Auteur Topic: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)  (gelezen 2010 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
4 maart 2005,
In België op VTM begint een nieuwe realityreeks ;The Farm. Ik dacht nee he,niet weer  :-\\ Tot ik een van de kandidates zag; SOFIE  ::love:: ::love::
Toen had ik(door omstandigheden) nog geen PC en kon enkel wekelijks The Farm volgen op TV. Ik had mij kort daarop een PC gekocht,want het enige wat ik wou,was een woordje praten met Sofie.Via de site van Evi Hanssen die toen The farm Samen met Gijs Staverman presenteerde,lukte het niet.
Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Gijs,met de vraag waar ik een vraag kon stellen aan de kandidaten van The Farm,en tot mijn verbazing kreeg ik meteen een mail terug dat ik eens moest polshoogte nemen op defarm.org,wat ik meteen gedaan heb,en de mensen die hier reeds langer zijn,weten wel dat ik er aanwezig was  ;)
Bij deze wil ik die mensen een geheimpje vertellen,Elke "Farm-deelnemer" heeft van de crew een origineel aandenken gekregen,en van een van de kandidates heb ik die in mijn bezit(en het is niet van Sofie,maar van een Nederlandse Dame) met een zeer mooie foto van haar,Sofie en Gijs erbij,waarvoor ik haar nu nog steeds dankbaar ben.
The Farm liep teneinde,er werdt niet meer gepost,ik bleef er verweesd achter.
Ik kende het niet,maar sommige mensen zeiden me;"kom toch gezellig posten in relaxhoek" enzo.
Ik hing er wat rond en idd het was er leuk,ben er beginnen posten,maar dan wel op een minder "rechtoe-rechtaan"manier zoals ik deed ten opzichte van Sofie.
Ik ben (in mijn ogen dan) de grappige weg ingeslagen,en blijkbaar werkte dit prima  :D
Toen zijn er door omstandigheden enkele mensen hun eigen weg opgegaan,en werdt ik zelfs door mensen die er nu niet meer zijn(ze zijn niet heengegaan he) aangesproken om AL(Actief Lid) te worden.Maar dat wou ik niet,ik wou gewoon blijven zoals ik was,grappig(proberen) te posten,en met mijn bijna 22.000 posts in 2 jaar blijven tonen dat ik op een andere manier actief op RN ben,maar de laatste tijd is RN blijkbaar "ingenomen" door bakvisjes en acnéjongetjes,die in boards waar ik zelf heb op aangedrongen om die op het forum te zetten,of helpen mee bedenken,me gaan zeggen wat kan en wat niet. Dus daarom hoeft het voor mij niet meer. Maar 1 troost,ik zal zeker niet "overlopen naar" hoor,ik vind het gewoon jammer   :( begrijp me niet verkeerd hoor,wat kan mij het schelen,maar als de jonkies zelf grove taal gebruiken,en ik maak dan eens een opmerking,dan moeten er meteen enkele een opmerking maken,precies alsof ik een ouwe viezerik ben  :-\\ :-\\ Dus geen opmerkingen meer van mij in Relaxhoek....Nogmaals,ik vind het jammer  :-\\ :-\\
Tot op de Tour of het WK ofzo  het ga jullie goed  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #1 Gepost op: 19-06-2007, 11:13:25 »
Dus geen opmerkingen meer van mij in Relaxhoek....Nogmaals,ik vind het jammer  :-\\ :-\\
Tot op de Tour of het WK ofzo  het ga jullie goed  ::ok:: ::ok:: ::ok::

 :o neeeeee!!!!!

 :\'( niet weggaan koekoe :\'(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #2 Gepost op: 19-06-2007, 16:28:24 »

 Jammer Koekoe.. ::niet-ok:: :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #3 Gepost op: 19-06-2007, 16:53:32 »
 :\'( vaarwel...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #4 Gepost op: 19-06-2007, 18:16:36 »
Ik weet wat de reden van je vertrek is en ik kan alleen maar zeggen:

Koekoe, als je gewoon niet over de streep gaat en ons gewoon blijft laten lachen met de grappen die wel leuk zijn, dan ben je voor mij nog steeds van harte welkom!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #5 Gepost op: 19-06-2007, 20:01:33 »
Koekoe, niet weggaan, mag niet, wil ik niet, wil niemand hier.

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #6 Gepost op: 19-06-2007, 20:30:51 »
Ik kende je niet echt, maar ik ben zelf met pozen actief. In ieder geval, jammer! Ik begrijp je standpunt wel. Tga je goed!  ::zwaai::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #7 Gepost op: 19-06-2007, 21:05:36 »
Ode voor koekoe

De eerste post
:matthieu is misschien beter voor de groep awel sofie is mooier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Wat-vind-je-van-de-stoel-onder-je?
hij heeft 4 poten   ::jaja:: ::jaja::

Lachen...Gieren...Brullen...
ahaaaaaaa
Dit is geen grap,maar een anekdote
Enige tijd geleden heb ik samen met Megan en Guikie een stapje in de wereld gezet. Op aanraden van Guikie hebben wij een bar bezocht in de buurt van Utrecht.
Na wat gezellige praatjes onder ons,zei Guikie plots;ik ben van Utrecht en ik heb in mijn leven reeds 5 meiden "binnengedaan".
Waarop Megan, haha ik ben van Amsterdam,en ik heb reeds 10 mannen versleten.
koekoe zei daarop,ik ben maar een simpele Antwerpenaar,maar ik heb toch 50 meiden "binnengedaan"
*de uren verstreken,en de drank vloeide rijkelijk*
Plots viel Guikie uit in een huilbui "ik moet jullie iets bekennen,ik heb nog niemand "binnengedaan"
2 minuten later Megan ook in een dipje "jongens,ik moet ook iets bekennen,ipv 10 is mijn vaste vriend nog maar de 2é.
Waarop koekoe ook schuld moest bekennen,Megan,Guikie ik heb ook gelogen,ik ben geen Antwerpenaar,maar een West-Vlaming.  ;D ;D ;D ;D

Liefde is...
veel geven en weinig nemen

Wat eten we vandaag? (of hebben we gegeten)
goed idee:KOEsKOEs ::ok:: ::ok::

Wat drink je nu??
BIER???? als ik op de fles kijk,staat er fris opdienen,dan is dat toch FRISDRANK?

Expeditie Robinson
Grappige momenten

  ::rofl:: ::rofl:: die Chinees op zijn fiets die plots in beeld verscheen op het vrouweneiland  ::rofl:: ::rofl::

Hoe is t weer bij jou?
bij mij is't weer zeer kalm op 't forum,en bij jou?

Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
moet je mee opletten hoor,in België is gisteren een vrouw doodgebeten door de jachtluipaarden,waar ze enorm mee begaan was. Stel dat jullie te dicht bij de aapjes komen en een mannetjesaap ziet menno als liefdesrivaal.......
(euuuhhmm,elke vergelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Peking Express
Aflevering 10

Chelsea was vooraf de favoriet,maar toen Anja en Nancy de 1é amulet beet hadden,moesten de favorieten wel uit hun pijp komen, wat soms resulteerde tot overhaaste beslissingen.Zo kwamen Egbert en Jozefien vast te zitten met hun kano in het struikgewas,terwijl net op het ogenblik dat Anja en Nancy op het punt stonden om Pascal en Miranda voorbij te steken Kuyt een 2é doelpunt voor Liverpool scoorde,de meiden waren in extase,tot bleek dat kuyt's doelpunt niet geldig was. Anja bleef er rustig bij,maar Nancy kon het niet hebben en spuwde meteen haar "godverdegodverdegodver" over het scherm. Toen het einde in zicht was,was er dan nog een prijs te verdienen. Daarop had Egbert(ook Liverpool supporter) wat gevonden,stapte naar Mourinho toe en zei tegen hem; als ons favo duo wint,zal ik een liedje voor je zingen.Zo is het verlopen en belofte maakt schuld. Dus Egbert; "Grasias senor,grasias senor" met het bijhorende dansje en allles erop en eraan.  ::jaja:: ::jaja::

PS; Gisteren heb ik wat heen en weer gezapt van het voetbal naar PE en vise versa,dus mijn excuses mocht het zijn dat ik ergens iets door elkaar gehaald heb.

Een mooi gedichtje of een lief berichtje
sorry dat ik zo laat post, ik durfde het je nog niet te vertellen ::schaam::

die sexy ogen
die mooie mond
die gekke neus
die lekkere kont
ik ben jou nog lang niet moe
ooh lieve koekoe
 ::love:: ::love::

kom toch terug koekoe. het is hier zo leeg zonder jou
Menno is gek

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #8 Gepost op: 19-06-2007, 21:14:47 »
ik had me er niet in willen mengen, maar laat ik dit zeggen:  als een jong meisje zich geintimideerd voelt door een oudere man, dan is het haar goed recht om haar grenzen aan te geven!
grappig bedoeld of niet, dat doet er helemaal niet toe.
leer er van, iedereen heeft het recht zijn grenzen aan te geven, zeker op zoiets anoniems als een forum!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #9 Gepost op: 19-06-2007, 21:18:40 »
ik had me er niet in willen mengen, maar laat ik dit zeggen:  als een jong meisje zich geintimideerd voelt door een oudere man, dan is het haar goed recht om haar grenzen aan te geven!
grappig bedoeld of niet, dat doet er helemaal niet toe.
leer er van, iedereen heeft het recht zijn grenzen aan te geven, zeker op zoiets anoniems als een forum!
Ik wou me er eigenlijk ook niet in mengen, maar ik moet toch even iets kwijt. En dat is wat Lautjuh zegt. Ik ben echt teleurgesteld in mensen hier, ik dacht dat sommigen wel beter wisten. Ik ga niet hier alles open en bloot over het forum vertellen wat er aan de hand is, degene die het willen weten moeten het me maar PM-en (want ik vind wel dat je het recht hebt om het te weten). Verder sluit ik me bij Lautjuh aan.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #10 Gepost op: 19-06-2007, 23:52:05 »
ik had me er niet in willen mengen, maar laat ik dit zeggen:  als een jong meisje zich geintimideerd voelt door een oudere man, dan is het haar goed recht om haar grenzen aan te geven!
grappig bedoeld of niet, dat doet er helemaal niet toe.
leer er van, iedereen heeft het recht zijn grenzen aan te geven, zeker op zoiets anoniems als een forum!

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik laat dit aansluiten bij de eerste post die ik in dit topic deed.

Nogmaals: Koekoe, ik heb heel vaak hard om je moeten lachen, maar af en toe ging je gewoon te ver in je 'grappen'. Als je dit voortaan achterwege laat, dan hoop ik je gauw weer terug te zien!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #11 Gepost op: 20-06-2007, 15:05:46 »
 :(

kom ajb terug koekoe
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koekoe neemt met pijn in het hart afscheid(maar niet helemaal)
« Reactie #12 Gepost op: 20-06-2007, 17:14:31 »
Dus geen Chinezen op fietsen meer in de Relaxhoek? :( ;)

Ik hoop dat ik je wel eens een keer weer spreek met PE of WIDM

 ::zwaai:: (maar dan met een zielig mondje)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2007, 17:17:03 door Tinuzzz »