Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 27335 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #60 Gepost op: 13-11-2009, 23:09:24 »
Laat Jeroen maar vertrekken hoor. Saaiste kandidaat van het moment

Van mij mag Kurt gaan over saai gesproken.  ::zwaai::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 11
« Reactie #61 Gepost op: 14-11-2009, 13:25:41 »
Citaat
hij snapt niks van spannende televisie!!

jeroen zit niet op het eiland om spannende tv te maken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #62 Gepost op: 14-11-2009, 15:32:33 »
Laat Jeroen maar vertrekken hoor. Saaiste kandidaat van het moment

En Rita is by far jouw favoriete kandidaat?  ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #63 Gepost op: 15-11-2009, 23:32:11 »
En Rita is by far jouw favoriete kandidaat?  ???

Jeroen is de grootste cliché winnaar die daar rondloopt (fysiek goed, mentaal goed, sociaal goed). Hij is bijna nog erger dan Marnix.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #64 Gepost op: 16-11-2009, 08:06:57 »
Jeroen is de grootste cliché winnaar die daar rondloopt (fysiek goed, mentaal goed, sociaal goed). Hij is bijna nog erger dan Marnix.

Ik ben het wel met je eens. Ik vind Jeroen een fantastische vent, maar ik krijg er idd hetzelfde gevoel bij als bij Marnix. Hij won toen terecht, maar echt blij was ik er niet mee, het was niet spannend meer, gewoon saai...
Keep calm and eat chocolates!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 11
« Reactie #65 Gepost op: 16-11-2009, 10:07:57 »
Nou moe! Als er een rat wint, zoals vorig jaar, is het ook weer niet goed! Mensen, ik zal ze nooit begrijpen ...  ???  ::)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11
« Reactie #66 Gepost op: 16-11-2009, 10:10:05 »
Inderdaad, op iedere winnaar valt het nodige te zeggen. En iedere deelnemer van dit jaar heeft zo zijn voor- en tegenstanders... En ik denk dat dat juist goed is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #67 Gepost op: 16-11-2009, 10:45:10 »
Jeroen is de grootste cliché winnaar die daar rondloopt (fysiek goed, mentaal goed, sociaal goed). Hij is bijna nog erger dan Marnix.

Maar dat is niet echt een antwoord op mijn vraag? Of je weet het antwoord zelf niet?  :P

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #68 Gepost op: 16-11-2009, 10:59:42 »
Jeroen is de grootste cliché winnaar die daar rondloopt (fysiek goed, mentaal goed, sociaal goed). Hij is bijna nog erger dan Marnix.

Helemaal mee eens, en ergens is hij blijkaar ook niet erg geliefd, hij krijgt behoorlijk wat stemmen. Voorgaande expedities bleven de "echte" Robinsons aardig buitenschot. Of zou het komen door de nieuwe stemwijze van 2 stemmen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11
« Reactie #69 Gepost op: 16-11-2009, 11:04:16 »
Helemaal mee eens, en ergens is hij blijkaar ook niet erg geliefd, hij krijgt behoorlijk wat stemmen. Voorgaande expedities bleven de "echte" Robinsons aardig buitenschot. Of zou het komen door de nieuwe stemwijze van 2 stemmen?

Sterke tegenstanders wegstemmen gebeurt volgens mij wel ieder jaar. Ik denk hierbij alleen al terug aan (volgens mij vorig seizoen) Prince, die bewust door een grote groep werd weggestemd omdat hij een van de sterkeren was!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #70 Gepost op: 16-11-2009, 14:50:47 »
Sterke spelers... Prince, Geert D en kyra waren misschien fysiek misschien wel sterk en hadden grote inbreng in het kamp maar tactisch zijn ze allemaal de mist in gegaan.

Ik heb nog geen enkele winnaar gezien. die in alle aspecten uitblonk is:  Fysisch, psychisch, sociaal, tactisch en voor sommigen moet hij of zij nog een lekker lijf hebben ook.

Op elke winnaar zal er wel iets op aan te merken zijn.  Dus waar ligt de grens van elk aspect om het een verdiende en gegunde winnaar te zijn.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #71 Gepost op: 16-11-2009, 14:53:24 »
Laat Jeroen maar vertrekken hoor. Saaiste kandidaat van het moment

Wat dat betreft is het een win-win situatie. :P

Nou moe! Als er een rat wint, zoals vorig jaar, is het ook weer niet goed! Mensen, ik zal ze nooit begrijpen ...  ???  ::)

Rat?  :o

Eerlijk gezegd heb ik liever een Yin of een Olga als winnaar, voor de afwisseling, dan een Marnix of een Jeroen.  :-X
Nog even niks.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #72 Gepost op: 16-11-2009, 16:14:24 »
1. Jeroen. De enige echte Robinson.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig en heeft duidelijke meerwaarde.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Beetje kleurloos. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.

Ik geef mijn semi-naamgenoot ook gelijk wat betreft de volgorde, hoewel Kurt wel ietsje omhoog mag m.i. De reden dat Jeroen zo hard wordt aangepakt is imho simpel... hij sloeg de spijker op zijn kop en velen kunnen niet zo goed met de waarheid overweg, vooral als die niet geheel positief is... Wat had hij dan moeten zeggen: "ze stemmen volgens mij op me, omdat ik zo'n loser ben.." Nou, dat had niemand in het kamp geloofd.
Overigens blijf ik Marcel ook goed bezig vinden hoor, en die tactiek van hem is toch niet zo slecht tactisch gezien, eerder slim.

Rat?  :o
Eerlijk gezegd heb ik liever een Yin of een Olga als winnaar, voor de afwisseling, dan een Marnix of een Jeroen.  :-X

Een rat ja ::) dat vond ik nou ook... maar goed... zie voor de argumenten de topics van vorig seizoen. Jeroen of Marnix staan wat mij betreft (en da's gelukkig niet ieders menig, maar ik ga er verder nu niet meer op in :)) ver boven een Yin.

Jeroen is de grootste cliché winnaar die daar rondloopt (fysiek goed, mentaal goed, sociaal goed). Hij is bijna nog erger dan Marnix.

Niemand was meer cliché dan Marnix :).... maaaaaaaaar een cliché is een cliché om een reden... Hij is gewoon goed en heeft veel in huis dat hem in Dwaas'ogen tot een terechte winnaar van het seizoen zou maken... tot nu toe... nu eens kijken hoe hij de rest van de afleveringen blijft staan (of hoe hij binnen 5 minuten in de volgende aflevering naar huis gaat ::))

EDIT: ik ben het overigens NIET eens met het gedeelte "enige echte Robinson"... ik gruwel van die term en ik dnek niet dat Jeroen de enige echte, MArcel en Rita gun ik de overwinning even zozeer eigenlijk...
« Laatst bewerkt op: 16-11-2009, 18:42:00 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #73 Gepost op: 16-11-2009, 16:53:06 »
het is mij nog niet duidelijk waarom Jeroen een 'sterke' speler of 'de enige echte robinson' zou zijn in vergelijking met bv Esmeralda of Dennis of zelfs Marcel en Kurt. Doet hij zoveel meer? Is hij handiger? Je zou kunnen beargumenteren dat hij meer kracht heeft, omdat hij het worstelen won, maar ook dat vond ik niet een heel erg groot verschil. En je kan zeggen dat hij in de huiskamer sympathieker overkomt, maar dat lijkt me niet vallen onder de noemer 'sterke speler'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #74 Gepost op: 16-11-2009, 17:20:48 »
het is mij nog niet duidelijk waarom Jeroen een 'sterke' speler of 'de enige echte robinson' zou zijn in vergelijking met bv Esmeralda of Dennis of zelfs Marcel en Kurt. Doet hij zoveel meer? Is hij handiger?

???
Op je vraag of Jeroen meer doet dan bv. Marcel is het antwoord: JAAAAAA nou en of!
Is Jeroen sterker dan bv. Marcel? JAAAAAA nou en of!
Is hij handiger? JAAAAAA nou en of!
Scoort hij beter hier in de polls? JAAAAAA nou en of!
Willen ze hem ginder weg omdat hij anders met de Robinsontitel gaat lopen? JAAAAAA nou en of!
enz...

Hopelijk heb je nu wat meer duidelijkheid gekregen!
::tandpastasmiley:: ::rofl:: ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #75 Gepost op: 16-11-2009, 17:24:30 »
???
Op je vraag of Jeroen meer doet dan bv. Marcel is het antwoord: JAAAAAA nou en of!
Is Jeroen sterker dan bv. Marcel? JAAAAAA nou en of!
Is hij handiger? JAAAAAA nou en of!
Scoort hij beter hier in de polls? JAAAAAA nou en of!
Willen ze hem ginder weg omdat hij anders met de Robinsontitel gaat lopen? JAAAAAA nou en of!
enz...

Hopelijk heb je nu wat meer duidelijkheid gekregen!
::tandpastasmiley:: ::rofl:: ;D

Ben jij:
a) Jeroen fan
b) vrouw van Jeroen
c) de moeder van Jeroen
d) Jeroen zelf

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #76 Gepost op: 16-11-2009, 18:07:33 »
Ben jij:
a) Jeroen fan
b) vrouw van Jeroen
c) de moeder van Jeroen
d) Jeroen zelf

En het antwoord ihiiiis:
aaaaaaaa) !!
Maar ook van Rita hoor!
Hup Jeroen en Rita! ::boogie::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #77 Gepost op: 16-11-2009, 19:37:15 »
???
Op je vraag of Jeroen meer doet dan bv. Marcel is het antwoord: JAAAAAA nou en of!
Is Jeroen sterker dan bv. Marcel? JAAAAAA nou en of!
Is hij handiger? JAAAAAA nou en of!
Scoort hij beter hier in de polls? JAAAAAA nou en of!
Willen ze hem ginder weg omdat hij anders met de Robinsontitel gaat lopen? JAAAAAA nou en of!
enz...

Hopelijk heb je nu wat meer duidelijkheid gekregen!
::tandpastasmiley:: ::rofl:: ;D
dank voor deze goede argumenten
glashelder ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #78 Gepost op: 16-11-2009, 20:44:28 »
dank voor deze goede argumenten
glashelder ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Anyone who has never made a mistake has never tried anything new (A. Einstein)
::hug::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #79 Gepost op: 16-11-2009, 20:53:47 »
???
Op je vraag of Jeroen meer doet dan bv. Marcel is het antwoord: JAAAAAA nou en of!
Is Jeroen sterker dan bv. Marcel? JAAAAAA nou en of!
Is hij handiger? JAAAAAA nou en of!
Scoort hij beter hier in de polls? JAAAAAA nou en of!
Willen ze hem ginder weg omdat hij anders met de Robinsontitel gaat lopen? JAAAAAA nou en of!
enz...



Helemaal mee eens!