Auteur Topic: Welkom Xyzzal!  (gelezen 446 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Xyzzal!
« Gepost op: 13-01-2010, 15:04:21 »
Xyzzal van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De Mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot:: of maak de Stemwijzer zodat je weet op wie je kunt stemmen in de WIDM-Pool. Luister ook iedere week weer naar een nieuwe WIDM-Podcast waarin de leukste weetjes van de week zijn samengevat door onze eigen JvB :D
Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :)   
Geniet ook van alles wat Realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         
Tot ziens op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Xyzzal

• Forumlid
Re: Welkom Xyzzal!
« Reactie #1 Gepost op: 13-01-2010, 15:36:41 »
Hallo hallo,

Ik ben dus nieuw hier, maar niet bij het programma, dat volg ik al een aantal seizoenen.
Ben erg benieuw wie de mol is (maar dat is iedereen natuurlijk  :P) en ik kan niet wachten op aflevering 3 (maakt de mol zich bekend?  ::oink::).

::zwaai::

Offline kelly58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2010, 16:44:02 »
welkom xyzzal ::zwaai::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2010, 16:51:43 »
 ::zwaai:: Xyzzal!

Leuk dat je de weg naar dit forum gevonden hebt en ik wens je heel veel plezier en heel erg veel succes met het vinden naar de juiste Mol.....

Groeten,  ::zwaai::

Nîcky

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2010, 15:18:22 »
Welkom, Xyzzal! Veel plezier hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!