Auteur Topic: [Kandidaat BE] Flor Koninckx  (gelezen 7373 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Flor Koninckx
« Reactie #20 Gepost op: 22-12-2009, 23:57:51 »
Maar wat doet Flor nu? Hij kiest alleen maar Belgen in zijn team. (Stacy bleef over.) Dan doe je toch precies hetzelfde? ???

Dat heeft Cystine ook zelf in de hand gewerkt.  Ze is misschien indivudueel als persoontje sterk tegenover de andere vrouwen maar heeft haar ogen niet open gehouden bij de eerste dag, ze kiest direct direct 1 van de 2 mannen die de zware tent niet hebben gedragen...


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Flor Koninckx
« Reactie #21 Gepost op: 23-12-2009, 00:08:45 »
christian is wel een sterke, die had ik ook als eerste gekozen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Flor Koninckx
« Reactie #22 Gepost op: 23-12-2009, 00:13:21 »
christian is wel een sterke, die had ik ook als eerste gekozen.

Als individu misschien (al was hij tegen Stan kansloos) maar vorige week gaf iemand al aan dat hij teveel met zichzelf bezig is en niet echt een teamplayer zodoende het IMO niet de beste keuze was.  Flor had hem waarschijnlijk nooit als 2de persoon gekozen...  ::vergroot::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Flor Koninckx
« Reactie #23 Gepost op: 23-12-2009, 19:33:19 »
Ik vind dat hij het goed speelt. Naar mijn mening kan een spel nooit "te tactisch" gespeeld worden. Als iedereen het zou spelen zou het eens echt vonken geven en spanning opleveren. Want ik kijk dit programma omdat het 'wel leuk' is, maar nou niet echt dat ik er helemaal wild van ben. Als er wat meer kandidaten zoals Flor zouden spelen, zou het spannender zijn en voor Flor ook moeilijker.

Hoewel het er al wel op lijkt dat iedereen zo al aan het spelen is. De Nederlanders hebben samen tactisch op Flor gestemd. De Belgen overigen ook allemaal op Dick volgens mij, dus er zit al een beetje tactiek in te komen.  ::ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Flor Koninckx
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2010, 21:26:50 »
CHAPEAU FLOR  ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.