Auteur Topic: Forummer Cout overleden  (gelezen 6027 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #20 Gepost op: 18-08-2009, 22:55:20 »
Ik hoop dat dit topic jullie inderdaad een steun in de rug geeft, zo is het ook bedoeld.



Misschien een idee om over een paar dagen dit topic in zijn geheel uit te printen, jullie zullen vast wel persoonlijke papieren hebben waar het bij past? Als je niet weet hoe je het topic kunt printen: er zit een ''button'' waarmee je dat kunt doen. Anders kun je altijd Test, of een van de moderators, hier om hulp vragen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #21 Gepost op: 21-08-2009, 14:53:22 »
Ik had het berichtje van Kim de dochter van Cout gekregen,

Heej Nicky,

Met de dochter vn Cout.
Had van hem ghoord dat jij hem jouw forumpapa noemt....

Met spijt in mijn hart moet ik mededelen dat mijn papa maandagavond overleden is.

groetjes,

Kim

Ik wens Cout zijn familie en Kim heel veel sterkte ben er best van slag van, net terug uit Egypte weer en het bericht net gelezen kon het heel goed met Cout vinden. :\'(

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #22 Gepost op: 21-08-2009, 15:25:15 »
Ik leef met iedereen mee, gecondoleerd.  :(
Why don't I ever listen to me?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #23 Gepost op: 21-08-2009, 23:10:54 »
Wat verschrikkelijk naar. Kim en de rest van de familie, heel veel sterkte met dit verlies.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #24 Gepost op: 22-08-2009, 20:33:23 »
Als nog niet zo lang forumlid, heb ik dus niet meegekregen dat Cout ziek was en onlangs overleden is.
Ik wil toch wel graag de familie van harte condoleren met dit verlies!

Liefs
Dolfie
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #25 Gepost op: 22-08-2009, 21:41:44 »
Met tranen in mijn ogen lees ik dit bericht...

Ik kende Luc... Cout... natuurlijk niet echt vanwege de muur die het internet vormde.... maar ik kon hem altijd heel erg waarderen. Zijn humor was voor mij onovertroffen.

Wat mij ook trof was hoe hij geweldig hij zijn gruwelijke ziekte leek te dragen en hoe hij hier een enorme hoeveelheid levenslust ten toon spreidde... Ik had hem graag beter leren kennen, als Cout of als Luc. Zijn uitnodiging voor een BBQ heb ik nooit kunnen gebruiken...

De berichten op het forum lieten steeds, subtiel en minder subtiel, zien dat hij achteruitging, met name die berichten over de hik zag ik als een teken aan de wand. Toen er geen berichten meer kwamen vreesde ik het ergste...

Ik kom net terug van vakantie dus ik lees het nu pas... ik was er wel mee bezig. Vanochtend in de auto op weg terug moest ik weer aan hem denken... hoe het met hem zou gaan...

Lieve 'Cout' de Dwaas zal je missen hier en hoopt dat je in vrede rust... ik hoop dat er een eind aan het lijden is gekomen dat je hebt moeten doormaken.

De familie en in het bijzonder zijn vrouw en twee kinderen wens ik veel sterkte toe.

Danny
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #26 Gepost op: 23-08-2009, 12:56:28 »
Met tranen in mijn ogen lees ik dit bericht...

 ::hug:: Had ik ook toen ik in Egypte zat, en toen had ik die pm in me inbox, van Kim. :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #27 Gepost op: 25-08-2009, 20:14:23 »
Voor jou maatje,voor jou   :\'( :\'( :\'(


Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #28 Gepost op: 30-08-2009, 19:53:31 »
Hallo Kim

Ook ik schrik hier erg van. Ik had dit nog helemaal niet verwacht. Een tijdje terug stuurde Cout me nog een mailtje met een verhaal dat hij op vakantie ging ergens in Belgie en zou gaan vissen op  een snoek. Die snoek had hij vorig jaar ook aan de haak maar was hem toen ontglipt. Nu wilde Cout revanche nemen.
Ik heb hem toendertijd hier op t forum leren kennen en hem e.e.a. uitgelegd over de gang van zaken hier. Hij was erg blij met dit forum en trots op zichzelf dat hij lamngzamerhand de weg leerde kennen in de virtuele wereld. Hij liet jou een foto van zichzelf maken voor op msn en ik mocht die als eerste zien.

Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte toe.
Dag Cout, ik ben blij dat ik je heb mogen leren kennen

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #29 Gepost op: 30-08-2009, 22:00:40 »
Hey Marlie, alles goed, Ik had ook een goede band met Cout, vanaf Juni begon die band te groeien, Ik had hem eens gevraagd met wie hij goed op kon schieten en noemde ook jou naam dus ik weet wat je bedoeld, zag het eerlijk gezegd ook niet aankomen in ieder geval niet zo snel maar, Cout was een man die alles accepteerde en genoot van zijn familie, van het forum en van het leven daar stond hij ook echt om bekend een echte vechter, zal hem ook niet zo snel meer vergeten hoor en zijn pmmetjes heb ik allemaal bewaard als herrinering. :\'(

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #30 Gepost op: 31-08-2009, 11:29:33 »
Hoi Nicky ja hij had t altijd over jou als zijn forumdochter.
Vaak had hij wijze raad en goede adviezen die ik zeker niet vergeten zal. Ook altijd bezorgd om mijn gezondheid terwijl hij zelf zo ziek was.
Ik ben blij dat iemand dit topic heeft gemaakt en dat we dit nu weten. We moeten hem maar een mooie plekje in onze gedachten geven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Forummer Cout overleden
« Reactie #31 Gepost op: 31-08-2009, 11:32:28 »
Hoi Nicky ja hij had t altijd over jou als zijn forumdochter.
Vaak had hij wijze raad en goede adviezen die ik zeker niet vergeten zal. Ook altijd bezorgd om mijn gezondheid terwijl hij zelf zo ziek was.
Ik ben blij dat iemand dit topic heeft gemaakt en dat we dit nu weten. We moeten hem maar een mooie plekje in onze gedachten geven.

Forumzoon, ;) ;D Hij was niet vergeetachtig hoor, ::rofl:: Zeker weten, hij zei dat die jou als eerste kon van dit Forum. ::ok:: ::hug::