Auteur Topic: Mol en Rood Scherm-theorie  (gelezen 33069 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #80 Gepost op: 19-03-2009, 21:32:36 »
Ja, ik bedoelde te zeggen: een kandidaat die door een blessure of ziekte uitvalt, is nog tot daar aan toe, maar een dodelijk ongeluk slaat natuurlijk alles.





Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #81 Gepost op: 19-03-2009, 21:38:07 »
Uiteraard is dit wel heel erg offtopic, ik wil er eigenlijk verder nog op zeggen: De mensen die hier al langer zitten, weten dat die molacties van Yvon in de eerste twee afleveringen er gewoon zijn geweest, we hebben het dus eigenlijk uit de eerste hand, namelijk van Yvon zelf.

Waarom zou je, eenmaal in de ontknopingsaflevering aangekomen, daarover liegen? Mensen die daaraan twijfelen, zitten klaarblijkelijk nog dichter bij het vuur.

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #82 Gepost op: 19-03-2009, 23:38:13 »
Waarom zou je, eenmaal in de ontknopingsaflevering aangekomen, daarover liegen?

Ze hebben geen andere keus. Het is voor de kijker niet leuk om te horen dat een serie twee verschillende mollen gekend heeft. Afblazen is al helemaal geen optie, iedereen verheugt zich op een nieuw seizoen, komt er een bericht in de media: 'helaas is de mol ziek naar huis, dus dit jaar geen WIDM, tot volgend jaar', terwijl de productie al op volle toeren gedraaid heeft voor de eerste afleveringen. Geloof mij nou maar dat WIDM een 100% professioneel programma is dat dit soort risico's allang van tevoren ingecalculeerd heeft. Mocht de mol er uit komen te vallen wegens een onschuldige reden (ziekte), wordt echt niet heel de serie afgeblazen. Dit zou tot verschrikkelijk veel verlies lijden. Voor ze een seizoen überhaupt beginnen met opnemen, zijn er al duizenden euro's besteed aan research, draaiboek, etc. En mocht de mol wegvallen, dan switchen ze gewoon op iemand anders en weten ze dit hoe dan ook geloofwaardig te maken, daar zijn het immers allemaal professionals voor.

Enige wat ik niet zou weten is wat er gebeurt als de mol in een van de laatste afleveringen zou uitvallen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2009, 00:04:19 »
Iedereen zn eigen waarheid. Zullen we er maar gelijk over kappen dan met discussieren?

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #84 Gepost op: 20-03-2009, 00:15:05 »
Iedereen zn eigen waarheid. Zullen we er maar gelijk over kappen dan met discussieren?

Dit heeft niks te maken met het seizoen van Roeland en Yvon, maar over de productie van widm in het algemeen, lutser ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #85 Gepost op: 20-03-2009, 07:36:20 »
@The Miracle, ik had eigenlijk willen stoppen met op jou te reageren, misschien is het ook wel verstandiger om dat te doen.

Maar toch even dit. Jij komt hier de boel op zijn kop zetten met wetenswaardigheden die je zelf allemaal bedacht hebt.

Je vergeet dat dit soort discussies zo'n beetje jaarlijks terugkomt, en dat er ook al uitgebreid antwoord op is gegeven. Wat jij in feite suggereert, is dat Yvon het slechts voor de kijkers thuis suggereert, dat ze slechts in 1 hoek heeft zitten graven bij die mijnenveeg-opdracht, en dat het opgraven van slechts 1 kistje in die opdracht wel heel goed uitkwam, om later als ''surrogaat-molactie'' te laten zien. Jij wil niet toegeven dat het is gebeurd zoals Yvon zelf heeft aangegeven, en maakt er een eigen waarheid van. Je zweert er zelfs op, de woorden die je daarvoor gebruikt, zal ik niet herhalen, want ik vind dat toch wel erg ver gaan.

Ik heb in 2003 tijdens de fandag gevraagd wat er gebeurt in geval van calamiteit, en daarop kwam van de productie onder meer het antwoord van die bijna mislukte eind-scene op het dak van een van de wolkenkrabbers. Maar ook: de productie wordt stopgezet. Ik moet je het antwoord schuldig blijven op de vraag of een programma als WIDM (zwaar) verzekerd is hiervoor, maar ik meen dat ik hier weleens iets over heb gehoord.

Jij suggereert met je opmerkingen kort, heel erg kort, bij de productie van het programma te zitten, maar je geeft er blijk van dat dat niet klopt. Jij bent nooit bij een fandag geweest, veel anderen hier hebben antwoorden uit de eerste hand, en die ben jij van tafel aan het vegen.

Wat je er eigenlijk mee zegt is dat mensen die hier al jaren zitten, en vaker dit soort vragen hebben gesteld (en daar ook antwoord op hebben gekregen, allemaal maar minkukkels zijn, die er niets vanaf weten. Robbie, Heinz, ik noem maar een paar mensen die beschikken over een enorme database op dit gebied, zullen het je niet in dank afnemen. Je suggereert immers dat hun database waardeloos is, omdat er gegevens in staan, die volgens jou niet kloppen.


Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #86 Gepost op: 20-03-2009, 11:35:28 »
@Bodejos....

Ik lees de site van Heinz met plezier en ik waardeer alle fanatieke molaanhangers enorm. Echter, wat mijn kennis mij verteld heeft dat geloof ik gewoon, die persoon zal nooit maar dan ook nooit tegen mij liegen. Daarom zei ik al eerder, maar dat heb je blijkbaar over het hoofd gezien, dat iedereen zijn eigen waarheid moet geloven. En dat ik al die mensen op dit forum 'minkukkels', zoals jij dat verantwoord, is ook je reinste flauwekul. Je gaat mensen toch ook niet veroordelen op grond van hun politieke mening? Die is namelijk bij iedereen anders. Overdrijven is blijkbaar ook een vak.

Maargoed, als ik je beledigd heb wil ik heel graag 'sorry' zeggen hoor...??

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #87 Gepost op: 20-03-2009, 11:55:06 »
Zonder me verder met de 'discussie' te bemoeien moet me toch even iets van het hart... wat een vervelend sfeertje hangt er in dit topic. Dit is toch een forum? Dit is toch een forum waar iedereen, binnen de grenzen van het fatsoenlijke, zijn eigen (zelfbedachte (zoals 80% hier)) theorieen en ideeen kan neerzetten. (zoals wel vaker in verschillende topics aangekaart wordt) En het mooie is: je hoeft het er niet mee eens te zijn en heeeeeel vaak zul je iemand NIET kunnen overtuigen van je, veronderstelde, gelijk. De één vindt dat het kan (een rood scherm of weet ik wat) en de ander vindt dat het niet kan... allemaal gebaseerd op (naar eigen kennis en weten) bewijzen die hier allemaal mooi zijn neergeschreven... de één overtuigd de ander niet en nu is het toch goed... Niemand komt hier (nou ja... oké, oké... BIJNA niemand) komt hier om anderen bedoeld te beledigen.

En nu de vraag na dit betoog: zullen we in afwachting van het seizoen waar de mol in NL een rood scherm krijgt.... of niet ;) ieder elkaar de hand geven en dit topic maar laten rusten en weer vriendjes worden?  ::hug::

Uw aller vrind en maatje( ::hypocriet:: )

Dwaas

P.S. met/over deze post wil en ga ik geen discussie opstarten en voeren ;) en wil ik ook zeker niemand tegen de schenen stoten...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #88 Gepost op: 20-03-2009, 12:57:54 »
Zonder me verder met de 'discussie' te bemoeien moet me toch even iets van het hart... wat een vervelend sfeertje hangt er in dit topic. Dit is toch een forum? Dit is toch een forum waar iedereen, binnen de grenzen van het fatsoenlijke, zijn eigen (zelfbedachte (zoals 80% hier)) theorieen en ideeen kan neerzetten. (zoals wel vaker in verschillende topics aangekaart wordt) En het mooie is: je hoeft het er niet mee eens te zijn en heeeeeel vaak zul je iemand NIET kunnen overtuigen van je, veronderstelde, gelijk. De één vindt dat het kan (een rood scherm of weet ik wat) en de ander vindt dat het niet kan... allemaal gebaseerd op (naar eigen kennis en weten) bewijzen die hier allemaal mooi zijn neergeschreven... de één overtuigd de ander niet en nu is het toch goed... Niemand komt hier (nou ja... oké, oké... BIJNA niemand) komt hier om anderen bedoeld te beledigen.

En nu de vraag na dit betoog: zullen we in afwachting van het seizoen waar de mol in NL een rood scherm krijgt.... of niet ;) ieder elkaar de hand geven en dit topic maar laten rusten en weer vriendjes worden?  ::hug::

Uw aller vrind en maatje( ::hypocriet:: )

Dwaas

P.S. met/over deze post wil en ga ik geen discussie opstarten en voeren ;) en wil ik ook zeker niemand tegen de schenen stoten...
ik wil vriendjes worden ;D ::knuf::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #89 Gepost op: 20-03-2009, 13:45:20 »



Maargoed, als ik je beledigd heb wil ik heel graag 'sorry' zeggen hoor...??
Nee hoor, van belediging is geen sprake.  Overigens neem ik het woord minkukels terug, dat was ook niet nodig. Bij deze, zand erover. Mollen-aarde, beter gezegd.  :)


Ik heb greaag dwazen als vriend......voel ik me tenminste niet zo alleen.

WorldExpress

  • Gast
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #90 Gepost op: 20-03-2009, 14:01:27 »
Zonder me verder met de 'discussie' te bemoeien moet me toch even iets van het hart... wat een vervelend sfeertje hangt er in dit topic. Dit is toch een forum? Dit is toch een forum waar iedereen, binnen de grenzen van het fatsoenlijke, zijn eigen (zelfbedachte (zoals 80% hier)) theorieen en ideeen kan neerzetten.
Wat is dit nou voor rare reactie
er wordt hier toch gewoon een discussie gevoerd  ???

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #91 Gepost op: 20-03-2009, 20:29:21 »
Wat is dit nou voor rare reactie
er wordt hier toch gewoon een discussie gevoerd  ???

Niet!  >:(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #92 Gepost op: 20-03-2009, 21:02:23 »
Het is uit de wereld. De achterliggende gedachte van ''The Miracle'' is me nu duidelijk, is dus over en weer uitgepraat.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #93 Gepost op: 20-03-2009, 21:09:21 »
Het is uit de wereld. De achterliggende gedachte van ''The Miracle'' is me nu duidelijk, is dus over en weer uitgepraat.

 ::ok:: -Dwaas pinkt en traantje weg- Kom hier oude reus van me  ::hug::   ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #94 Gepost op: 20-03-2009, 21:13:18 »
Geef in de plaats daarvan je Muis maar een dikke knuffel van mij. ::jaja::


Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #95 Gepost op: 20-03-2009, 21:18:46 »
Geef in de plaats daarvan je Muis maar een dikke knuffel van mij. ::jaja::

::rofl:: als iemand niet weet waar dit over gaat is het wel een hele vreemde opmerking haha... komt in orde (morgen)... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #96 Gepost op: 20-03-2009, 21:21:54 »
Om misvestanden te voorkomen had ik het woord ''Muis'' daarom ook maar met een hoofdletter geschreven.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #97 Gepost op: 22-03-2009, 21:42:47 »
Ik heb nieuws (via een bekende die iemand kent die wel eens wat doet voor WIDM):

Roeland was ook dit jaar de mol, alleen was hij niet in Noord Ierland.

Vandaar dat PJ ook moest zeggen: R is nog geen mol  >:D


Effe serieus. Dit soort komplottheoriën hebben we inmiddels toch wel voldoende doorgeprikt ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)