Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176246 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1060 Gepost op: 24-01-2009, 20:14:47 »
tweede tuintje toch ook als je normaal lid bent? ik kan hem gewoon kopen als ik genoeg geld zou hebben. vanaf level 8(?) krijg je wanneer je naar het dorp gaat een schermpje met een map met links boven in je tuintje en daaronder nog een tuintje met een slotje. als je daar op klikt kun je je tweede tuintje kopen.  very duur ::jaja::.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1061 Gepost op: 24-01-2009, 20:15:01 »
En als je dan je premium verliest ben je je kabouter kwijt, maar ben je dan ook je 2e tuintje weer kwijt?

alles wat je hebt aangeschaft doordat je premium bent, raak je idd kwijt dan, maar heb je meteen terug als je nieuw premiumaccount neemt, dus zonder opnieuw aan te schaffen


maar over dat tuintje twijfel ik eerlijk gezegd, weet niet of je die kwijt kan raken, lijkt me niet :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1062 Gepost op: 24-01-2009, 20:15:21 »
tweede tuintje toch ook als je normaal lid bent? ik kan hem gewoon kopen als ik genoeg geld zou hebben. vanaf level 8(?) krijg je wanneer je naar het dorp gaat een schermpje met een map met links boven in je tuintje en daaronder nog een tuintje met een slotje. als je daar op klikt kun je je tweede tuintje kopen.  very duur ::jaja::.

juist ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1063 Gepost op: 24-01-2009, 20:16:19 »
tweede tuintje toch ook als je normaal lid bent? ik kan hem gewoon kopen als ik genoeg geld zou hebben. vanaf level 8(?) krijg je wanneer je naar het dorp gaat een schermpje met een map met links boven in je tuintje en daaronder nog een tuintje met een slotje. als je daar op klikt kun je je tweede tuintje kopen.  very duur ::jaja::.
Ah ok ik ben nu  bij het niveau van de paprika's. (niveau 7 dus)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2009, 20:20:52 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1064 Gepost op: 24-01-2009, 20:59:06 »
alles wat je hebt aangeschaft doordat je premium bent, raak je idd kwijt dan, maar heb je meteen terug als je nieuw premiumaccount neemt, dus zonder opnieuw aan te schaffen

maar over dat tuintje twijfel ik eerlijk gezegd, weet niet of je die kwijt kan raken, lijkt me niet :-\\

Om een tweede tuintje te kopen hoef je geen premium te zijn, en dat tuintje kan je dus ook niet meer kwijtraken.

Als je premium bent, kun je daarnaast nog een derde tuintje kopen. Dat tuintje raak je wel kwijt als je premium kwijt bent.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1065 Gepost op: 24-01-2009, 21:04:08 »
waarschuwen ze je tijdig dat je je premium moet verlengen? Ik zie wel dat het verloopt op 24 februari, en dan kun je voor 30 coins een maand bij kopen. maar kun je dat dus ook eerder doen? Zou namelijk zonde zijn, wanneer je in je derde tuintje spullen hebt staan, die je dan wellicht kwijt bent.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1066 Gepost op: 24-01-2009, 21:18:50 »
Zou namelijk zonde zijn, wanneer je in je derde tuintje spullen hebt staan, die je dan wellicht kwijt bent.

Denk niet dat je een waarschuwing krijgt, maar de datum staat duidelijk in beeld :D Als je eerder verlengt telt ie keurig een maand bij jouw datum op ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1067 Gepost op: 24-01-2009, 21:24:20 »
ah, dat is wel prettig om te weten.

Ik zie trouwens dat ze mijn coins keurig in de marktkraam hebben opgeslagen.
Inmiddels heb ik het gemis van die 40 coins al gecompenseerd.

Leuk, als ik nou bij de postbank ook zo snel kon sparen........ Heb mijn kapitaal in 1 avond met 30 procent zien toenemen.

Maar 1 vraag dus nog: is het verstandig om een eerst een tweede tuintje te kopen, of kan ik voorlopig volstaan met een extra plank? 

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1068 Gepost op: 24-01-2009, 21:50:38 »
Maar 1 vraag dus nog: is het verstandig om een eerst een tweede tuintje te kopen, of kan ik voorlopig volstaan met een extra plank? 

weet niet of jouw plank al vol is, met een tweede tuintje kan je meer kweken :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1069 Gepost op: 24-01-2009, 21:54:42 »
waarschuwen ze je tijdig dat je je premium moet verlengen? Ik zie wel dat het verloopt op 24 februari, en dan kun je voor 30 coins een maand bij kopen. maar kun je dat dus ook eerder doen? Zou namelijk zonde zijn, wanneer je in je derde tuintje spullen hebt staan, die je dan wellicht kwijt bent.
Die spullen krijg je terug zodra je dan weer premium neemt
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1070 Gepost op: 24-01-2009, 22:17:01 »
Die spullen krijg je terug zodra je dan weer premium neemt
Kijk, dat is alweer een opluchting........ ::jaja::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1071 Gepost op: 24-01-2009, 22:27:08 »
weet niet of jouw plank al vol is, met een tweede tuintje kan je meer kweken :)
Waar koop je dan een extra plank? Kan ook niks vinden hier he ::)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1072 Gepost op: 24-01-2009, 22:30:33 »
Waar koop je dan een extra plank? Kan ook niks vinden hier he ::)

nee, een tweede kast :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1073 Gepost op: 24-01-2009, 22:33:04 »
nee, een tweede kast :)
En dit dan?


Maar 1 vraag dus nog: is het verstandig om een eerst een tweede tuintje te kopen, of kan ik voorlopig volstaan met een extra plank? 

En waar koop je dan die 2e kast?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1074 Gepost op: 24-01-2009, 22:50:15 »
En waar koop je dan die 2e kast?

die extra plank is een hersenspinsel van Bodejos ;)

die extra kast... op gegeven moment (afhankelijk van een level, heeft niks met premium te maken) zit er een slot op je tuinhuisje beneden, bij de ingang naar de tuin, en dat slot kan je openen door 10.000 gb te betalen en dan heb je je tweede kast. Door op het tuinhuisje te klikken kan je dan switchen tussen je kasten.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1075 Gepost op: 24-01-2009, 22:52:24 »
die extra plank is een hersenspinsel van Bodejos ;)

die extra kast... op gegeven moment (afhankelijk van een level, heeft niks met premium te maken) zit er een slot op je tuinhuisje beneden, bij de ingang naar de tuin, en dat slot kan je openen door 10.000 gb te betalen en dan heb je je tweede kast. Door op het tuinhuisje te klikken kan je dan switchen tussen je kasten.
Okee vandaar dat ik niks kan vinden ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1076 Gepost op: 24-01-2009, 22:56:21 »
weet je ongeveer bij welk level? ik ben nu bosbesbaron en heb hem nog niet. en bij het volgende level past niet alles meer in mijn kast :P

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1077 Gepost op: 24-01-2009, 23:05:06 »
Je kan alleen een tweede kast krijgen als je premium bent, als je dan op het level VOOR bosbesbaron bent geloof ik dat je de optie voor een tweede kast krijgt, dan verschijnt er een slot op je schuurtje, waar je op kunt klikken om een tweede kast te kopen
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1078 Gepost op: 24-01-2009, 23:19:35 »
Ik ben vogelverschrikker!!!!!!!!!!!
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1079 Gepost op: 25-01-2009, 00:37:06 »
die extra plank is een hersenspinsel van Bodejos ;)



Bij mij is momenteel het tuinhuisje half ontdaan van het dak. Er zit een slot in, dat open gaat zodra jenerop klikt, en dan staat er midden in het tuintje de  tekst ´Extra PLANK vrijmaken?¨ Kost 10.000 Gb. ik zit nu op mijn laptop, en kan geen screenshot vastleggen, morgen zal ik dat op de andere compueter doen.

Daarom vroeg ik dus: plank, kast of tweede tuintje.