Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 199201 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #800 Gepost op: 2-12-2008, 18:28:35 »
ff off topic
Pallas wat heb jij een mooie tuin en vijver ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #801 Gepost op: 2-12-2008, 18:30:13 »
O, maar dan heb ik tóch iets gemeen met Hans ( ::schaam:: ): ik kom altijd uit voor wat ik zeg.
Pallas = Geert O (****@skynet.be)

(PS ik ben ook gemakkelijk te achterhalen hoor met naam telefoon nummer en weet ik wat allemaal... het kost maar een heeel klein beetje moeite ;) )

Nou als jullie geen last van stalkers krijgen weet ik het ook niet meer... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #802 Gepost op: 2-12-2008, 18:34:17 »
Nou als jullie geen last van stalkers krijgen weet ik het ook niet meer... ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline pallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #803 Gepost op: 2-12-2008, 23:26:23 »
ff off topic
Pallas wat heb jij een mooie tuin en vijver ::ok::
Dank je, 't is mijn grote hobby   ::trots::
Maar jij bent wel nieuwsgierig hé, zo al onmiddellijk gaan googelen

Speciaal gedaan voor als Hans ooit in de buurt komt, kan ik hem mss overbluffen - mocht zoiets überhaupt al mogelijk zijn.
(en zo blijf ik met mijn antwoord nog on-topic ook)
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #804 Gepost op: 2-12-2008, 23:46:07 »
Uiteindelijk heeft de winnaar het beste spel gespeeld daarover valt amper te twisten, het is alleen erg jammer dat in dit geval een beroep werd gedaan op een jury die los stond van het hele spel. Hans en Yin konden dit gewoon niet voorzien. Daar komt nog bij dat ik het mogelijk acht dat de jury beïnvloed is door de zeer kritische en soms bijna veroordelende vragen die Ernst Paul op Hans afvuurde. Zo ook in de allerlaatste uitzending, nu is het denkbaar dat Ernst Paul tevens Yin op degelijke scherpzinnige wijze heeft ondervraagd maar dat bleek niet uit het getoonde beeldmateriaal (misschien gaf Yin minder spectaculaire antwoorden?). Ik kreeg de indruk dat Ernst Paul negatiever of minder neutraal tegenover Hans stond dan tegenover Yin en dat zou zijn weerslag gehad kunnen hebben op de juryleden. De oud-kandidaten hadden wellicht meer het gevoel aanwezig te zijn om op een gepaste manier afscheid te nemen van Ernst Paul dan een winnaar te kiezen voor Expeditie Robinson 2008.

Scherpe observaties. Voeg daar nog bij dat de meeste oud-deelnemers ook via een complot(je) zijn vertrokken en de rancune naar vooral Hans is zo goed als verklaard.

Offline Buis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #805 Gepost op: 3-12-2008, 19:40:23 »
Scherpe observaties. Voeg daar nog bij dat de meeste oud-deelnemers ook via een complot(je) zijn vertrokken en de rancune naar vooral Hans is zo goed als verklaard.
Het is niet zozeer het feit dat Hans een complot heeft gesmeed dat hem de das om heeft gedaan (qua sympathie van de meeste kijkers/forummers), maar vooral het feit (en dat dat een feit was werd wel wederom bewezen in de laatste uitzending) dat hij loog, medekandidaten de grond in boorde en zich zeer arrogant opstelde op het narcistische af. Ergo: het gaat vooral om zijn houding.
En natuurlijk: wanneer iemand de sympathie verliest, zie je steeds meer zaken die je iriteren aan iemand, die je anders meer door de vingers zou zien.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #806 Gepost op: 3-12-2008, 20:27:59 »
Het is niet zozeer het feit dat Hans een complot heeft gesmeed dat hem de das om heeft gedaan (qua sympathie van de meeste kijkers/forummers), maar vooral het feit (en dat dat een feit was werd wel wederom bewezen in de laatste uitzending) dat hij loog, medekandidaten de grond in boorde en zich zeer arrogant opstelde op het narcistische af. Ergo: het gaat vooral om zijn houding.
En natuurlijk: wanneer iemand de sympathie verliest, zie je steeds meer zaken die je iriteren aan iemand, die je anders meer door de vingers zou zien.

wat mij het meest op is gevallen is dat hij zich nooit kwetsbaar heeft getoond.
zowel op het eiland als tijdens de studio-finale niet.
als hij ook maar enigzins had laten blijken dat hij spijt had ergens van of dat hij toch iets terug wil draaien, had het er voor hem heel anders uit kunnen zien.

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #807 Gepost op: 3-12-2008, 23:38:30 »
wat mij het meest op is gevallen is dat hij zich nooit kwetsbaar heeft getoond.
zowel op het eiland als tijdens de studio-finale niet.
als hij ook maar enigzins had laten blijken dat hij spijt had ergens van of dat hij toch iets terug wil draaien, had het er voor hem heel anders uit kunnen zien.

Heeft Hans het spel goed gespeeld?  Volgens hem wel waarschijnlijk, tenzij hij echt ging voor de winst, dan uiteraard niet.
Als je het spel goed speelt, blijft er meer sympathie dan antipathie over bij je medekandidaten.

Want 1 regel is altijd van toepassing in ER.

Het zijn steeds de ANDEREN die bepalen wie de winnaar wordt.

Voor de eerste maal in de geschiedenis van ER hadden we 2 finalisten die door niemand v/d afvallers het gegund werd!?
« Laatst bewerkt op: 4-12-2008, 00:00:14 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Buis

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #808 Gepost op: 4-12-2008, 14:41:59 »
Ach, weet je wat mij iedere x weer zo verbaast?
Er zijn altijd deelnemers die vergeten dat anderen stemmen, en als je je zo arrogant en onsympathiek opstelt (Hans, Lenny), val je altijd door de mand.
Ik weet nog dat ik dat na een paar afleveringen (deze serie) dacht, zo 'slim' als Hans het spel gespeeld heeft, zo dom was hij om zich dat niet te beseffen.  :o

Offline Blaster65

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #809 Gepost op: 7-12-2008, 01:48:26 »
Om deze reden vind ik Yin juist wel een goede winnares. Zij deed wat de jury wilde: berouw tonen, zeggen dat ze dingen misschien anders aan had moeten pakken, zeggen dat geluk een factor is geweest, dat andere mensen op haar plek hebben kunnen zitten.
Survivor-gerelateerde opmerking:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Yin zal het misschien niet bewust hebben gedaan om stemmen te krijgen, maar onbewust speelde ze het spel op het meest cruciale moment van de Expeditie wel beter dan Hans. En daarom vind ik haar een betere winnaar dan Hans.

Probleem is dat als je zolang negatief in het nieuws komt dat het ongeloofwaardig overkomt. In ieder geval bij mij. Zij heeft aangevoeld dat ze moest inbinden voor 50 duizend knoetsen. Het zou mij niks verbazen als zij nu ergens nenenenene zingt. ::niet-ok:: >:D

Voor hetzelfde geld kun je zeggen dat ze een meesteres manipulant is en dat ze met haar sexy korte rokje in de finale precies datgene bewerkstelligde bij de "jury" en dat de "jury" zich eigenlijk diskwalificeerde.

Hans bleef ongeveer bij zijn mening, hier en daar wat nuancering, maar geen u-bocht van 180 graden. Hoewel ik zijn persoonlijkheid niet mag lijden is eerlijk voor je mening opkomen toch ook wel wat waard.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2008, 02:30:09 door Blaster65 »