Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 263405 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #60 Gepost op: 29-06-2010, 05:02:33 »
In Groningen. M@ri@nne zal dat graag willen bevestigen.
Ow,ik dacht dat ik af en toe een plaats zag die me bekend voorkwam,maar als het in Groningen gefilmd is en m@ri@nne kan het bevestigen,dan zal ik me vergist hebben.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2011, 11:43:32 »
Het nieuwe seizoen is weer begonnen

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2011, 11:56:57 »
En de eerste keer dat ik het gezien heb. Was wel oké.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2011, 20:15:10 »
Ik erger me in elk geval minder aan het slechte acteerwerk, dus misschien is dat verbeterd. Ik vond het wel leuk om te zien met Thomas Acda.   :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2011, 22:12:57 »
Het grappige is dat dit ongeveer de laatste keer is dat Thomas te zien is. Aflevering 1 hoort eigenlijk de laatste aflevering van vorig seizoen te zijn.


En even dit: oh, wat hebben veel mensen zich hier gestoord aan die irritant overvliegende heli.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2011, 23:27:23 »
Het acteerwerk is altijd vrij matig en je ziet sommige twists van mijlenver aankomen (bijvoorbeeld dat die bom in de kleren van Victor Reinier zat). Maar het is wel leuk om naar te kijken. ;D

Jammer dat het voorbij is en ook jammer dat Thomas Acda straks ongetwijfeld direct in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen uit de serie wordt geschoten.
Het grappige is dat dit ongeveer de laatste keer is dat Thomas te zien is. Aflevering 1 hoort eigenlijk de laatste aflevering van vorig seizoen te zijn.

Hij is niet doodgeschoten, dus misschien kan hij nog een keer uit de gevangenis ontsnappen om opnieuw toe te slaan.  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2011, 21:56:45 »
::rofl::
Die bom/semtex zagen we ook allemaal van mijlenver aankomen :P.
Maar het is een leuk makkelijk programma

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2011, 22:00:04 »
Flikken Maastricht is zeker geen slechte serie. Op zich is het een hele goede afgeleide van het Belgische origineel!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2011, 22:36:30 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2011, 22:02:42 »
Voor mij (en ik neem aan voor Dwaas eveneens) is het tot op zekere hoogte een sport om te herkennen waar de opnames zijn gemaakt. Het wordt steeds minder, maar het komt nog steeds voor dat straten niet op elkaar aansluiten bij zoiets als een achtervolging.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2011, 22:11:52 »
Voor mij (en ik neem aan voor Dwaas eveneens) is het tot op zekere hoogte een sport om te herkennen waar de opnames zijn gemaakt. Het wordt steeds minder, maar het komt nog steeds voor dat straten niet op elkaar aansluiten bij zoiets als een achtervolging.

Ik volg de serie niet... het acteerwerk en de verhaallijnen vind ik tenenkrommend slecht. Mijn broertje blijft me aangeven dat het nu allemaal beter is... maar die 1 a 2 afleveringen die ik van het vorige seizoen heb gezien hebben me niet overtuigd dat het één en ander nu beter is ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2011, 22:18:35 »
Fikken Maastricht is zeker geen slechte serie. Op zich is het een hele goede afgeleide van het Belgische origineel!
ik vind Flikken echt 10 keer beter

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #71 Gepost op: 12-01-2011, 21:17:42 »
Vreselijk slecht programma eigenlijk.. :P Het is dat m'n oma en moeder het graag kijken, maar da's alleen vanwege de shots van Maastricht (komen ze vandaan). Verhaallijnen vinden ze ook niks aan, 't is hooguit wat vermakelijk zo af en toe :P
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #72 Gepost op: 12-01-2011, 21:51:52 »
Het is dat m'n oma en moeder het graag kijken, maar da's alleen vanwege de shots van Maastricht 

::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #73 Gepost op: 12-01-2011, 22:39:26 »
Zeg nooit het woord ''Maastricht'' en ''shots'' in 1 zin, ze proberen hier al jaren van dat imago af te komen, maar het lukt ze voor geen meter........

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2011, 12:17:12 »
Zeg nooit het woord ''Maastricht'' en ''shots'' in 1 zin, ze proberen hier al jaren van dat imago af te komen, maar het lukt ze voor geen meter........

Welk imago bedoel je Jos ???
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2011, 12:23:36 »
Welk imago bedoel je Jos ???
zuipen, shotjes nemen ::jaja::
waar natuurlijk niks mis mee is
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2011, 12:35:57 »
Ah, oké, heeft Flikken Maastricht het imago dat er zoveel in gezopen wordt? Dat wist ik niet.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2011, 13:05:17 »
Volgens mij Maastricht zelf ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2011, 13:10:18 »
Volgens mij Maastricht zelf ;)

Ow... dat valt toch wel reuze mee, geloof ik :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2011, 00:55:30 »
Ik vind de originele Flikken ook veel beter dan Flikken Maastricht. En dat met die bom dat had heel Nederland al aan zien komen, voordat Wolfs er zelf achter kwam, maar goed... Ik vond vandaag wel een leuke aflevering. Marcel Hensema is een van mijn favoriete acteurs en hij speelt om de een of andere reden best vaak van dat soort creeps. Dit was echt weer zo'n typische rol voor hem.  ;D