Auteur Topic: [Column] Beste vrienden...  (gelezen 1555 keer)

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
[Column] Beste vrienden...
« Gepost op: 21-01-2003, 00:43:29 »
In navolging van Bertha heb ook ik weer een column geschreven. Veel plezier ermee.

Beste vrienden...







Achteloos...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #1 Gepost op: 21-01-2003, 12:01:54 »
Haha, leuk :). Wel een beetje kort :-X...








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #2 Gepost op: 21-01-2003, 17:59:09 »
Euhmm, ik ben eigenlijk best wel een beetje tegen oorlog, vooral tegen de Belgen (en dat heeft niets te maken met het feit dat ik er deze zomer op vakantie wil gaan :D). Toch maar proberen vrienden te maken? :-*







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #3 Gepost op: 21-01-2003, 20:12:15 »
Haha, leuk :). Wel een beetje kort :-X...

Vind ik ook. :(
Maar toch met maar zo weinig inspiratie... :)

Maar Belgen pesten was mijn terrein.  >:(  ;D

Maar ook al komen die belgen een hindernisbaan niet over; ze hebben nog altijd wel die 46 Italiaanse Agusta-helicopters staan om mee in de tegenaanval te gaan...   :(

Gr. B.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #4 Gepost op: 21-01-2003, 20:41:06 »
Maar ook al komen die belgen een hindernisbaan niet over; ze hebben nog altijd wel die 46 Italiaanse Agusta-helicopters staan om mee in de tegenaanval te gaan...   :(

 ;D

Naja, Belgen pesten of niet, we genieten er wel van hoor  ;) maar een oorlog tgn ons zie ik niet echt zitten hoor. 'k Bedoel, is het écht nodig dat al die lieve hollandse mensen afgeslacht worden? nee toch?  :P ;)
laten we maar mooi vriendjes blijven, dan kan ik elk jaar nog op reis komen naar jullie en grote lekker stukken kaas mee naar huis brengen !








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #5 Gepost op: 23-01-2003, 11:46:03 »
Rofl, kort maar krachtig hoor broer, zeer fijne column  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #6 Gepost op: 23-01-2003, 18:28:42 »
Hey broer, ik ben het met e en bertje eens, hij is kort. Maar ik heb nog wel een idee met wat we met dat extra stukje land moeten doen: we breiden Breda uit ;D of we planten er een pretpark neer :D gezellig, mss kunnen we een WIDM pretpark maken :P







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2003, 00:18:08 »

Moeten we alleen nog even kijken wat we met dat extra stuk land gaan doen. Iemand een idee?

Gewoon gebruiken als voetbalveld als Oranje zich WEER eens NIET kan plaatsen voor een EK of een WK zou ik zo zeggen... Ach, wat zielig!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #8 Gepost op: 24-01-2003, 17:11:21 »
Jeej, kben helemaal jaloers op je column, broer.
Ik had zelf ook wel een leuke (niet zo leuk als deze), maar die was ik opeens kwijt  ::).

Maargoed, Elmar: laten we een "Breda"pretpark bouwen!!! Of een filmset voor de soap!!! :P







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #9 Gepost op: 24-01-2003, 18:36:20 »
Maargoed, Elmar: laten we een "Breda"pretpark bouwen!!! Of een filmset voor de soap!!! :P
Kijk das nu een goed idee, een filmset voor de Soap, ik denk dat er nog meer mensen het hiermee eens zijn ;D







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #10 Gepost op: 24-01-2003, 20:41:16 »
Kijk das nu een goed idee, een filmset voor de Soap, ik denk dat er nog meer mensen het hiermee eens zijn ;D
oja, wie dan ???








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #11 Gepost op: 25-01-2003, 02:09:09 »
maar een oorlog tgn ons zie ik niet echt zitten hoor. 'k Bedoel, is het écht nodig dat al die lieve hollandse mensen afgeslacht worden? nee toch?  :P ;)


Moeten we alleen nog even kijken wat we met dat extra stuk land gaan doen. Iemand een idee?

Gewoon gebruiken als voetbalveld als Oranje zich WEER eens NIET kan plaatsen voor een EK of een WK zou ik zo zeggen... Ach, wat zielig!  ;D

Ai ai ai! De belgen beginnen terug te pesten!  :o

 ;D








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2003, 03:10:22 »
ai een oorlog Belgie Nederland, dan kan belgie eindelijk eens Wallonie afstaan aan een land wat er wat mee opschiet. Nederland wordt er beter van en Vlaanderen ook.

Ik ben Nederlander, maar weet dat er in Vlaanderen veel beter is geregeld. Op sportief vlak is dat al eens duidelijk gesteld door A en K. Maar wat dacht je van de jaarlijkse afgang op het Groot Dictee.

Verder het onderwijsniveau in nederland is onder niveau. Maar ja het ergste is nog het voedsel.

Maar ik ben pacifist en wens geen oorlog.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[Column] Beste vrienden...
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2003, 14:48:11 »
ai een oorlog Belgie Nederland, dan kan belgie eindelijk eens Wallonie afstaan aan een land wat er wat mee opschiet. Nederland wordt er beter van en Vlaanderen ook.

Verder het onderwijsniveau in nederland is onder niveau. Maar ja het ergste is nog het voedsel.


1) Ik heb het nog nooit echt op de Walen begrepen. Begrijp me NIET verkeerd, ik ben zeker geen racist, maar ik kan er niet tegen dat ze als belgen geen nederlands kennen, of toch amper. Wij leren frans vanaf het lager onderwijs,wat mij erg logisch lijkt, omda ons land 3-talig is en omdat frans nu ook éénmaal een wereldtaal is (alléja, het wordt veel gesproken) dus het is handig maar ik vind persoonlijk dat Walen dan ook, desnoods miniem, nderlands zouden moeten kennen/krijgen. Wallonië dan weer afscheiden van Vlaanderen is niet interessant. Het is voor het moment een belangrijk gebied voor ons op economisch vlak, vele dingen in Wallonie zijn eigendom van vlamingenof van vlaanderen. Om dan niet de sporters te vergeten, veel belgische sporters zijn Walen,dus dat zou een verlies zijn voor de nationale ploegen.

Over het onderwijs kan ik me niet uitspreken. Ik heb daarvoor te weinig inzicht in het Nederlands onderwijs maar Vlaanderen staat wel bekend als 1 vd (of is het dé) beste onderwijssystemen van Europa.

en het eten in nederland is toch niet slecht?








banaan begint met een b, soms met een s