(, dit was de kans op een podium; wel weer knap van Perez, met dit soort wedstrijden komt ie altijd weer boven drijven op het einde. Ook knappe race van Leclerc, groot talent, daar gaan we nog jaren van genieten. ::jaja::

Edit: Perez samen met Stroll en Magnussen 'under investigation' voor het incorrect gebruiken van DRS.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2018, 17:29:00 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #882 Gepost op: 13-05-2018, 16:48:59 »
Stelletje mafkezen bij Ferrari ::ohno:: Gewoon een podium weggegooid. Heeft Max ook eens mazzel.
Wel een rare actie door na de VSC tegen Sirotkin aan te rijden. Gelukkig liep dat goed af.

Grosjean weer een oliedomme actie, mazzel dat het alleen bij blikschade gebleven is. Sukkel.

Ouderwets Hammertime, niet te kloppen dit weekend.
Op dit soort circuits blijkt weer dat je niet kunt inhalen. ::ohno::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #883 Gepost op: 13-05-2018, 18:54:56 »
Wat mij betreft zijn alle circuits waar je niet kunt inhalen (m.u.v. Monaco) toe aan vervanging..
Wit is ook een kleur!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #884 Gepost op: 13-05-2018, 20:17:29 »
Eerst maar eens de regels voor volgend jaar afwachten. Die downforce wordt minder, dan kan inhalen beter.

Desalniettemin heb ik geloof ik nog nooit een leuke race in Spanje gezien (2 jaar geleden door een oranje bril uitgezonderd)
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #885 Gepost op: 26-05-2018, 15:22:49 »
Max stond fout geparkeerd en moet achteraan starten ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #886 Gepost op: 10-06-2018, 21:52:58 »
Regelmatige race, prima derde plaats voor Max, wat mij betreft.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #887 Gepost op: 10-06-2018, 21:56:15 »
Wel veel reclames tussendoor zeg....  ::ohno::
Wit is ook een kleur!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #888 Gepost op: 11-06-2018, 13:15:12 »
Ik meende het gisteren al te hebben gezien,  maar ik dacht dat er iets aan mijn ogen mankeerde (het stond ook op Twitter):


Vettel werd dus inderdaad een ronde te vroeg afgevlagd door dat Canadese model....

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #889 Gepost op: 24-06-2018, 16:29:12 »
Wat is de toegevoegde waarde van die fel gekleurde strepen?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #890 Gepost op: 24-06-2018, 18:40:01 »
Wat is de toegevoegde waarde van die fel gekleurde strepen?

Val je minder snel in slaap
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #891 Gepost op: 24-06-2018, 19:01:53 »
Val je minder snel in slaap

dat is alsnog gelukt.........
Tijd dat er meer inhaalmogelijkheden komen
Wit is ook een kleur!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: F1 topic
« Reactie #892 Gepost op: 24-06-2018, 23:40:14 »
Ik volg de F1 niet heel erg goed: wordt Vettel (ook 'involved' is bij een crash) nu ook zo bekritiseerd als Max?  ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #893 Gepost op: 30-06-2018, 18:45:58 »
Na vandaag wel, Vettel maakte een hele domme fout door Sainz overduidelijk te hinderen door op de racelijn te blijven na zijn snelle ronde in Q2, waardoor Sainz vol in de remmen moest. Gevolg: 3 plekken straf en van P3 naar P6. Max schuift zo een plekje op naar de 4e startplaats.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #894 Gepost op: 1-07-2018, 17:12:06 »
Hee....is hier nog geen reporter langsgeweest? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #895 Gepost op: 1-07-2018, 17:13:21 »
Ik weet alleen dat Verstappen gewonnen heeft en Hamilton uitgevallen is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #896 Gepost op: 1-07-2018, 19:21:49 »
Leuke race. Zeker van Nederlands oogpunt. Ik ben geen superfan van Max, maar deze race was straks, mooie inhaalactie op Raikkonen in de 1e ronde en gecontroleerd vanaf de pitstop. Zeker gezien er genoeg mensen met bandenproblemen waren. ::jaja::

Het blijkt weer, de Mercedes is een briljante auto, als ie op kop rijdt, maar in verkeer is het een ander verhaal. Hamilton was echt aan het zeuren op de board radio.

Maar bizar, 2 Mercedessen eruit met technische problemen, ik kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst was. Haas op 4 en 5, zeer knap in pas hun 50e race. Ineens weer spannend in het WK, Vettel weer een punt voor op Hamilton. Die zal in Silverstone wraak willen, goed voor hem, dat kan zondag al.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: F1 topic
« Reactie #897 Gepost op: 1-07-2018, 19:23:40 »
Dit was inderdaad een leuke race met een behoorlijk aantal inhaalacties en coureurs die het moeilijk hadden om hun banden goed te managen (Ricciardo en Hamilton).
De laatste keer dat beide Mercedessen wegens mechanische problemen uitvielen schijnt Italië 1955 geweest te zijn.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #898 Gepost op: 1-07-2018, 19:48:50 »
Ik viel niet in slaap!! Was leuk, en niet alleen vanwege Max
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #899 Gepost op: 3-08-2018, 17:49:10 »
Ricciardo naar Renault. Het meest schokkende F1 bericht sinds Rosberg aankondigde ermee op te houden. Ik snap zijn keuze, de toekomst zal moeten uitwijzen of het een goede keuze is.