Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173883 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #520 Gepost op: 11-08-2019, 18:34:52 »
PSV maakt melding van het volgende:  :o (die zag ik niet aankomen want ik dacht dat hij terug wilde naar huis en zelfs al bij Freiburg zat...).

That feeling when you’re back home 🤩
Schwaab = back in 🔴⚪️

Nou dan heeft PSV met Baumgartl, Viergever, Boscagli, Sainsbury en Schwaab 5 CV's... waarvan Boscagli als linksback moet gaan dienen.

Kan Luckassen nu wel verkocht worden  ::ok::

Moet nog wel echt een goede middenvelder bij en een aanvaller wellicht als Lozano vertrekt. Hopelijk is Thomas snel fit, was altijd een goede en creatieve speler bij PEC tot hij geblesseerd raakte.
« Laatst bewerkt op: 11-08-2019, 18:37:36 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #521 Gepost op: 16-08-2019, 21:31:38 »


 ::ok:: is ie binnen bij Feyenoord? Ja Ie is binnen.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #522 Gepost op: 17-08-2019, 00:06:38 »
Hij trekt wel een beetje een vies gezicht als ie naar z'n shirt kijkt.  ;)
« Laatst bewerkt op: 17-08-2019, 00:08:48 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #523 Gepost op: 22-08-2019, 15:21:34 »


Mitroglou (31 jaar) naar PSV. Goeie baard, goede spits in zijn tijd bij Benfica echte goalgetter. Moet in de Eredivisie vast ook wel wat goals kunnen maken. In ieder geval ervaring en goede oplossing voor in de spits zolang Lammers geblesseerd is. Wordt voor 1 jaar gehuurd dus prima, aangezien aanvalstalent Piroe verhuurd wordt aan Sparta. Kan misschien ook wel uitgroeien tot cultheld (of een enorme mishuur).
« Laatst bewerkt op: 22-08-2019, 15:30:28 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #524 Gepost op: 28-08-2019, 09:57:27 »
In other news: ik lees overal dat PSV Doan van Groningen wil hebben. Goede versterking, of stap naar de top te groot zoals Ramselaar en Maher in het verleden?
Doan deal  ::ok:: 7,5 miljoen voor betaald. Hopelijk pakt het goed uit en zit Doan ook niet Ihataren in de weg qua ontwikkeling.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #525 Gepost op: 13-02-2020, 13:32:40 »


Dit zegt genoeg denk ik ;D Ik vind alleen 44 miljoen nog best weinig... :P

Ben benieuwd wie Ajax als opvolger haalt. Een Stengs of toch die dure Braziliaan waar ze achteraan zitten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #526 Gepost op: 19-06-2020, 19:35:55 »
Deze zag ik niet aankomen... de razensnelle Cheikh Touré (19 jaar) gaat transfervrij van Feyenoord naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Zal in eerste instantie voor Jong PSV zijn denk ik, maar stel dat een Gakpo of Malen of andere voorhoede speler vertrekt... Zul je zien dat PSV dikke winst op hem maakt over 2-3 jaar :P

Voor wie hem niet kent: Touré is een van de jongste debutanten in Feyenoord 1. Volgens mij na Wijnaldum zelfs de jongste.


Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #527 Gepost op: 20-06-2020, 14:08:01 »
Deze zag ik niet aankomen... de razensnelle Cheikh Touré (19 jaar) gaat transfervrij van Feyenoord naar...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Zal in eerste instantie voor Jong PSV zijn denk ik, maar stel dat een Gakpo of Malen of andere voorhoede speler vertrekt... Zul je zien dat PSV dikke winst op hem maakt over 2-3 jaar :P

Voor wie hem niet kent: Touré is een van de jongste debutanten in Feyenoord 1. Volgens mij na Wijnaldum zelfs de jongste.
*kropt zichzelf op, omdat Touré nooit een echte kans heeft gehad. Ik hoop dat hij er een keer 3 inschiet tegen ons. Hopelijk heeft die niet zo last meer van blessures. Ik heb soms echt dat ik mij afvraag wat er daar allemaal gebeurt. Joël Zwarts laten gaan en nu bij de nieuwe contractverlengingen geen contract geven aan jeugdspeler Toshio Lake, beiden zijn dat sterke en snelle aanvallers.
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #528 Gepost op: 20-06-2020, 14:15:34 »
*kropt zichzelf op, omdat Touré nooit een echte kans heeft gehad. Ik hoop dat hij er een keer 3 inschiet tegen ons. Hopelijk heeft die niet zo last meer van blessures. Ik heb soms echt dat ik mij afvraag wat er daar allemaal gebeurt. Joël Zwarts laten gaan en nu bij de nieuwe contractverlengingen geen contract geven aan jeugdspeler Toshio Lake, beiden zijn dat sterke en snelle aanvallers.
Ja het vertrek van Zwarts snap ik ook niks van. Deed het goed bij Dordt, daarna Excelsior en kan nu naar Heerenveen. Leuke speler is dat wel. Zonde...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #529 Gepost op: 20-06-2020, 18:20:11 »
En Hamer, nu voor 1,5 miljoen naar Engeland vanaf PEC.

Diemers is een prima breedte versterking, maar of het een wekelijkse basisspeler wordt moet ik nog zien. Leuke speler bij Fortuna (En goed voor veel punten in mijn scorito pool), maar nu weer een stapje hoger.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #530 Gepost op: 20-06-2020, 19:55:16 »
Diemers is een mooie speler, maar niet bepalend bij een club als Feyenoord.
Maar aan de andere kant wat zit er nog aan middenvelders  bij Feyenoord? Toornstra, kokcu en fer. Of gaan ze tapia nog een jaar gebruiken.

Lastig dat we al zon tijd geen voetbal meer hadden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #531 Gepost op: 20-06-2020, 20:00:57 »
Tapia's contract is afgelopen en wordt niet verlengd.

Burger is wel terug van zijn verhuurperiode.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #532 Gepost op: 20-06-2020, 20:02:48 »
En Hamer, nu voor 1,5 miljoen naar Engeland vanaf PEC.

Diemers is een prima breedte versterking, maar of het een wekelijkse basisspeler wordt moet ik nog zien. Leuke speler bij Fortuna (En goed voor veel punten in mijn scorito pool), maar nu weer een stapje hoger.
Scorito ben ik van vorig jaar eerste plaats naar laatste in de pool gezakt. :)
Så hva gjør vi nå?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #533 Gepost op: 20-06-2020, 20:06:05 »
Het beste voor een Burger zou zijn om een jaartje uitgeleend te worden aan een Willem II, PEC, FC Twente of  FC Groningen ik hoorde dat die net een middenvelder zijn misgelopen ::). Burger heeft wel al een soort cultstatus en heeft het legioen al op de hand. Verder is volgens mij El Bouchattaoui ook terug van verhuur aan Dordrecht.
Så hva gjør vi nå?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #534 Gepost op: 20-06-2020, 20:30:08 »
Het beste voor een Burger zou zijn om een jaartje uitgeleend te worden aan een Willem II, PEC, FC Twente of  FC Groningen ik hoorde dat die net een middenvelder zijn misgelopen ::). Burger heeft wel al een soort cultstatus en heeft het legioen al op de hand. Verder is volgens mij El Bouchattaoui ook terug van verhuur aan Dordrecht.
Ik weet van Burger dat ADO vorig jaar al interesse had, maar daar wilde hij zelf niet heen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #535 Gepost op: 20-06-2020, 22:34:33 »
Willem II hoeft Burger denk ik ook niet, zolang llonch en Mike tresor blijven .


Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #536 Gepost op: 20-06-2020, 22:36:43 »
Willem II hoeft Burger denk ik ook niet, zolang llonch en Mike tresor blijven .
Als je pech hebt vertrekt er minimaal 1, Llonch stond volgens mij in Spanje bij een paar clubs op de radar en Trésor is denk ik ook positief opgevallen bij de scouts.
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #537 Gepost op: 20-06-2020, 22:44:05 »
Tresor halen is de hoofdprijs betalen heeft contract pas in 2020 getekend. En llonch heeft een hele mooie actie naar de fans gemaakt onlangs, maar in de voetballerij is niks zeker.

Verder hebben we ook nog saglam achter de hand met een contract van januari 2020.
Saddiki is voor de club zeer bruikbaar, maar niet beter dan burger .

Ik ben benieuwder met welke doelman ze gaan spelen, zowel Timon weg als 2 e keeper woud .

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #538 Gepost op: 20-06-2020, 22:54:00 »
maar in de voetballerij is niks zeker.

Ik kan mij mijn eerste open dag van Feyenoord nog herinneren. Vlaar: 'Ik blijf.' 1 week later: https://www.demorgen.be/nieuws/ron-vlaar-verlaat-feyenoord-voor-aston-villa~b2bb8d87/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Så hva gjør vi nå?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #539 Gepost op: 2-07-2020, 19:25:08 »
Na Sambasam, hebben we nu Sambaboy: Christian Conteh komt over van FC Sankt Pauli. Niet bekend met hem, maar als ie de Sinisterra kant op gaat moet het wel wat kunnen worden op termijn.

Nu tijd voor wat verdedigende versterking, zeker als Botteghin vertrekt en Iè niet terugkeert (al hoeft die niet persé terug te komen van mij, behalve zijn eerste wedstrijd vond ik hem niet een geweldige indruk maken).