Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 25893 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #240 Gepost op: 3-04-2010, 22:57:44 »
Dag biechtstoel,

Wat een schok: Nicky moest de groep verlaten. De andere kandidaten waren enorm verbaasd maar dat is nu eenmaal het spel. Sommigen zullen hem allicht vergelijken met Arjen van de laatste molserie.

Met mij verder alles in orde. Wat is het genieten van al die landen. Deze wereldreis is voor herhaling vatbaar! Maar goed, daarvoor moeten we eerst kijken of Compuart budget heeft. Bovendien zijn we zover nog niet, deze serie is nog bezig en we naderen de climax. Het wordt erg zwaar voor de kandidaten want er moet nog 1 iemand het veld ruimen. Wie dat gaat worden? Ik ben benieuwd.

En Daisy is weer bezig met vanalles en nog wat. Het zou me niets verbazen mocht ze tijdens de volgende dagen een act zoals het buikdansen doen.

Tot later! ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: De biechtstoel
« Reactie #241 Gepost op: 4-04-2010, 00:10:44 »
Lieve biechtstoel,

Het afscheid van Nicky was echt een enorme schok. Jammer ook, dat hij het veld moest ruimen vlak voor de safari opdracht. Hij zo geweldig zijn geweest... Ik dacht dat we allebei de mol op het spoor waren. Niet dus... Aan de andere kant is het weer een concurrent minder en met de informatie die ik nu heb, zou de identiteit van de mol geen geheim meer moeten zijn,

of tog wel?


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #242 Gepost op: 8-04-2010, 21:47:59 »
Lieve biechtstoel.

Het is nogal stil hier. Dat baart me zorgen. Is iedereen nerveus, wat zijn ze aan het doen? Ik vind het ook wel spannend hoor, maar ik kijk uit naar de finale. Over ruim een week weten we wie de Mol is. Nog even geduld dus.

* Daisy verstopt een joker onder de biechtstoel.

 ::zwaai::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: De biechtstoel
« Reactie #243 Gepost op: 8-04-2010, 21:59:14 »
In the pocket! Kom jij maar fijn met ootje mee!
« Laatst bewerkt op: 8-04-2010, 22:01:16 door ootje »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #244 Gepost op: 8-04-2010, 22:51:48 »
goh wat vreselijk :o

Hoi,

De jokers zijn fictief. Die noemen we puur om het spel realistischer te maken.

;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #245 Gepost op: 9-04-2010, 11:17:09 »
:o

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #246 Gepost op: 15-04-2010, 17:44:20 »
Lieve biechtstoel,

het einde nadert. De winnaar is bekend. Maar wie dat is horen jullie dit weekend pas.

In totaal zijn we 3,5 week op reis geweest. Wat een ervaring! De groep was erg fanatiek. Dat kwam de sfeer soms niet ten goede, maar iedereen ging er de volle 100% vol. Ook de Mol. Hij of zij heeft zijn/haar taak uitstekend uitgevoerd en behoorlijk wat mensen op de tuin geleid. Dit weekend zullen jullie lezen hoe.

Nog een paar dagen en dan is het voorbij. Het zal wel even wennen zijn, maar aan alles komt een einde.

 ::bravo:: ::zwaai::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #247 Gepost op: 18-04-2010, 21:59:45 »
Lieve biechtstoel,

Het spel is gespeeld. De winnaar is bekend, de mol is bekend. We hebben 32 dagen de wereld over gezworven, maar nu is het voorbij. Moe, maar voldaan kunnen we terugkijken op een mooi spel. Ons molletje heeft het uitstekend gespeeld en de winnaar heeft de Mol ontmaskerd. Daarnaast is er toch uiteindelijk nog een mooi bedrag in de pot gekomen. Ik denk dat iedereen trots kan zijn en zelf kan ik terugkijken op een aantal serverende weken.

Biechstoel, binnenkort verhuis je naar zolder, maar wie weet halen we je volgend jaar weer onder het stof vandaan. ::bravo:: ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De biechtstoel
« Reactie #248 Gepost op: 18-04-2010, 22:07:10 »
Ik wil bij deze Daisy en Molcrazy hartelijk bedanken wat hebben jullie het leuk georganiseerd en mooi uiteinde... ::bravo:: ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #249 Gepost op: 18-04-2010, 22:08:47 »
en mooi uiteinde... ::bravo:: ::bravo::

Het duurt nog ruim 8 maanden voordat het 2011 is ;) ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #250 Gepost op: 19-04-2010, 17:18:08 »
Lieve biechtstoel,

de laatste keer dat ik hier zal zitten.
Ik heb de eer gehad om de mol te zijn, maar ondertussen mocht ik het ook zelf spelen. Geweldige tijd was het! Op zoek gaan naar de mol en dan tot de conclusie komen dat je het zelf bent. Prachtig spel en goed geleid door Daisy en Molcracy ::bravo::.
Ik hoop dat niemand nu iets tegen mij heeft ;).

Alle kandidaten waren ook geweldig ::bravo::