Auteur Topic: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?  (gelezen 56301 keer)

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #140 Gepost op: 6-03-2010, 19:07:18 »
als je quest 43 afrond, heb je vanzelf 2 kasten....geen coins voor nodig!
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #141 Gepost op: 6-03-2010, 19:42:38 »
Ik ga ook binnenkort stoppen.

Iemand belangstelling voor het overnemen van een top 20 account?

Ik zit weer ernstig met mijn motivatie. Ik had me een paar maanden geleden een paar doelen gesteld (top 20 en quest 55), en die heb ik inmiddels behaald. Ik zie nu dat ik nooit veel verder zal komen. Ik wissel stuivertje met Freggle en aaihetapie, afhankelijk van wanneer zij hun langdurige planten oogsten ::) en daarboven staat Nuin, en daarboven is een flink gat in de score op de ranglijst (Nuin heeft 1,3 miljoen punten meer dan mij, en Gnoom weer ruim 6 miljoen punten meer dan Nuin). Ik geloof nooit dat ik dus hoger dan plek 17 zal komen, tenzij mensen er de brui aan geven. Hoe strak ik ook mijn oogsten doe. En zo'n strakke planner ben ik niet, ik heb regelmatig hulp nodig van een trouwe herder...

En de zomer komt eraan. Dan ben ik regelmatig hele dagen op pad. Ik zal dan dus minder online zijn. Bovendien vind ik Travian een veel uitdagender spel dan dit, en dat is een eindig spel. Je kunt je een doel stellen voor een bepaalde server, iets om te behalen voor de server afloopt. En je kunt gewoon weer op een andere server opnieuw starten en je weer nieuwe doelen stellen. Als ik online ben zal ik dus eerder naar Travian gaan dan naar MHE :-X

Ik heb al vaker geroepen dat ik er de brui aan wil geven met MHE, en steeds ging ik toch weer door, wist ik toch weer een uitdaging die ik wilde halen. Of vond ik het zonde van alle tijd die ik al deze account gestoken heb. Maar nu ben ik er wel echt klaar mee.

Dus, mochten je iemand weten die verder wil spelen met mijn tuintjes, graag. En anders ben ik bang dat ik toch over niet al te lange tijd (ik heb nog premium tot 28 april) ga stoppen...
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #142 Gepost op: 7-03-2010, 21:10:24 »
Helaas kun je dit ook niet aan mij kwijt. Ik ga na het verlopen van mijn huidige premium ook niet meer verder, hoeveel plezier ik ook heb gehad aan het spelen van molehillempire. Ik heb er simpelweg veel minder tijd voor dan voorheen.

Heeft het verkopen van een account overigens zin? Ik bedoel: ik heb er echt geld in geinvesteerd, dat hoef ik niet terug, omdat ik het als ondersteuning van het spel heb beschouwd, maar weggeven van het account kost de koper waarschijnlijk een ban. Dat moet dus in overleg.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #143 Gepost op: 7-03-2010, 21:14:21 »
Zolang ze het niet weten is er niks aan de hand. Ze kunnen het niet checken namelijk. Mss ben je wel verhuist heb je een nieuwe computer, dat verklaart de ip adres verandering.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #144 Gepost op: 8-03-2010, 08:08:59 »
Waarom zouden ze je ervoor bannen, als je verder speelt op de account van iemand anders? Zolang je maar alleen speelt in 1 tuin, dat mag volgens mij.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2010, 11:41:21 »
OK, in de aanbieding dus vanaf 5 april. 1 tuintje, ik ben nog steeds geen walnotenbezitter. Dat ik er minder tijd in kan steken, verklart mijn level dus ook voor een deel (terwijl anderen die na mij begonnen zijn, 1 of 2 niveaus hoger zitten).

Dus wie wil, mag hem overnemen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #146 Gepost op: 8-03-2010, 12:02:21 »
Is er iemand die stopt die mijn walnoten voor een normale prijs (30 of meer gb) wil overnemen?? Dan ben ik tenminste van die dingen af en jullie stoppen toch dus dan maakt het niet meer uit...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #147 Gepost op: 8-03-2010, 12:06:05 »
Ik zit nog net niet aan mijn walnotenlevel. Ik zou het kunnen doen, door keihard te kweken en ze dan over te nemen, maar gezien het tempo waarmee ik nu kan spelen, lijkt me dat lastig.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #148 Gepost op: 8-03-2010, 12:07:27 »
idd.. dat is wel jammer... Maar als je dan op dat level zit heb je we meteen je quest haha.. Kijk maar wat je doet..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #149 Gepost op: 8-03-2010, 12:18:20 »

Is er iemand die stopt die mijn walnoten voor een normale prijs (30 of meer gb) wil overnemen?? Dan ben ik tenminste van die dingen af en jullie stoppen toch dus dan maakt het niet meer uit...

Kun je ze niet op de markt slijten dan?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #150 Gepost op: 8-03-2010, 12:27:38 »
daar zijn ze3 nog geen 25 gb meer waard terwijl ze eerst ruim 33 waard waren...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #151 Gepost op: 8-03-2010, 12:28:20 »
idd.. dat is wel jammer... Maar als je dan op dat level zit heb je we meteen je quest haha.. Kijk maar wat je doet..
haha, dat kan ook, heb je er zoveel dat ik daarmee meteen mijn quest kan voldoen? Wat was het ook weer, tante bet heeft 1100 noten nodig?
« Laatst bewerkt op: 8-03-2010, 12:31:13 door Bodejos »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #152 Gepost op: 8-03-2010, 12:29:09 »
ik heb er ruim 10000 dus je kan m wss 10x voltooien haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #153 Gepost op: 8-03-2010, 12:31:34 »
Echt belachelijk die prijzen he, op server 2 kosten ze nog geen 23 gb :(
Waarschijnlijk zijn er teveel mensen die walnoten kweken, gewoon omdat ze zo lekker lang duren en in combinatie met watergeven de meeste punten opleveren.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #154 Gepost op: 8-03-2010, 12:33:22 »
ik heb 13,6 miljoen punten, dus het wordt nog stevig doortrekken om het level te halen voordat ik mijn premium verlies.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #155 Gepost op: 8-03-2010, 12:38:51 »
Echt niet leuk die lage prijzen... En dt weer in combinatie met de belachelijk hoge coin prijzen..
@bodejos: Dan moet je idd nog wel ff.. :S
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #156 Gepost op: 8-03-2010, 12:50:33 »
Op server 1 zijn ze ook nog maar 25 Gb. De marktprijzen schommelen zo erg soms.
Nu zijn coins weer belachelijk duur.

Ik heb quest 55 afgerond, dan krijg je een vierde tuin erbij.
Ik kan niet eerder met de volgende quest verder  bij 55.000.000. punten. Dan kan ik tulpen planten. :-*
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #157 Gepost op: 8-03-2010, 12:53:40 »
Mooi Marjan, je vierde tuin ::ok::

Coins zijn bij ons ook belachelijk duur, 7100 gb. Een maand premium kost me nu zoveel gb's dat ik alleen maar achterop raak. Ik kan niet meer verder stijgen op de ranglijst, alleen maar zakken als ik ingehaald word door mensen die er wel echt geld insteken. Vandaar dus dat ik stop :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #158 Gepost op: 8-03-2010, 12:54:13 »
vandaag heb ik ws eindelijk de 30 miljoen punten.. dan kan k weer even een quest (en miss ong een ) doen...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #159 Gepost op: 11-03-2010, 19:34:31 »
Om nog een maand premie erbij te kopen, kost me dus 220.000 gb, en die heb ik momenteel niet. Wat me de nek breekt, is ook die palmen-quest, die kost alleen maar geld terwijl je er niets voor terugkrijgt.