Auteur Topic: Survivor 9: Vanuatu  (gelezen 28874 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #20 Gepost op: 11-12-2010, 23:13:56 »
De DVD ligt onder de kerstboom, kan niet wachten tot Kerstavond ^_^

oh, en FYI: de zowel de winnaar als de runner up (en als eigenlijk de hele Final 6) <3 Waarom een kant kiezen als je je appreciatie onder iedereen kan verdelen? ^_^
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2011, 22:35:00 »
BUMP.

Zo net de F5 episode gezien op DVD, en de Finale volgt binnen enkele dagen.... maar god, dit seizoen is goed. Het is echt een diesel, een trage starter, maar vanaf aflevering 5 wordt het gradueel spannender. Vooral de laatste drie afleveringen voor de finale zijn echt *TOP* entertainment. Er is gewoon zoveel drama en zoveel emotie. Echt iets wat ik mis in het huidig seizoen.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2012, 20:19:05 »
Ik ben nu bezig met dit seizoen en vanwege mogelijke spoilers durf ik deze threat eigenlijk niet te lezen.

Maar wat zijn deze 2 teams een stel sufkezen zeg. Bij de Memory proef deden ze beide heel dom.

De kerels: Ze keerden alleen maar nieuwe mandjes om, waardor er steeds combo's bekend werden en de vrouwen makkelijk scoorden. Erg dom.
De vrouwen: Steeds als er een combo bekend was, gingen ze eerst naar de laatste van het paar en daarna (denk denk, waar zat hij ook alweer) naar degene die eerder bekend was. Erg dom.

Er zijn niet zoveel regels bij Memory, maar de 2 regels waar je je sowieso aan moet houden zijn:

1) maak de tegenstander niet wijzer dan hij al is
2) als er volgens jou een paar op tafel ligt, draai dan eerst degene om die je niet zo zeker meer weet.


Ook vond ik het jammer dat bij proef 1 de kerels klop krijgen op de balance beam en bij proef 2 krijgen ze weer de balance beam and guess what ze worden weer enorm verslagen. Kan zijn dat de proeven van te voren zijn gekozen, maar dan nog moet je niet 2 dezelfde proeven na elkaar doen. Als ik mijn 1e potje schaak tegen Kasparov verlies, mag je raden hoe spannend de volgende 9 potjes zullen zijn.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2012, 20:27:02 »
Heh. Vanuatu is een diesel, een trage starter, maar na de vijfde aflevering of zo wordt het stukken beter.

Kijk vooral uit naar Eliza, Rory, Scout en Ami :)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2012, 21:56:34 »
Ah, goed om te horen.

Amy and Eliza ken ik van Heroes vs Villains. De rest ken ik nog niet.

Scout lijkt me niet echt een immunityproef beest :) In tegenstelling tot Twila.
Rory heeft mazzel dat hij er nog in zit atm.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2012, 10:13:52 »
Scout is eigenlijk een geweldig passief-aggressieve vertelster met haar constante natuurreferenties en steken onder water:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Rory ♥ Eliza ♥ Ami ♥ Chris ♥ Twila ♥ Geweldig seizoen ♥
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2012, 23:55:48 »
Waterproeven! Geweldig. Ben al helemaal blij.

Jammer dat ze niet doorgingen totdat de laatste token was opgedoken ipv te stoppen bij 10 mins. Was wel impressive geweest als ze gedoken hadden tot 30 voet.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2012, 10:36:10 »
Scout is eigenlijk een geweldig passief-aggressieve vertelster met haar constante natuurreferenties en steken onder water:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Rory ♥ Eliza ♥ Ami ♥ Chris ♥ Twila ♥ Geweldig seizoen ♥

Ik heb wel sterk de indruk dat je hiermee verklapt welk team de overhand zal hebben na de merge :)

Inmiddels heb ik gezien dat Rory een katapultproef gewonnen heeft en daarmee 3 extra dagen in het spel.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2012, 13:32:18 »
Ik geef helemaal niets weg. Vanuatu heeft een heel sterke vrouwelijke cast en mijn favoriete mannen zijn Chris en Rory :)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2012, 21:15:18 »
Ik ben benieuwd!

Het kijken gaat maar langzaam want ik heb besloten (om mezelf te motiveren) om alleen te kijken op de ipad als ik op mijn crosstrainer sta. Alleen heb ik een chronische hamstringblessure en zijn ze op het moment geirriteerd vanwege (blijkbaar) te veel beweging.

Chris ben ik nog niet zo weg van, maar Rory is echt heel erg leuk. Chad komt ook wel sympathiek over op mij.
Van de dames lijkt Amy me een intelligente. En Judy, lag die gewoon naakt te zonnebaden tussen al die gasten?

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #30 Gepost op: 22-12-2012, 20:24:11 »
Eindelijk heb ik dit seizoen uitgekeken.

Erg goed seizoen! Had ik van te voren niet verwacht (aangezien er weinig spektakel van deze mensen kwam in de all stars die ik al wel gezien heb).

Ik vind Chris wel een terechte winnaar, maar niet zo goed als sommigen wel beweren. Hij heeft voornamelijk veel geluk gehad dat de damesalliantie in 2 groepen brak _voordat_ hij zelf weggestemd was. Hij greep de kans wel met beide handen aan maar dat die kans er kwam was niet zijn verdienste, die werd hem aangedragen door Twila.

Ook vind ik dat Chris een enorme gok nam bij de final 4. Hij besloot Eliza eruit te stemmen, terwijl dat zijn kansen op een final 2 flink verminderden. In de laatste proef waren ze nog met 3 en had hij nog een (hij was als man iets in het voordeel) 50% kans op immuniteit. Als hetzij Twila hetzij Scout had gewonnen waren zijn kansen miniem geweest (waarschijnlijk 0) dat hij uberhaupt in de finale zou komen. Als hij Scout had weggestemd ipv Twila dan had hij het blok Twila/Scout opgebroken en Eliza had nooit vrede kunnen sluiten met Twila. Dus was hij gegarandeerd van de F2. Je kunt je nog afvragen of zijn kansen slechter waren om te winnen tegen Eliza. Maar in ieder geval was hij verzekerd van de finale.

Daarnaast was het goed om een keer niet alle oude spelers eruit gekickt te zien aan het begin.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #31 Gepost op: 22-12-2012, 20:25:15 »
De Soul Survivor wordt zelfs vandaag de dag nog ernstig ondergewaardeerd terwijl hij/zij een briljant en adaptief spel speelde.

Ik denk toch echt dat het om de Sole Survivor gaat, of je hebt een andere serie gekeken dan ik :)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #32 Gepost op: 24-12-2012, 18:24:14 »
Chris had vooral geluk dat Leann zo'n stomme geit is.

Ik bedoel:

- "We hebben jou nooit F4 beloofd, Scout"
- "Weet je Twila het feit dat je op je zoons leven moest zweren om je trouw te bewijzen maakt me wel erg achterdochtig. :-/"
- "Chris verdient het om één ronde verder te geraken. Laten we Eliza wegstemmen :)"

Maar ik ben wel tevreden met de winnaar. Een van mijn favoriete Survivor winnaars, denk ik? Vanuatu is echt een prachtseizoen en het PIJNIGT me dat het zo ondergewaardeerd wordt.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #33 Gepost op: 28-12-2012, 19:35:05 »
Toch zijn er maar 2 mensen ooit terug gekomen voor een All Stars toch?

Overigens vond ik het ook wel jammer datTtwila het gewoon niet kon opbrengen om vriendelijk te zijn op het moment als ze er alleen nog maar mee te winnen had. Het is wel in character, maar toch.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #34 Gepost op: 9-06-2014, 18:25:23 »
Halverwege dit seizoen nu :). Erg jammer van het mannenkamp, alle leuke jonge mannen worden weggestemd. John K. is ook echt wel hot ::love::.

Maar verder, de vrouwen zijn top ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #35 Gepost op: 1-08-2014, 11:45:22 »
Klaar met dit seizoen. Vooral na de merge best een leuk seizoen met een terechte winnaar. Wel heel veel mensen waar ik me aan ergerde dit seizoen, de helft van de mannen, Scout, Twila, Ami ook af en toe. Maar goed toen Chris de laatste immunity won wist ik al wel en vind ik ook helemaal terecht. Tuurlijk, de vrouwenalliantie was al niet helemaal solid maar Chris heeft het vooral op het laatst zelf moeten doen en was eerst ten dode opgeschreven maar had vanaf de final 6 de touwtjes zelf in handen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2020, 21:27:03 »
Heb het niet zo met de winnaar, maar verder een fantastisch seizoen  ::love::

Scout  ::love::
Twila  ::love::
Ami  ::love::

En Brady en John K, jammer dat die oogappels er zo snel uit lagen :-\\

Echt een heel goed seizoen  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2020, 21:37:40 »
En Brady en John K, jammer dat die oogappels er zo snel uit lagen :-\\
I know right! Mannen kamp voor de merge was zo tragisch voor ons ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #38 Gepost op: 22-04-2020, 22:22:46 »


Ik vond het spel van de winnaar niet zo sterk tactisch
(John K wegstemmen vlak voor de merge, wanneer Twila/Scout hem benaderden had hij niet door dat ze Eliza moesten redden) maar hij was heel goed sociaal (Zonder hem had Eliza nooit meegedaan met scout/twila.

2 zaken die wel zeer goed waren eraan:
1) Vlak voor de FTC zeggen tegen Twila dat ze niet over hen heen moesten lopen en zeker geen excuses geven (zo hielp hij Twila met haar eigen graf te graven)
2) eigenlijk één van de beste FTC geven die ik al gezien heb. Hij wist bij iedereen wat die moest zeggen om hen te overtuigen (behalve bij scout, maja die stem had die toch nooit gehad)
klaar voor de strijd

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 9: Vanuatu
« Reactie #39 Gepost op: 23-04-2020, 08:49:00 »
I know right! Mannen kamp voor de merge was zo tragisch voor ons ;D

Haha "voor ons". Maar ja inderdaad, het was heel erg!