Auteur Topic: [Kandidaat NL] Kim Feenstra  (gelezen 24027 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2008, 20:36:05 »
Dat ene scheldwoord bij het laatste stuk van de eerste opdracht.. ::niet-ok::
Ook slecht van de makers, die hadden ze eruit moeten monteren.
The sun came up and reality set in.

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2008, 14:49:34 »
Ik denk wel dat zij er als volgende uitligt... of misschien eerst Maya nog, maar daarna zeker.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Wieldop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2008, 22:46:05 »
Ik moet echt continu om haar lachen. Ze is erg tegenstrijdig: Ze wil continu naar huis, maar blijkt ook een enorme doorzetter te zijn. Ik vind haar een leuke toevoeging aan het programma!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2008, 10:51:08 »
Ik vind haar een leuke toevoeging aan het programma!

Dat ben ik absoluut met je eens
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #44 Gepost op: 24-04-2008, 17:54:11 »
Ik moet echt continu om haar lachen. Ze is erg tegenstrijdig: Ze wil continu naar huis, maar blijkt ook een enorme doorzetter te zijn. Ik vind haar een leuke toevoeging aan het programma!
Ik ook!  ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #45 Gepost op: 1-05-2008, 18:23:36 »
Ik vond het wel echt sneu... mag ze naar dr moeder bellen, heeft die moeder 3 mobiels, neemt nergens op :-\\ Kon mijn moeder zijn ::)

Wel balen voor dr hoor!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat NL] Kim Feenstra
« Reactie #46 Gepost op: 10-08-2008, 21:11:22 »
Vriend Kim Feenstra overleden

De vriend van Kim Feenstra is zaterdagnacht plotseling overleden. "Ik ben vannacht iemand verloren die me heel dierbaar is. Iemand met wie ik zou trouwen en kindjes zou krijgen", schrijft het 22-jarige fotomodel op haar Hyves-pagina. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer!"

Volgens het Dagblad van het Noorden is de vriend van Feenstra het slachtoffer van een ruzie die zaterdagochtend plaatsvond in een woning in Groningen en waarbij waarschijnlijk werd gestoken. De politie meldde zaterdag dat het slachtoffer een 29-jarige Groninger was. De verdachte, een 31-jarige Groninger, meldde zich later op de dag bij de politie en zit vast. In de woning waar het conflict plaatsvond waren ook de 30-jarige bewoonster en een kind van 4 aanwezig. Volgens de politie lag de aanleiding voor de ruzie in de relationele sfeer.

Feenstra, de winnares van Holland's Next Top Model, bedankt haar fans die berichtjes voor haar achterlaten. "Ik waardeer het heel erg maar ik heb nu maar één persoon nodig en die is er niet meer", schrijft ze. "Lieve Josh, je was een vader uit duizenden en een goede maat van je beste vrienden. Je was een lieve en ondeugende zoon en een beschermende broer! Maar boven alles was je van mij en was je mijn soulmate. En nu zijn we je allemaal kwijt."

Bron: Nieuws.nl
It's nice to be important, but it's more important to be nice!