Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 177079 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1280 Gepost op: 2-03-2009, 23:21:05 »
Ik heb net een account gemaakt.  ::tandpastasmiley:: Op server 2 geloof ik.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1281 Gepost op: 3-03-2009, 09:36:47 »
Ik heb net een account gemaakt.  ::tandpastasmiley:: Op server 2 geloof ik.

gezellig! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1282 Gepost op: 3-03-2009, 10:41:30 »
En ik ben net gestopt met mijn 2 tuinen op server 2. Ik ga nog wel door met mijn 3 tuinen op server 1.
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1283 Gepost op: 3-03-2009, 10:48:42 »
Ik hou hem nog wel even aan, maar de markt loopt weer zwaar kl**** op server 2 >:(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1284 Gepost op: 3-03-2009, 12:17:23 »
En ik ben net gestopt met mijn 2 tuinen op server 2. Ik ga nog wel door met mijn 3 tuinen op server 1.
drie tuinen? Je moet wel kilometervergoeding gaan vragen dan........

Overigens heb ik ook 3 tuintjes, maar 1 loopt via de duitse site. Daar liggen de prijzen echt nog heel anders.

Ik kwam eerst niet goed op gang met mijn tuintje op server 2. Maar nu zit ik op server 36 daar.....
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 14:41:51 door Bodejos »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1285 Gepost op: 3-03-2009, 12:26:19 »
Jammer dat je stopt op server 2 Test, maar wel logisch, teveel tuinen werkt niet prettig. Veel succes op server 1 dan!  ::ok::


En M@ri@nne, die markt, praat me er niet van. Zo wou ik vanmorgen veel knoflook te koop zetten, was iemand anders met een partij van meer dan 1100 stuks me voor  ::) ::) ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1286 Gepost op: 3-03-2009, 12:33:11 »
Bedoel je mij  ::) ::) Ik had er gister iets van 1600 opgezet, voor toch een relatief lage prijs, maar ben ze nog lang niet allemaal kwijt, op den duur weet je niet meer welke prijs je moet hanteren, want steeds blijk je toch weer te hoog te zitten. :( ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1287 Gepost op: 3-03-2009, 12:41:18 »
Jammer dat je stopt op server 2 Test, maar wel logisch, teveel tuinen werkt niet prettig. Veel succes op server 1 dan!  ::ok::

Thanks. Het is niet zozeer een kwestie van niet handig werken, maar het kost me gewoon teveel tijd allemaal.


Ik doe trouwens even een experimentje. Ik heb 3 stuks onkruid gekregen in mijn tuintje op server 2. Ik ga eens kijken of zich dat vanzelf vermeerderd als je het laat staan.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1288 Gepost op: 3-03-2009, 12:41:48 »
Dat was ook 1 van de redenen om te stoppen (wel al heel snel hoor) met het tuintje op server 2


Op de duitse server merk ik inmiddels dat ze daar weer hoger gaan met de prijzen, dus dat hou ik nog wel even vol.


Ik zoek een tuintjes-sitter of -sitster voor 22 mei t/m 29 mei. Wie wil?

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1289 Gepost op: 3-03-2009, 12:41:55 »
ik heb mijn hele spel verpest door eerder een tweede tuintje te kopen dan mijn broer, maar daarvoor heb ik alles moeten verkopen en moest ik heel veel lieve klanten weg sturen terwijl ik nog alle klanten heb geholpen tot nu toe :-\\
Menno is gek

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1290 Gepost op: 3-03-2009, 12:43:48 »
Bedoel je mij  ::) ::) Ik had er gister iets van 1600 opgezet, voor toch een relatief lage prijs, maar ben ze nog lang niet allemaal kwijt, op den duur weet je niet meer welke prijs je moet hanteren, want steeds blijk je toch weer te hoog te zitten. :( ::niet-ok::

Ja, maar ik doelde ook op het forum daar. Iemand schreef in een topic dat het verboden moest worden om meer dan 1000 stuks tegelijk op de markt te zetten...

Ik vind je knoflook prijs idd laag, en daarom wacht ik nog even voor ik de mijne te koop zet, in de hoop dat jij en de anderen die zo'n lage prijs vragen het snel verkopen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1291 Gepost op: 3-03-2009, 12:44:25 »
ik heb mijn hele spel verpest door eerder een tweede tuintje te kopen dan mijn broer, maar daarvoor heb ik alles moeten verkopen en moest ik heel veel lieve klanten weg sturen terwijl ik nog alle klanten heb geholpen tot nu toe :-\\


maar je hebt wel je broer verslagen  ::ok:: ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1292 Gepost op: 3-03-2009, 12:47:16 »

maar je hebt wel je broer verslagen  ::ok:: ::rofl::
ja dat wel :)
Menno is gek

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1293 Gepost op: 3-03-2009, 12:49:23 »
m@ri@nne, ga je een derde tuintje kopen vandaag of morgen? Je kunt weer een voorsprong op me nemen dan   :-\\ :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1294 Gepost op: 3-03-2009, 13:32:01 »
Is wel de bedoeling Swifty >:D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1295 Gepost op: 3-03-2009, 13:32:33 »
ik voel me een beetjme zielig met maar een tuintje :( :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1296 Gepost op: 3-03-2009, 14:03:57 »
ik voel me een beetjme zielig met maar een tuintje :( :P
Ik ook. DEaarom ben ik toch maar weer op een andere server (s36, duitsland) begonnen. Heb er nu dus ook 3. Ben daar inmiddels gestegen tot wat in Nederland ''Pieperrooier'' heet.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1297 Gepost op: 3-03-2009, 14:24:04 »
wat betreft die grote hoeveelheden op de markt zetten; met die sterk wisselende prijzen lijkt me dat niet zo verstandig.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1298 Gepost op: 3-03-2009, 14:27:53 »
ik voel me een beetjme zielig met maar een tuintje :( :P

Ach... ik ken het gevoel :P :P ... Weetje samen hebben we ook twee tuintjes :P :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #1299 Gepost op: 3-03-2009, 14:44:27 »
Ach... ik ken het gevoel :P :P ... Weetje samen hebben we ook twee tuintjes :P :P
jullie mogen de helft van 1 tuinte van mij wel hebben. Zeg het maar: de linkerhelft of de rechtwerhelft? Krijgen jullie ook de helft van mijn wachtwoord, afgesproken?