ik werk in een winkel, en ik ben compleet pro anti tasjes.
mijn grote irritaties:
1. mensen die zeggen 'doe er maar een tasje om, want ik moet nog naar een andere winkel'.
als ze nou gewoon de kassabon meenemen! is er echt helemaal niets aan de hand. één kassabon zegt nog meer dan 10 tasjes van onze winkel.
en trouwens, ik ken geen collega die vraagt of een klant even z'n tas open wil doen om te kijken wat er in zit. en mocht dat wel gebeuren, dan heb je die kassabon toch nog!
2. mensen die hun fiets (met fietstassen!) buiten de winkel hebben staan en voor die paar meter naar hun fiets nog een tasje willen.

3. mensen die al één of meerdere tasjes hebben en er ook nog een van mij willen, terwijl je zíet dat het er makkelijk bij in kan.
4. mensen die met z'n 2en aan het winkelen zijn en allebei een eigen tasje willen terwijl het makkelijk in 1 tasje kan.
als je uit elkaar gaat kun je toch even wisselen van spullen?
5. mensen die bv een mascara kopen en daar nog een tasje voor willen terwijl het mákkelijk in een handtas of jaszak kan.
echt ongelooflijk wat voor hoeveelheid van die rottasjes ik weg moet geven op een dag.
laat ze er asjeblieft een verbod op leggen zodat mensen eens een keer minder lui worden en gewoon een keer zo'n shopper meenemen ofzo.
wat vinden jullie?
ik hoop dat ik niemand beledig overigens.