Auteur Topic: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?  (gelezen 56183 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #40 Gepost op: 21-10-2009, 18:08:43 »
ben vanaf dit moment gestopt, account geblokkeerd ::niet-ok::
leuk dat ze effe een waarschuwingsmailtje sturen ::ohno:: ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2009, 18:25:30 »
Waarom geblokkeerd, vanwege je bericht hier wat je gedaan had met die wortels?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2009, 18:29:36 »
Waarom geblokkeerd, vanwege je bericht hier wat je gedaan had met die wortels?
nou, een vriendin  van mij heeft het ook ooit gedaan, is gestopt en ik had haar in het begin weleens geholpen, en nu had ik een paar contractjes (niet eens zo heel erg voordelig) naar mezelf teruggestuurd ::)
maar alsnog, ik heb idd valsgespeeld, maar dan stuur je eerst een laatste waarschuwing voordat je iemand verwijderd ::ohno::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #43 Gepost op: 21-10-2009, 18:30:06 »
Ik heb vanaf dag 1 nog geen euro in het spel gestoken en kweek me nog steeds rot...ben alleen vergeten aan welke quest ik moet beginnen dus zal ik eens gaan kijken in de stad op zoek naar aanwijzingen ;D
2000 sla, voor 20 Gb

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #44 Gepost op: 21-10-2009, 19:07:15 »
nou, een vriendin  van mij heeft het ook ooit gedaan, is gestopt en ik had haar in het begin weleens geholpen, en nu had ik een paar contractjes (niet eens zo heel erg voordelig) naar mezelf teruggestuurd ::)
maar alsnog, ik heb idd valsgespeeld, maar dan stuur je eerst een laatste waarschuwing voordat je iemand verwijderd ::ohno::

nee, dat doen ze daar dus niet  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2009, 23:00:25 »
nou, een vriendin  van mij heeft het ook ooit gedaan, is gestopt en ik had haar in het begin weleens geholpen, en nu had ik een paar contractjes (niet eens zo heel erg voordelig) naar mezelf teruggestuurd ::)
maar alsnog, ik heb idd valsgespeeld, maar dan stuur je eerst een laatste waarschuwing voordat je iemand verwijderd ::ohno::

:O Wat gemeen... :S
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2009, 16:20:12 »
ben vanaf dit moment gestopt, account geblokkeerd ::niet-ok::
leuk dat ze effe een waarschuwingsmailtje sturen ::ohno:: ::niet-ok::

 ::hug:: wat jammer
hoe kun je hier eigenlijk gemeen spelen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline gerritpiso

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #47 Gepost op: 22-10-2009, 16:58:04 »
nou, een vriendin  van mij heeft het ook ooit gedaan, is gestopt en ik had haar in het begin wel eens geholpen, en nu had ik een paar contractjes (niet eens zo heel erg voordelig) naar mezelf teruggestuurd ::)
maar alsnog, ik heb ind vals gespeeld, maar dan stuur je eerst een laatste waarschuwing voordat je iemand verwijderd ::oho::

Nou ik vind het zeer terecht dat ze je een ban hebben gegeven moet je maar niet vals spelen,je wist dit van te voren, ja hoor ze moeten jou eerst een waarschuwing geven en daarna mogen ze je een ban geven dus dan kunnen we eerst allemaal lekker vals spelen tot het ontdekt word en daarna weer eerlijk spelen ja doeiiii
« Laatst bewerkt op: 22-10-2009, 19:59:08 door gerritpiso »

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #48 Gepost op: 22-10-2009, 18:01:12 »
Mod alerd
Why don't I ever listen to me?

Offline gerritpiso

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #49 Gepost op: 22-10-2009, 19:24:31 »
Mod alerd

hoezo mod alert!! mag je hier niet je mening geven??

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2009, 19:35:09 »
Nou ik vind het zeer terecht dat ze je een ban hebben gegeven moet je maar niet vals spelen,je wist dit van te voren, ja hoor ze moeten jou eerst een waarschuwing geven en daarna mogen ze je een ban geven dus dan kunnen we eerst allemaal lekker vals spelen tot het ontdekt word en daarna weer eerlijk spelen ja doeiiii afz Gnoom
ze kunnen wel ff een bericht sturen met de uitleg en je een paar dagen later bannen (zodat je tijd hebt om het te lezen en eventueel erover klagen)

Offline gerritpiso

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2009, 19:53:19 »
ze kunnen wel ff een bericht sturen met de uitleg en je een paar dagen later bannen (zodat je tijd hebt om het te lezen en eventueel erover klagen)

Ik denk eerlijk gezegd dat uitleg niet nodig is in dit geval omdat tdietz er zelf over op zat te scheppen hoe hij vals speelde, ik denk dat klagen in dit geval totaal geen zin heeft.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2009, 20:00:19 »
nee in dit geval mss niet. Maar het blijft niet netjes om iemand zo maar te bannen. (ik vond trouwens niet dat tdietz zat op te scheppen...) en in sommige gevallen zal het zo zijn dat iemand onterecht is gebant en die heeft dan totaal niet de kans om het uit te leggen. of om uitleg te vragen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2009, 23:18:46 »
hoezo mod alert!! mag je hier niet je mening geven??
Als je het forum van hun gevolgd hebt, en ziet hoe wij hier met het spel omgaan, begrijp je waarom iedereen hier een beetje moedeloos van wordt. Natuurlijk zijn er regels, maar een waarschuwing geven,voordat je een ban krijgt, is helemaal geen verkeerde gedachte.

Offline gerritpiso

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #54 Gepost op: 23-10-2009, 07:21:21 »
Als je het forum van hun gevolgd hebt, en ziet hoe wij hier met het spel omgaan, begrijp je waarom iedereen hier een beetje moedeloos van wordt. Natuurlijk zijn er regels, maar een waarschuwing geven,voordat je een ban krijgt, is helemaal geen verkeerde gedachte.

Ik volg het forum zeker en ook ik denk wel eens jeetje moet dat nou op die manier, maar ja het is niet anders dus we moeten het ermee doen,dus zolang upjers het voor het zeggen heeft zul je ook hun spelregels moeten volgen de spelregel over vals spelen is heel duidelijk en dat weet iedereen, hoe jullie hier met het spel omgaan is best gezellig maar dat wil niet zeggen dat daarom de spelregels dan maar veranderd moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #55 Gepost op: 23-10-2009, 08:20:23 »
Ik denk eerlijk gezegd dat uitleg niet nodig is in dit geval omdat tdietz er zelf over op zat te scheppen hoe hij vals speelde, ik denk dat klagen in dit geval totaal geen zin heeft.
op te scheppen??, je bent gek joh, best zielig dat modjes van een andere site hier zitten
om iedereen hier te bannen ::ohno::
Ik volg het forum zeker en ook ik denk wel eens jeetje moet dat nou op die manier, maar ja het is niet anders dus we moeten het ermee doen,dus zolang upjers het voor het zeggen heeft zul je ook hun spelregels moeten volgen de spelregel over vals spelen is heel duidelijk en dat weet iedereen, hoe jullie hier met het spel omgaan is best gezellig maar dat wil niet zeggen dat daarom de spelregels dan maar veranderd moeten worden.
uhmmmmmm....
ik begrijp waarom ik gebanned ben, dat is het dus totaal niet
ik vindt het gewoon slecht van die modjes daar dat ze niet geleerd hebben om eerst een waarschuwing te geven ::)
daar hebben we het hier ook over, die modjes daar moeten manieren leren
zijn ze soms allemaal overspannen ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline gerritpiso

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #56 Gepost op: 23-10-2009, 11:01:05 »
op te scheppen??, je bent gek joh, best zielig dat modjes van een andere site hier zitten
om iedereen hier te bannen ::ohno:: uhmmmmmm....
ik begrijp waarom ik gebanned ben, dat is het dus totaal niet
ik vindt het gewoon slecht van die modjes daar dat ze niet geleerd hebben om eerst een waarschuwing te geven ::)
daar hebben we het hier ook over, die modjes daar moeten manieren leren
zijn ze soms allemaal overspannen ::)

Manieren leren??? ja dan doen jou woorden, je bent gek joh het erg goed,je legde de schuld nu bij de modjes maar dat slaat nergens op natuurlijk, zij handhaven alleen de spelregels die door upjers zijn bepaald,maar waarom stuur je ze niet gewoon een mail met de vraag of ze je misschien weer kunnen toelaten.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #57 Gepost op: 23-10-2009, 11:58:20 »
Manieren leren??? ja dan doen jou woorden, je bent gek joh het erg goed,je legde de schuld nu bij de modjes maar dat slaat nergens op natuurlijk, zij handhaven alleen de spelregels die door upjers zijn bepaald,maar waarom stuur je ze niet gewoon een mail met de vraag of ze je misschien weer kunnen toelaten.
ik snap jou echt niet. Is lezen nou zo moeilijk? ik geloof het niet toch?

hij zegt toch dat hij snapt waarom hij gebanned is. Het gaat juist om de manier waarom. En ja dat is dus wel de schuld van de mods...
Upjers heeft echt niet de regel ingesteld dat als iemand gebanned moet worden ze die persoon niet een waarschuwing mogen geven. Of een uitleg....

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #58 Gepost op: 23-10-2009, 19:19:40 »
Zoals ik al zij....mod alerd
Why don't I ever listen to me?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie speelt er nog, en wie is er gestopt?
« Reactie #59 Gepost op: 24-10-2009, 01:52:18 »
Inderdaad. We maken elkaar hier niet voor gek uit of wat dan ook. Dat het daar een puinhoop is weten we allemaal en dat we het hier gezellig willen houden.. dat weten we eigenlijk ook allemaal. En daarom gaan we nu, ook al zitten we in offtopic, weer lekker ontopic ;D ::ok:: !
The sun came up and reality set in.