Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 307025 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #100 Gepost op: 28-03-2009, 11:34:33 »
Als beltoon heb ik een mooi liedje op m'n mobiel. Dezemorgen had ik tijdens een huishoudelijk karweitje een cd opgelegd waar dat nummer ook opstaat. Toen dat nummer begon spurtte ik naar m'n mobiel,ik dacht dat er iemand belde of een berichtje getuurd had,maar ik zag niets  ::dom:: ::dom::  ;D

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #101 Gepost op: 28-03-2009, 12:06:02 »
Ha ha, herken dit, had ik een keer in de auto, was het liedje van m'n beltoon op de radio, en ik maar in de tas graaien naar m'n mobil. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #102 Gepost op: 28-03-2009, 12:10:24 »
Ik sta met een aantal mensen in de rij bij de kassa van de Kruidvat...zegt ineens het meisje achter de kassa tegen een collega: "Oh mijn god we hebben last van muizen!" Waarop haar collegaatje gilt:"waar, waar waar???" De eerste wijst naar een stelling en zeg: "Daar liggen keutels op...BAH wat smerig." Ik nieuwsgierig zoals ik ben werp een blik op de stelling en zie een viertal ovale bruine dingetjes liggen. Gelukkig ben ik buiten het nieuwsgierig zijn om niet de domste ::) en ik kon het wicht al snel geruststellen met de woorden: "Dan moet het wel een supermuis zijn geweest, want deze hoopjes zijn te groot voor een muis en lijken me meer koffiebonen toe!" ::vergroot:: Meisje kijkt nog eens en komt al snel tot de conclusie dat de hoopjes idd koffiebonen waren ;D
Tja de haarkleur van de jongedame zal vast van invloed zijn geweest op haar waarneming ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #103 Gepost op: 28-03-2009, 12:16:00 »
Ik sta met een aantal mensen in de rij bij de kassa van de Kruidvat...zegt ineens het meisje achter de kassa tegen een collega: "Oh mijn god we hebben last van muizen!" Waarop haar collegaatje gilt:"waar, waar waar???" De eerste wijst naar een stelling en zeg: "Daar liggen keutels op...BAH wat smerig." Ik nieuwsgierig zoals ik ben werp een blik op de stelling en zie een viertal ovale bruine dingetjes liggen. Gelukkig ben ik buiten het nieuwsgierig zijn om niet de domste ::) en ik kon het wicht al snel geruststellen met de woorden: "Dan moet het wel een supermuis zijn geweest, want deze hoopjes zijn te groot voor een muis en lijken me meer koffiebonen toe!" ::vergroot:: Meisje kijkt nog eens en komt al snel tot de conclusie dat de hoopjes idd koffiebonen waren ;D
Tja de haarkleur van de jongedame zal vast van invloed zijn geweest op haar waarneming ;D
En het was niet net het tegenovergestelde? Dat Bakkertje plots begon te gillen?  ;D ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #104 Gepost op: 28-03-2009, 12:18:26 »
En het was niet net het tegenovergestelde? Dat Bakkertje plots begon te gillen?  ;D ;D

nope ik ben niet meer bang voor muizen sinds we in Almere wonen...wij hebben elke winter wel een ongenode gast in huis. Helaas voor de ongenode gast hebben we ook muizengif in huis ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #105 Gepost op: 30-03-2009, 15:50:37 »
Vergeten je wekker een uur vooruit te zetten , zodat ik dus te laat op m'n werk kwam  ;) ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #106 Gepost op: 30-03-2009, 15:54:56 »
ik wil marianne nomineren voor blondje van de maand.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #107 Gepost op: 11-04-2009, 11:16:27 »
ik heb al mijn verslagen in docx opgeslagen en die kan ik thuis niet openen ::dom:: ::dom::
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #108 Gepost op: 13-04-2009, 06:26:27 »
Toen ik daarnet m'n PMs even nakeek zag ik een ganse pagina waar ik nog niet op geantwoord had. Ik dacht; dat kan toch niet?  ??? Maar toen zag ik het,ik was in m'n uitbox aan't kijken  ;D  ::dom:: ::dom::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #109 Gepost op: 17-05-2009, 08:56:39 »
Speciaal voor Cout  :D

Donderdag: i.v.m. een cursus die ik moest geven alvast de laptop van mijn werk mee naar huis genomen, om de cursus voor te bereiden. Toch maar weer terug naar mijn werk, want het boek en het werkboek zijn ook wel handig in de voorbereiding. Uiteindelijk voor ik naar de cursuslocatie ging nogmaals langs mijn werk, want de presentielijst en de evaluatieformulieren lagen daar nog  ::) Gelukkig is de zaak maar 300m verderop  ;D

Vrijdag: mijn mobieltje laten liggen na afloop van de vergadering  >:( wordt nu nagestuurd  :-X

Gisteren: ik zou het gras maaien terwijl manlief wat aan het klussen was in de garage. Ik alles klaargezet, stekker in het stopcontact, even nog naar binnen om iets te doen en vooruit, ook even een snelle blik op het forum. Tien minuutjes later naar buiten om eindelijk te beginnen met grasmaaien, doet dat kreng het niet  >:( Vijf keer proberen, hele snoer nagelopen, heeft manlief de stekker uit het stopcontact gehaald, want dat had hij even nodig terwijl ik binnen was  ::)

Vandaag: het dekbed zat niet goed in de hoes, maar manlief had nog geen zin om op te staan. Ik alles van hem afgehaald, en 5 minuten worstelen om het dekbed goed te krijgen, eigenwijs tegen hem zeggen dat ie nou niet meer hoeft te helpen. Leg ik alles terug, zit het nog steeds niet goed  >:( Toen toch maar even samen gedaan dan  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #110 Gepost op: 17-05-2009, 09:29:36 »
Speciaal voor Cout  :D

Donderdag: i.v.m. een cursus die ik moest geven alvast de laptop van mijn werk mee naar huis genomen, om de cursus voor te bereiden. Toch maar weer terug naar mijn werk, want het boek en het werkboek zijn ook wel handig in de voorbereiding. Uiteindelijk voor ik naar de cursuslocatie ging nogmaals langs mijn werk, want de presentielijst en de evaluatieformulieren lagen daar nog  ::) Gelukkig is de zaak maar 300m verderop  ;D

Vrijdag: mijn mobieltje laten liggen na afloop van de vergadering  >:( wordt nu nagestuurd  :-X

Gisteren: ik zou het gras maaien terwijl manlief wat aan het klussen was in de garage. Ik alles klaargezet, stekker in het stopcontact, even nog naar binnen om iets te doen en vooruit, ook even een snelle blik op het forum. Tien minuutjes later naar buiten om eindelijk te beginnen met grasmaaien, doet dat kreng het niet  >:( Vijf keer proberen, hele snoer nagelopen, heeft manlief de stekker uit het stopcontact gehaald, want dat had hij even nodig terwijl ik binnen was  ::)

Vandaag: het dekbed zat niet goed in de hoes, maar manlief had nog geen zin om op te staan. Ik alles van hem afgehaald, en 5 minuten worstelen om het dekbed goed te krijgen, eigenwijs tegen hem zeggen dat ie nou niet meer hoeft te helpen. Leg ik alles terug, zit het nog steeds niet goed  >:( Toen toch maar even samen gedaan dan  ::)
>:( >:( ik kan hier niet op regeren,want anders krijg ik iets terug over een GPS enzo  ;D ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #111 Gepost op: 17-05-2009, 11:10:42 »
Dit hoort meer thuis in de blonde momenten van de week... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #112 Gepost op: 17-05-2009, 11:21:32 »
Dit hoort meer thuis in de blonde momenten van de week... ;D


Tssss  ::hand::


Om even op dat GPS verhaal terug te komen:

Ik heb mijn Garmin Nuvi aan koekoe verkocht, opgestuurd, hij heeft 'm netjes ontvangen, klaar. Maar hij moest 'm natuurlijk even testen, kijken of ik wel iets goeds verkocht had. Dus hij zet dat ding aan, vult het adres van zijn moeder in, drukt op 'ga' en wacht af. Er gebeurt..... niets. Hij wat schudden, nog eens kijken, vloeken op dat ding (en op mij neem ik aan  ::)). Gelukkig kwam zijn zoon thuis. Dus koekoe vol verontwaardiging tegen hem: 'dat stomme ding doet gewoon niets!'. Zoonlief antwoord: 'jij staat stil pap'  ::) ::) ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #113 Gepost op: 17-05-2009, 11:30:08 »

Tssss  ::hand::


Om even op dat GPS verhaal terug te komen:

Ik heb mijn Garmin Nuvi aan koekoe verkocht, opgestuurd, hij heeft 'm netjes ontvangen, klaar. Maar hij moest 'm natuurlijk even testen, kijken of ik wel iets goeds verkocht had. Dus hij zet dat ding aan, vult het adres van zijn moeder in, drukt op 'ga' en wacht af. Er gebeurt..... niets. Hij wat schudden, nog eens kijken, vloeken op dat ding (en op mij neem ik aan  ::)). Gelukkig kwam zijn zoon thuis. Dus koekoe vol verontwaardiging tegen hem: 'dat stomme ding doet gewoon niets!'. Zoonlief antwoord: 'jij staat stil pap'  ::) ::) ::)
da's niet waar  ::ohno::  Swifty zuigt dat uit haar duim uit  frustratie omdat ik haar blonde opmerking op het forum geplaatst heb  ::jaja:: ::jaja::
Ik heb helemaal geen GPS  ::ohno:: En hoe zou Swifty trouwens aan m'n adres komen? Ik plaats niet eens foto van mezelf op het forum,laat staan dat ik m'n adres overal zou rondsturen.  :P :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #114 Gepost op: 17-05-2009, 11:41:15 »
Jij bent ook van de eerste leugen niet gebarsten he  :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #115 Gepost op: 17-05-2009, 11:52:12 »
een mug op de voorruit van de auto aanzien voor een sterretje... daar ook nog een stickertje opplakken en met een noodvaart naar de carglass om daar te zien hoe de monteur de sticker (inclusief mug) van de voorruit trekt...  ::dom::
« Laatst bewerkt op: 17-05-2009, 14:31:27 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #116 Gepost op: 17-05-2009, 11:55:59 »
Jij bent ook van de eerste leugen niet gebarsten he  :P
Dat is geen leugen  ::ohno:: Dat is wat creatief met de waarheid omgaan   ::) ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #117 Gepost op: 17-05-2009, 12:41:10 »
een mug op de voorruit van de auto aanzien voor een sterretje... daar ook nog een stickertje opplakken en met een noodvaart naar de carglass om daar te zien hoe de monteur de sticker (inclusief mug) van de voorruit trekt...  ::dom::


 ::rofl:: geweldig!
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #118 Gepost op: 17-05-2009, 15:02:10 »
een mug op de voorruit van de auto aanzien voor een sterretje... daar ook nog een stickertje opplakken en met een noodvaart naar de carglass om daar te zien hoe de monteur de sticker (inclusief mug) van de voorruit trekt...  ::dom::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #119 Gepost op: 17-05-2009, 19:24:02 »
een mug op de voorruit van de auto aanzien voor een sterretje... daar ook nog een stickertje opplakken en met een noodvaart naar de carglass om daar te zien hoe de monteur de sticker (inclusief mug) van de voorruit trekt...  ::dom::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: stel je je leven voor als je echt blond was geweest ::) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.