Auteur Topic: Geboren Leiders  (gelezen 4508 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Geboren Leiders
« Gepost op: 18-03-2009, 18:06:03 »
Vanaf morgen, donderdag 19 maart, zendt de NCRV een nieuw programma uit: 'Geboren Leiders'. Acht leidersfiguren staan hierin samen voor één gevaarlijke taak, een trektocht door een ondoordringbaar Afrikaans regenwoud, het thuis van de met uitsterven bedreigde berggorilla's. Wie van deze acht leiders zal als een echte zilverrug, de leider van de berggorilla's, uit het prachtige, maar gevaarlijke regenwoud stappen?

De groep bestaat uit directeuren, managers en andere leidersfiguren. Mensen die in het dagelijks leven de touwtjes stevig in handen hebben en die altijd zelf bepalen wat er gebeurt. Alleen onder goed leiderschap kan deze tocht volbracht worden. Om de beurt krijgt een van hen de zeggenschap over de anderen. Na negen weken afzien bepaalt de groep wie van hen de beste leider is.

De managers hebben continu te kampen met dilemma's. Moet je als leider alles uitleggen of wordt respect afgedwongen door daden en is het handig of juist niet om met een secondant te werken?

Voordat de groep de jungle in kan moet bepaald worden wie als eerste de leiding krijgt. Het kiezen van de juiste leider doet meer stof opwaaien dan nodig is. Om het regenwoud te bereiken moet een steile berghelling beklommen worden. De fysieke gesteldheid en de flexibiliteit van de groep worden direct op de proef gesteld; niet iedereen blijkt voorbereid op de zware omstandigheden...

___
Lijkt me een gaaf reality-programma. Misschien een idee om een (sub-)forum hiervoor te maken? Hebben we toch nog wat om over te praten na WIDM.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geboren Leiders
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2009, 12:17:35 »
Klinkt goed Jokertje  ::bravo::

We gaan vanavond kijken, en als het wat is komt er een subboard van  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geboren Leiders
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2009, 23:25:21 »
Ik viel er net halverwege in. Leek wel aardig, toch? :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Geboren Leiders
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2009, 10:04:27 »
Was het wat? Moet ik het terugkijken?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Geboren Leiders
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2009, 15:37:32 »
Ligt aan wat je zelf leuk vind, Lau  ;)
Maar hier is de link in elk geval:
http://player.omroep.nl/?aflID=9116291

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geboren Leiders
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2009, 16:46:48 »
Thanx voor de tip! Toen ik je post las WIDMjokertje leek het me niet heel leuk, maar tijdens het zappen zag ik het toen het net begonnen was en ben toch blijven hangen, want ik vond het leuk!  ::ok::  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 20-03-2009, 16:48:19 door MarissaWIDM »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Geboren Leiders
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2009, 16:54:36 »
ja leek mij ook niet zo leuk, mar heb het net bekeken en was toch erg leuk ::ok;:

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geboren Leiders
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2009, 18:16:21 »
MIj sprak de tekst ook niet zo aan, maar ik moet dan misschien toch maar eens gaan kijken.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Geboren Leiders
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2009, 22:21:40 »
Ik heb vandaag aflevering 2 gezien, maar vond er niet heel erg veel aan. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Geboren Leiders
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2009, 07:17:04 »
Ik vond het wel weer leuk. Maar er mag wel iets meer actie in het spel komen :P. vond dat duel beetje flauw. Het gaat er eigenlijk nauwelijks om wat je maakt, als je een van de twee heel aardig vind stem je gewoon voor die...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geboren Leiders
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2009, 16:55:15 »
Het heb eigelijk nog niet gezien..
Maar zie dat de rest van nederland het niet zoveel aanvindt!  ::oink::

Kinderziekenhuis 836.000
Journaal 20 uur 1.512.000
Geboren Leiders 382.000 ::oink::
ik vetrek 1.006.000
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !