Auteur Topic: Achtergrond deelnemers officiële website  (gelezen 2460 keer)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Achtergrond deelnemers officiële website
« Gepost op: 18-02-2002, 16:22:30 »
Hebben jullie die achtergrond al eens bekeken.. als je hem 180 graden draait zit er een gezicht in ( even wat verkleinen, wordt het wat duidelijker van..), als je de originele verkleint lijkt het of er 3 mensen naast elkaar staan, maar misschien wat ver gezocht, dat gezicht zie ik wel, aleen lijkt het me jkantien en dat was nou niet iemand die ik erg verdacht van mol praktijken .. :(
pogign twee om hier een plaatje in te krijgen .. kan iemand mij dat uitleggen >???als ik op plaatje druk krijg ik img /img. met daartussen URL. ik kan ze wwel online ztten ,maar moet dat dan tussen " of zo. vorige plaatje lukte ook al niet te best... blond he :)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Achtergrond deelnemers officiële website
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2002, 16:43:21 »
Geen probleem nochtans om deze mol boven de grond te toveren...

En zo blond ben je volgens mij toch ook niet... ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2002, 16:47:19 »

Citaat

pogign twee om hier een plaatje in te krijgen .. kan iemand mij dat uitleggen >???als ik op plaatje druk krijg ik img /img. met daartussen URL. ik kan ze wwel online ztten ,maar moet dat dan tussen " of zo. vorige plaatje lukte ook al niet te best... blond he :)

click hierboven op het icoontje "VOEG EEN PLAATJE TOE" dan komt er img URL img

URL = de URL waar het plaatje staat

de plaatjes die je wilt toevoegen moeten dus ergens op een server staan, je kan denk ik geen plaatjes toevoegen die op je harddisj staan

succes

yrs
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2002, 17:02:10 »
D'er bestaat hier wel een ftp-programmaatje voor om bestanden van je schijf op te laden, maar deze mogen zeker niet al te groot zijn, en ze zouden de server hier wellicht ook teveel belasten.

Kun je de foto niet op je eigen site toveren Highway? Of stuur hem door naar Vlaming; die weet daar wel weg mee... ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Mahtob

• Forumlid
Re: Achtergrond deelnemers offici묥 website
« Reactie #4 Gepost op: 18-02-2002, 18:29:09 »
OK, medebroddelaars....
Als je de website van de mol opstart, kom je al snel in een scherm waarin een zogenaamde "loop" zit. Een serie plaatjes die elkaar afwisselen. Je kunt de verschillende afbeeldingen (waaronder de man met het vestje en de mollenpoot of biljardballen of biertjes, tja waar lijkt het eigenlijk op) stil zetten door met je rechter muisknop op het plaatje te klikken en de "loop" uit te vinken. De man is erg goed zichtbaar, evenals drie mannen rechts onderaan. Hij lijkt erg veel op Herman van Veen vind ik. Trouwens, de enige mollenpoot die ik ken heet Albert.

Groetjes Mahtob

molzot

Offline vlaming

• Forumlid
Re: Achtergrond deelnemers offici묥 website
« Reactie #5 Gepost op: 18-02-2002, 18:33:49 »

Citaat

Als je de website van de mol opstart, kom je al snel in een scherm waarin een zogenaamde "loop" zit. Een serie plaatjes die elkaar afwisselen. Je kunt de verschillende afbeeldingen (waaronder de man met het vestje en de mollenpoot of biljardballen of biertjes, tja waar lijkt het eigenlijk op) stil zetten door met je rechter muisknop op het plaatje te klikken en de "loop" uit te vinken. De man is erg goed zichtbaar, evenals drie mannen rechts onderaan. Hij lijkt erg veel op Herman van Veen vind ik.

je kunt ook gewoon naar http://www.wieisdemol.nl/flash/tmp2.swf surfen, dan zie je het nog wat duidelijker

greetz
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #6 Gepost op: 18-02-2002, 19:57:08 »
Dat was eigenlijk niet het plaatje dat ik bedoelde.. de blauwe achtegrond.. ik zal m even op minj eigen site zetten, link te vinden bij afelevring 1..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .