Auteur Topic: Hallo =]  (gelezen 2557 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2009, 23:15:07 »
Haha, ja leuk! =D

Ik zie wel nu net dat als je het boekenweekgeschenk hebt, je op zondag 15 maart gratis met de trein kunt.. hmmm..
Stof om over na te denken xD En mijn SE-week is toch pas een week later.. Hmmm.. 
Maar opzich wordt ik door mijn ouders wel heel vrij gelaten, maar ik weet niet of ze het goed vinden als ik in mijn eentje het land doorreis om ergens heen te gaan waar ik niemand [persoonlijk] ken. Alhoewel.. Ik heb al zat forummeets gehad xD Maar dit is toch wel anders.. :P
Nha, ik ga even kijken of het misschien lukt. Moet ik me natuurlijk wel optijd opgeven, anders zit het straks vol.. =\

If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Hallo =]
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2009, 23:20:04 »
Ik weet niet hoe je zou reizen, maar als je via utrecht cnetraal reist kun je met de hele groep mee reizen. Daar horen wij ook bij (elise en ik). Is wel leuk als je komt :P. Maar je moet het natuurlijk zelf weten! ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2009, 23:27:13 »
Ik zou t leuk vinden als je komt... Je treinreis is dan al gratios en de toegang is maar 5 euro's :D Dat lijkt me nog te overzien.. Vorig jaar  ben ik ook geweest samen met vieffan (toen kende wij eigenlijk helemaal niemand) Maar we hebben zeker geen spijt :p

Maarjah.. je moet maar zien.. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2009, 00:00:37 »
Ik ben steeds meer geneigd om toch wel te gaan xD

Ik bedoel.. mijn vader wilde deze week toch een boek gaan kopen en dus heb ik het boekenweekgeschenk dan voor een gratis treinrit ^^
En het mag van mijn ouders. En als we dan ergens af kunnen spreken ofzo, loop ik ook niet de hele dag alleen rond, haha :P
Dus ik denk dat ik het gewoon ga doen =D

*edit* Ik ga dus gewoon! Mag van m'n ouders, 5 euries heb ik nog wel èn ik heb me al ingeschreven xD
Jeej, heb er echt heel veel zin in! Is wel plotseling snel gegaan zo, haha.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 00:27:29 door Lovlivv »
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2009, 08:54:42 »
Jeej, leuk!

Noujah, we zien elkaar dan daar wel :P haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Hallo =]
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2009, 10:37:04 »
Leuk!
Op Utrecht spreekt de hele groep af bij 'het bronzen beeld'. Volgens mij is dat voor dat ene grote bord. dan zoeken wij elkaar daar wel ;).

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2009, 11:26:54 »
Oh, haha, dan ga ik dat bronzen beeld ook wel zoeken :P Waar is dat? Ik ken geen bronzen beeld bij het station van Utrecht.
Bij het bord, nha, ik vind het wel :')

Maar leuk leuk leuk, ik heb er echt zin in! Ben helemaal hyper, ghehe..  ::hyper::
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2009, 11:42:18 »
T is geloof ik vlakbij het trefpunt... ik weet ook niet uit mijn hoofd waar het is maar ik vind het wel..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2009, 12:55:56 »
Ja, ik geloof dat ik het wel weet..

Gewoon hier voor in de grote hal zegmaar?
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hallo =]
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2009, 14:16:59 »
Ja, het bronzen beeld ís tegenwoordig het trefpunt.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2009, 15:32:24 »
Dan moet het goed komen ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2009, 18:12:39 »
Jeej, dan ga ik het wel vinden!  ::tandpastasmiley::

Hoe laat wordt er eigenlijk afgesproken?  ::hypocriet::
LIjkt me ook wel handig om te weten, hahaha.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 18:50:34 door Lovlivv »
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2009, 23:08:14 »
we nemen de trein van 9.38 naar Hilversumk zodat we in hilversum rond 10 uur naar het AKN gebouw kunnen gaan lopen... Dus vanaf een uur of half 10 verzamelen in Utrecht
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2009, 17:35:40 »
Ghehe, ben al om 9:09 in Utrecht, dus dat komt wel goed  ::tandpastasmiley::
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2009, 19:43:49 »
haha, jah... dat denk ik ook... Ik weet nog nniet hoe laat ik er ben...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2009, 22:08:17 »
Ik wacht wel braaf bij het bronzen beeld, hahaha.

Oh crap, vriendinnen gaan zó hard zuchten als ze horen dat ik naar de MFD ga xD
Haha, maakt het alleen maar grappiger. Was eerst totaal niet van plan te gaan, maar nu lijkt het me zó gezellig.
Maarja, eerst zou ik ook in mijn eentje moeten zijn gegaan, en nu niet meer!  ::tandpastasmiley::
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2009, 22:28:40 »
Dr zijn idd ook best veel mensen die ons voor gek verklaren maar als ze de foto's maandag zien zijn ze hartstikke jaloers :D Was vorig jaar al zo met mijn foto samen met dennis :D...

Ik ben ook echt blij dat ik met christien ga.. Die ken ik gewoon heel goed enzo en die WIDM verslaving hebben we ook echt samen :P(t gaat altijd  over widm op school bij ons haha)

Maarja, je kunt gewoon bij ons aansluiten en gewoon maar ff kijken wat je doet ;)we zienm je iig bij het bronzen beeld..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2009, 23:20:03 »
Ja, ik heb één vriendin op school waarmee ik er ook heel veel over praat.
En 2 vriendinnen buiten school. Met eentje kijk ik het iedere donderdag.
Maar over het algemeen voel ik me meestal wel gauw op m'n gemak bij mensen, ook als ik ze niet goed ken.
Als ze maar zorgen dat ik me op mijn gemak kan voelen, en dat betekent eigenlijk gewoon dat je iets hebt om over te praten.
En dat zal in dit geval geen probleem zijn, haha  ::rofl::
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2009, 08:09:47 »
Nee, idd. Over ets te praten hebben we wel iig :D. Ik heb het vooral over WIDM met christien (vieffan). Maar dat kan ook bijna niet anders als je elke les op school samen hebt. We kijken ook altijd samen en dat altijd mega gezellig :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2009, 09:49:31 »
Elke les? Whoe, handig. xD Ik heb met geen enkele vriendin van me elke les. Heb nog het geluk dat in elk cluster van mij wel minstens één vriendin van me bij me zit, haha.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..