Auteur Topic: Hallo =]  (gelezen 2556 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Hallo =]
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2009, 10:28:43 »
Ik heb niet echt bepaald iemand waar ik constant over wieisdemol mee praat of mee kijk

maar ik hou wel heel veel contacten over aan wieisdemol
iedereen in mijn domein (vwo 5/6) die naar wieisdemol kijkt komt opeens naar mij toe om erover te praten
elke vrijdag heb ik iets van 20 gesprekken over wieisdemol ::)
Heb het maar 1 keer gekeken met vrienden, maar ik wil het liefst dat er niet tussendoor wordt gepraat dus dat doe ik liever niet meer ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hallo =]
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2009, 12:51:50 »
Zo, het lijkt wel een nieuwe relaxhoek hier.  :D
Wat een gezelligheid.  ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2009, 13:39:43 »
Jah, gezellig hea... Bij ons is het heel vaak dat we niets meer weten om over te praten dus dan beginnen we maar weer over WIDM. En samen kijken  gaat bij ons heel goed.. Want we willen allebei dat het stil is en als we praten, pratenw e toch allebei :D (of we zetten  m ff op pauze:D) ... Gebeurde ook toen ze naar Jordanië gingen, we hebben geloof ik 5 minuten bij moeten komen en toen zijn we weer verder gaan kijken :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Hallo =]
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2009, 13:46:08 »
Gebeurde ook toen ze naar Jordanië gingen, we hebben geloof ik 5 minuten bij moeten komen en toen zijn we weer verder gaan kijken :D

::rofl:: ::rofl::

Dus jullie doen er anderhalf uur over om de aflevering te kijken ;D
The sun came up and reality set in.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2009, 13:47:22 »
Nee, zo erg is het nou ook weer niet... Die 5 minuten in aflevering 5 waren wel extreem.. Voor de rest zetten we m eigenlijk niet op pauze.. behalve als een van ons iets ziet of mist dan is t zo van.. Hé spoel ff terug..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo =]
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2009, 02:24:51 »
Ik kijk altijd met een vriendin en mijn moeder. Maar mijn moeder moet ook vaak lesgeven tijdens WIDM.
Dus dan kijken we het gezellig vrijdagmiddag nog een keer op de UPC. =]

Heeft idd ook wel iets heel irritants om met mensen samen te kijken, zeker omdat die vriendin van me er héél vaak doorheen praat xD
Dus dan kijk ik sowieso de afl. nog een keer op de computer. Dus de meeste afleveringen zie ik minstens 3x haha.

En nu ga ik.. slapen.. =_='
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..