Auteur Topic: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)  (gelezen 8025 keer)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #40 Gepost op: 7-02-2008, 00:21:04 »
Hoewel ik satire best grappig vind, vind ik het over de rug van zo'n zware zaak eigenlijk niet zo heel erg grappig, nog voor ik het filmpje bekijk.

(Ik weet nu dus ook niet of het nou echt gewoon satire is o.i.d.)

Wat ik wel nog even kwijt wil is dat ik nog steeds niet goed weet wat ik nou moet denken van de gebeurtenissen op Aruba.
Als het verhaal van Joran klopt, wat mij zou verbazen, dan is hij schuldig aan tenminste het verdoezelen van een lijk.
Waarom ik niet helemaal geloof dat zijn verhaal klopt, is omdat hij zo verschrikkelijk veel details weet op te rakelen.
Zoals ook bij DIDM werd gezegd, weet men vaak meer details van een leugen dan van de waarheid, en laten we wel wezen, Joran is nou niet een doorgewinterde crimineel die aan het begin van de hele affaire al wist hoe de politie en justitie werken en hoe je ze bezig moet houden.

Dat is dus wat mij verbaast. Is Joran echt zo harteloos, dat hij dat, ik zou bijna denken uit karakter, kan/kon, of heeft hij er minder mee te maken dan iedereen denkt?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #41 Gepost op: 7-02-2008, 12:44:52 »
Ik ben van mening, dat je juist de waarheid niet hoeft te onthouden, en dat je een leugen altijd een tikkeltje anders vertelt dan de vorige keer dat je die uitsprak.

Bij mij op het werk wordt verteld dat misschien de vader wel een rol in het geheel speelt. Dat doet ie mijns inziens ook: zijn zoon strikt instruern over wat ie wel en niet kan zeggen.

Ik bedoel, ik kan ook vertellen dat ik een aanslag wil plegen op bijvoorbeeld de paus, maar of iemand mijn uitspraak dan serieus neemt, waag ik te betwijfelen.

Het lijkt me nog steeds sterk, dat joran vantevoren al wist, dat ie te maken zou krijgen met een undercover-actie, en vantevoren al wist wat ie zou gaan zeggen.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #42 Gepost op: 7-02-2008, 17:00:10 »
Het lijkt me nog steeds sterk, dat joran vantevoren al wist, dat ie te maken zou krijgen met een undercover-actie, en vantevoren al wist wat ie zou gaan zeggen.
misschien ishet wel een dubbele undercover-actie en is het echt een vriend van Joran en dit hebben ze alleen maar voor de "grap" gemaakt. en ook voor de " grap" Peter R erbij gehaald.
Menno is gek

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2008, 17:23:58 »
en het geld samen opgestreken
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #44 Gepost op: 7-02-2008, 21:39:32 »
Ik bedoel, ik kan ook vertellen dat ik een aanslag wil plegen op bijvoorbeeld de paus, maar of iemand mijn uitspraak dan serieus neemt, waag ik te betwijfelen.

Als hij morgen wordt neergeknald, ben jij wel t haasje >:D ;)

Ik heb er ook aan gedacht dat Peter R de Vries er miss ingeluisd is, maar die checkt toch ook wel dingen 1000 keer voor ie ergens aan begint :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2008, 20:20:21 »
Joran van der Sloot is vanochtend op een Rotterdams politiebureau verhoord door rechercheurs van de Arubaanse politie en van het KLPD. De advocaat van Van der Sloot was bij het verhoor, dat ongeveer twee uur heeft geduurd.

In het verhoor zei Joran dat hij de gesprekken in de auto onder invloed van marihuana heeft gevoerd. Verder bleef hij bij zijn eerdere verklaringen en zegt hij niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken te hebben.

Het Hof van Justitie van Aruba en de Nederlandse Antillen beslist volgende week over eventueel verder verhoor. Van der Sloot blijft verdachte.


Waarom geloof ik dit niet?


Ik heb nooit drugs gebruikt, en zal dat uit eigen vrije wil ook nooit doen. Maar wanneer mariuana het doen en laten beinvloedt van de gebruiker ervan, hoe kan het dan, dat dit verhaal tot in detail is verteld? Ik bedoel: je zou dan toch een onsamenhangend geheel krijgen? Ik kreeg niet de indruk dat dit verhaal onsamenhangend was. Het is in meerdere keren opgenomen, en er zit een duidelijke ''rode draad'' in.


Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Zaak Natalee Holloway opgelost (?)
« Reactie #46 Gepost op: 10-02-2008, 14:41:28 »
dat is natuurlijk het probleem; hij blijft draaien en liegen en ontkennen en men heeft geen poot om op te staan.
maar ik twijfel er niet aan dat hij er mee te maken heeft en dat wat hij tegen die patrick vertelde wel heel erg waar zou kunnen zijn.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw