Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 306470 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1500 Gepost op: 6-06-2020, 19:55:15 »
Botermes inderdaad. Alleen dan iets groter, en die gebruik ik dus om brood te snijden.  ::hypocriet::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1501 Gepost op: 26-06-2020, 11:07:11 »
Helemaal van pagina 4 gevist ...  ::blond::

Ik had echt stress vanochtend, ik had de deur achter me dicht getrokken. Maar het erge eraan was, dat de sleutels aan de andere kant nog in het slot zaten. ::schaam:: Mijn vader was er snel met de rezerve sleutel, maar dat hielp niet, sleutels aan de binnenkant blokkeerde de boel.

Nou wilde het toeval dat er vandaag iemand bij mij in huis kwam klussen die handig is in allerlei dingen, die wilde wel een poging wagen. Dus ik ben naar mijn werk gegaan (gelukkig bewaar ik mijn autosleutel apart, en die had ik in mijn broekzak zitten), mijn vader zou toch op mijn huis passen in de tussentijd, en samen hebben ze, vraag me niet hoe, de deur 'opengebroken', zonder het slot te forceren. Nou dat heeft me een hoop geld bespaard. ::zweet::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1502 Gepost op: 26-06-2020, 15:02:21 »
Ik werd wakker, keek naar de wekker en zag 8:45 staan. Ik schok enorm en viel half uit m'n bed. Om 9:00 moest ik een proefwerk maken en ik kon echt niet te laat komen.

Ik keek nog een keer naar de wekker en zag toen 6:45 staan ::blond::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1503 Gepost op: 22-08-2020, 10:08:30 »
Terwijl ik gisteren alweer ruim een uur achter de buis zat, erachter komen dat ik 'uitgecheckt' had bij de verkeerde uitcheckpaal op het station. Ik was met de NS gereisd, en had dus bij Blauwnet uitgecheckt. Na ja, ik was dus niet uitgecheckt bij de NS, en had me ingecheckt bij Blauwnet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1504 Gepost op: 22-08-2020, 10:10:58 »
Ik ben altijd blond.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1505 Gepost op: 22-08-2020, 16:39:55 »
Gaan wandelen zonder jas

Ik ben doorweekt  ;D
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1506 Gepost op: 22-08-2020, 22:39:34 »
Ik ben op vakantie, en vlak bij ons huisje is een strand. Mijn zusje en ik gingen erheen, even pootje baden. Ik had mijn telefoon bij me, maar ik wou die niet los op het strand laten liggen. Dus deed hem in mijn schoen, en deed daarna mijn hand in mijn schoen. Was eigenlijk best handig. ::jaja:: Er waren (soms best hoge) golven en daar probeerden we over heen te springen. Dat ging heel lang goed, maar toen, vlak voordat we weer terug naar het huisje gingen... Ik sprong over een golf heen, en gleed uit. Ik viel op mijn kont in het water. Dus daar ging mijn droge broek/t-shirt. ::) Maar het was eigenlijk wel grappig en mijn schoenen (en dus telefoon) waren nog boven water. Terwijl ik druk bezig was mijn schoenen boven water te laten houden en eigenlijk aan het nadenken wat er gebeurde kwam er een golf van achteren... Ik werd kletsnat, en mijn telefoon ook. Dat ik zelf zo nat was was geen probleem, want 5 minuutjes lopen en je kunt onder een warme douche.
Maar die telefoon kan niet zo makkelijk droog gemaakt worden... Gelukkig ging die wel direct aan, maar hij kan niet meer opladen en het geluid doet het niet. :-\\ En aangezien het morgen zondag is moet ik nog even wachten. :(
Maar aan de positieve kant: dit helpt me misschien wel een beetje om me van mijn telefoonverslaving af te komen. ::tandpastasmiley::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1507 Gepost op: 22-08-2020, 23:53:07 »
 ::rofl::  dat had ik willen zien! Geduld hebben met drogen van je telefoon ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1508 Gepost op: 23-08-2020, 00:00:02 »
Ik ben toen ik 12 of 13 was ook perongeluk gaan zwemmen met mijn telefoon in Turkije.  ::niet-ok::
Så hva gjør vi nå?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1509 Gepost op: 23-08-2020, 18:05:46 »
Hij doet het weer! ::cheerleader::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1510 Gepost op: 24-08-2020, 15:44:56 »
Probeer ik de lengte van Tina de Bruin te googlen kom ik uit op een prostitutie website uit Zwolle  ::rofl::. Raap me op meid. 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1511 Gepost op: 24-08-2020, 19:54:32 »
Vorige week een nieuw bankpasje aangevraagd, het oude weigerde 3 van de 4 keer dienst. Gelukkig had ik een backup met mijn NFC-functie op mijn telefoon.

Twee dagen na de aanvraag kreeg ik mijn nieuw pasje.

Dit weekend had ik een wasmachine met een paar verdwaalde spullen te wassen, waaronder een t-shirt met een borstzakje.


En in dat borstzakje mijn gloednieuwe bankpasje.


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1512 Gepost op: 10-09-2020, 15:07:04 »
Rits van mijn schooltas gesloopt, nu kan ie niet meer dicht... ::fluit::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1513 Gepost op: 11-09-2020, 11:18:34 »
Dit weekend had ik een wasmachine met een paar verdwaalde spullen te wassen, waaronder een t-shirt met een borstzakje.


En in dat borstzakje mijn gloednieuwe bankpasje.
Dus je was geld aan het witwassen ;D Als de pas aan de buitenkant niet beschadigd is, is de kans groot dat hij nog gewoon functioneert.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1514 Gepost op: 11-09-2020, 12:17:04 »
Passie doet het nog gewoon hoor. Het was trouwens 40 graden-was.


Handwarm, en dat kon inderdaad geen kwaad.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1515 Gepost op: 11-09-2020, 20:10:54 »
Broekzakken vergeten leeg te maken wanneer ik de was deed.

Vervolgens opgeschrikt worden van luid gebonk uit het wasmachine.

Conclusie: ik had beter mijn huissleutel en kleingeld (3,25 euro) uit de zakken gehaald vooraleer ik iets had opgezet
klaar voor de strijd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1516 Gepost op: 12-09-2020, 13:32:53 »
De hele week twijfel ik al of ik vandaag om 14.00 of 14.30 ergens moet zijn. 10x opgezocht ondertussen. Conclusie: 14.30.
En alsnog stond ik net een half uur te vroeg klaar om te vertrekken ::schaam::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1517 Gepost op: 13-09-2020, 13:09:59 »
Niet blond moment van vandaag maar van woensdag.
Eerste keeperstraining op nieuwe dag/tijd. Ik stond er om 18:15 ipv 19:15 ::schaam::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1518 Gepost op: 13-09-2020, 13:14:32 »
Ach dan was je in elk geval op tijd.  ;D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1519 Gepost op: 13-09-2020, 19:31:01 »
Ik kies mezelf als kluns volgend jaar bij de FTT. Super ongemakkelijk, bij de tweede game van de tenniswedstrijd ging ik volop onderuit. Waarom gebeuren mij steeds dit soort domme dingen?