Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195919 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #880 Gepost op: 14-01-2009, 08:01:40 »
waarom willen mensen die zooi kopen als ze het zelf ook in 10 minuten kunnen kweken?

ze leveren maar weinig winst op, dus ik kweek ze niet meer. Als een klant sla of wortelen of komkommers wil hebben, dan koop ik dat wel  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #881 Gepost op: 14-01-2009, 13:37:37 »
ze leveren maar weinig winst op, dus ik kweek ze niet meer. Als een klant sla of wortelen of komkommers wil hebben, dan koop ik dat wel  ;)
Dat is inderdaad zo ja. Ik kweek ook alleen nog sla, die leveren ook meer op dan wortels
Molloot sinds seizoen 4

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #882 Gepost op: 14-01-2009, 15:11:00 »
Dat is inderdaad zo ja. Ik kweek ook alleen nog sla, die leveren ook meer op dan wortels

Nog even een tip. de klanten bieden veel minder voor je waar dan op de markt, dus beter daar je produkten te verkopen ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #883 Gepost op: 14-01-2009, 15:31:46 »
Nog even een tip. de klanten bieden veel minder voor je waar dan op de markt, dus beter daar je produkten te verkopen ::ok::
om te weten wat het effect is van het NEE verkopen: gewoon een keer uitproberen.......

Maar niemand verbiedt je om tegen de te lage prijs te verkopen. Alleen duurt het dan wat langer voor je geld hebt om je tuintje op te schonen.

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #884 Gepost op: 14-01-2009, 15:36:43 »
om te weten wat het effect is van het NEE verkopen: gewoon een keer uitproberen.......

Maar niemand verbiedt je om tegen de te lage prijs te verkopen. Alleen duurt het dan wat langer voor je geld hebt om je tuintje op te schonen.
donderwolkje..
Molloot sinds seizoen 4

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #885 Gepost op: 14-01-2009, 17:50:29 »
Even een vraag , wie heeft er al ervaring met een tweede tuin ?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit in zijn werking gaat , zit daar b.v ook weer onkruid en stenen in, zit er een kast bij voor je produkten?
Wie kan mij hier iets over vertellen?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #886 Gepost op: 14-01-2009, 18:04:22 »
Even een vraag , wie heeft er al ervaring met een tweede tuin ?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit in zijn werking gaat , zit daar b.v ook weer onkruid en stenen in, zit er een kast bij voor je produkten?

Ja, het ziet er het zelfde uit, dus je bent eerst weer druk met onkruid en stenen idd. En nee, er zit geen tweede kast bij, die kan je kopen voor 10.000 gb :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #887 Gepost op: 14-01-2009, 18:04:56 »
Ik lees net dit op het forum.

Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 3:19 pm    Onderwerp: de mol  

--------------------------------------------------------------------------------

ik heb een vraagje kan alleen spelers een mol krijgen via een andere speler
of kan de mol ook opeens zonder dat iemand hem stuurt opduiken

Terug naar boven      

niecke
Moderator

Geplaatst: Ma Dec 22, 2008 3:20 pm    Onderwerp:    

--------------------------------------------------------------------------------

die komt enkel door andere spelers

Dus een mol kun je alleen maar via andere spelers krijgen >:D
« Laatst bewerkt op: 14-01-2009, 18:08:25 door m@ri@nne »

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #888 Gepost op: 14-01-2009, 18:05:51 »
Ja, het ziet er het zelfde uit, dus je bent eerst weer druk met onkruid en stenen idd. En nee, er zit geen tweede kast bij, die kan je kopen voor 10.000 gb :)

Tjonge wat een frustratie , dacht echt dat je een lege tuin zou krijgen  met kast :(

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #889 Gepost op: 14-01-2009, 18:11:00 »
Tjonge wat een frustratie , dacht echt dat je een lege tuin zou krijgen  met kast :(

je hebt toch je oude kast met spullen nog? die neem je gewoon overal mee heen  ::jaja::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #890 Gepost op: 14-01-2009, 18:13:05 »
het verwijderen van al die zooi kost je ongeveer 9000 Gb, exact weet ik het niet meer, dus een tweede tuin kost je geen 90.000 maar 110.000 Gb.

Dat met die mol, volgens mij weten ze het zelf niet. Je kan volgens de regels zowel van het systeem als van een medespeler een mol krijgen. En nu zeggen ze iets heel anders......

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #891 Gepost op: 14-01-2009, 18:20:07 »
het verwijderen van al die zooi kost je ongeveer 9000 Gb, exact weet ik het niet meer, dus een tweede tuin kost je geen 90.000 maar 110.000 Gb.

je hoeft niet meteen een nieuwe kast, je hebt nog ruimte in je oude toch? ;) en dus is het 99.000 gb
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #892 Gepost op: 14-01-2009, 18:23:45 »
Dat wordt dus nog heeeeel lang en hard sparen :(

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #893 Gepost op: 14-01-2009, 18:28:27 »
ik vind het ook een flink bedrag >:(
dus toch maar mijn zorgvuldig gespaarde coins in de verkoop, een tweede tuin en dan sparen voor premium met watertrol. dan nog al die groenten die minstens 3 dagen moeten staan en tel uit je opbrengst. kl*tespel >:(
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #894 Gepost op: 14-01-2009, 18:30:11 »
verslaafd zijn is zwaar ::jaja::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #895 Gepost op: 14-01-2009, 18:35:20 »
Ik heb  inmiddels ook nog een paar  verslaafden erbij gekregen ,waaronder een aantal collega's en wat oude buufjes  ;D

Offline Suzanna

• Forumlid
« Reactie #896 Gepost op: 14-01-2009, 18:43:05 »

Dus een mol kun je alleen maar via andere spelers krijgen >:D

Hmm... als dat zo is, dan ga ik mijn twee mollen als de wiedeweerga weg halen. Ze irriteren me en ik dacht dat je maar 3 mollen kon krijgen. Door het level waarin je zit of door medespelers. Maar als het dus echt alleen maar door medespelers kan ben ik niet bang dat jullie lieve schatjes me gaan terroriseren.  :-X
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #897 Gepost op: 14-01-2009, 18:46:42 »
Hmm... als dat zo is, dan ga ik mijn twee mollen als de wiedeweerga weg halen. Ze irriteren me en ik dacht dat je maar 3 mollen kon krijgen. Door het level waarin je zit of door medespelers. Maar als het dus echt alleen maar door medespelers kan ben ik niet bang dat jullie lieve schatjes me gaan terroriseren.  :-X

Ik heb ergens gelezen dat het door zowel het systeem als andere spelers kan. ::jaja:: Je kan dat zien aan het soort bericht dat je krijgt.

En je kan er wel meer krijgen hoor. Je kan er alleen maar maximaal 3 in je tuintje hebben. Dus haal je ze steeds weg, kan je er dus meer dan 3 krijgen.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #898 Gepost op: 14-01-2009, 18:53:58 »
Om die reden laat ik mijn drie lieve schatjes gewoon zitten. We zijn tenslotte molfanaat, nietwaar?

Als degene die je die stuurt, niet oplet, kost het die speler alleen maar 400 Gb, en mij niets. Ze krijgen van mij af en toe een wortel.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #899 Gepost op: 14-01-2009, 18:54:21 »
Ik heb ergens gelezen dat het door zowel het systeem als andere spelers kan. ::jaja:: Je kan dat zien aan het soort bericht dat je krijgt.

En je kan er wel meer krijgen hoor. Je kan er alleen maar maximaal 3 in je tuintje hebben. Dus haal je ze steeds weg, kan je er dus meer dan 3 krijgen.

Het word bevestigd door forumleden[al enkele malen gelezen] dat het echt alleen maar via andere spelers kan, en je kan er maximaal maar drie krijgen, stuurt iemand jou je vierde mol dan moet diegene wel je mol betalen , maar kan hem jou niet cadeau doen.