Auteur Topic: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)  (gelezen 240907 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #140 Gepost op: 13-08-2003, 17:51:26 »
Hoe kan je nu eigenlijk multiquote doen? Ik hoor veel mensen er over maar ik zou niet weten hoe het te gebruiken en hoe ik überhaubt meerdere quotes in mijn post zet

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #141 Gepost op: 13-08-2003, 17:53:57 »
als je een antwoord geeft op iemand, zie je onder Verzenden enzo de vorige posts uit het topic staan. Daar staat Voeg citaat toe bij.

Hoe kan je nu eigenlijk multiquote doen? Ik hoor veel mensen er over maar ik zou niet weten hoe het te gebruiken en hoe ik überhaubt meerdere quotes in mijn post zet

dan quote je iets. Als je nog iets wilt quoten ga je naar een andere post en druk je daar op Voeg citaat toe

oke dan.

Ik wil dit niet doen hoor, maar ik vroeg het me gewoon af hoe dat kon.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #142 Gepost op: 13-08-2003, 17:56:24 »
Dus zo
als je een antwoord geeft op iemand, zie je onder Verzenden enzo de vorige posts uit het topic staan. Daar staat Voeg citaat toe bij. dan quote je iets. Als je nog iets wilt quoten ga je naar een andere post en druk je daar op Voeg citaat toe

en zo
Als je je zelf als lid verwijdert (kun je in je profiel doen) dan verschijnen alle berichtjes die je hebt geschrevn als "Gast". Ik kan je dit niet aanraden. Is zonde.









Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #143 Gepost op: 14-08-2003, 00:50:20 »
Vroeger als ik eerst de '-knop en daarna de e indrukte kreeg ik: é
Nu krijg ik: 'e

Ik wil weer gewoon é krijgen ipv 'e, weet iemand hoe?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #144 Gepost op: 14-08-2003, 09:27:11 »
Ow, dat vind ik altijd zo irritant. Maarja, bij het programmeren gebruik je nou eenmaal heel vaak de ' en heel weinig de é. Maar goed, volgens mij hangt het af van je toetsenbord defenitie. Bij de oude Windows'en staat'ie onder toetsenbord, bij de XP staat'ie onder Regionale instellingen (tabblad Languages). Maar vraag mij niet af wat de precieze instelling is om het op die manier te krijgen, dat is een kwestie van experimenteren denk ik :)

Anyways, in Office kun je gewoon ctrl-' doen voor hetzelfde effect
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #145 Gepost op: 16-08-2003, 01:47:51 »
Ik heb idd wat geexperimenteerd en ineens werkt het weer. Ik had als keybord instelling 'US' en nu 'United States - International' en het werkt!

Dank voor de tip!

maapie

  • Gast
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #146 Gepost op: 21-08-2003, 15:52:59 »
Hoe maak je een snelkoppeling? Bijvoorbeeld naar een foto of website?

(ik bedoel dat je een zinnetje schrijft als:
"mijn foto kun je HIER bekijken"en dat je dan op hier kan klikken en dat dan m'n foto dan verschijnt)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #147 Gepost op: 21-08-2003, 17:27:34 »
Klik [url=www.wieisdemol.com]hier[/url] om naar de wieisdemol site te gaan.

maapie

  • Gast
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #148 Gepost op: 21-08-2003, 18:31:24 »
klik hier voor mijn avatar

maapie

  • Gast
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #149 Gepost op: 21-08-2003, 18:31:44 »
dankje!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #150 Gepost op: 22-08-2003, 12:00:54 »
Als ik een poll invoeg dan typ ik de opties en dan kom ik bij de derde optie dan wordt de poll automatisch geplaatst. Ik kan hem dan ook niet meer bewerken of verwijderen. Hoe moet ik hem dan veranderen?
Toch bedankt!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #151 Gepost op: 23-08-2003, 23:04:31 »
Malcolm, die koppeling naar een site is wel te begrijpen, maar als ik vanuit het ene topic nou eens naareen specifiek berichtje in een ander topic wil verwijzen, zoals han dat heeft gedaan met de 100.000e post, dat is me dan nog niet helemaal duidelijk. Daar hoort dan ook een url te staan, maar klopt het dat daar dan de code van dat berichtje moet komen te staan zoals je dat bovenin de pagina te lezen krijgt, dus in dit geval

klik hier

Of gaat het bij het verwijzen naar zo'n berichtje anders?

Ik heb dit even uitgeprobeerd, maar het werkt waarschijnlijk niet omdat ik naar ditzelfde berichtje verwijs.
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 23:06:09 door bodejosm43 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #152 Gepost op: 23-08-2003, 23:51:04 »
Als je 'n koppeling wil plaatsen naar 1 enkel berichtje dat niet bovenaan 'n pagina staat, moet je de url van de topicpagina kopieren en daarachter 't 'nummer' (geen idee wat de officiele benaming van dit ding is) van 't bericht plakken. Dit laatste doe je door 't nummer, dat er uit ziet als #msg110743, uit de bovenste quoteregel van 'n quote van 't betreffende bericht te knippen.

Effe 'n voorbeeldje. Stel ik wil 'n koppeling naar jouw berichtje maken, dan kopieer ik eerst de url van de topicpagina waarop dat bericht staat: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3736.140 . Vervolgens kopieer ik het berichtnummer uit de bovenste quoteregel:  #msg110743 (gehele quoteregel is: quote author=bodejosm43 link=topic=3736.msg110743#msg110743 date=1061672671). Dan plak je de url van de topicpagina en het berichtnummer achter elkaar: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3736.msg110743#msg110743 en deze hele regel gebruik ik als url in m'n verwijzing.

Dit is de post van bodejosm43.  :)
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 23:53:39 door Han13 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #153 Gepost op: 24-08-2003, 11:09:06 »
Dankjewel, Han, de optie leek me wel handig om te gebruiken in de kwis Wat weet jij van het forum. Dan kun je rechtstreeks laten zien waar je een specifiek antwoord hebt gevonden. Moet iedereen natuurlijk wel weten hoe je deze verwijzing moet toepassen, anders is het niet leuk voor degenen die niet weten hoe dit moet. Vandaar: nu het in een berichtje te lezen is, kan iedereen de tip gebruiken. Moeten ze natuurlijk wel even de moeite nemen ook eens een kijkje te nemen in dit forum, nietwaar?

Ik zie al wat ik in het berichtje boven dat van jou fout heb gedaan: bij mij ontbreekt dat message-nummer.


« Laatst bewerkt op: 24-08-2003, 13:27:47 door bodejosm43 »

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #154 Gepost op: 4-09-2003, 15:24:02 »
Hoi,

Ik heb een probleempje/ vraagje die in eerste instantie niks met het forum te maken heeft. Ik heb, of iemand anders hier thuis een keer met de instellingen liggen klooien en nu kan het geluid niet meer hard. Als ik de knoppen helemaal opendraai heb je zeg maar half volume. Nou weet ik dat er onderin beeld in die balk iets met geluid stond dat je omhoog kon schuiven, maar dat kan ik niet meer vinden. Weet iemand waar dat staat in de computer en of dat hetgene is dat ik moet hebben?

Alvast bedankt!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #155 Gepost op: 4-09-2003, 16:34:39 »
??? als het goed is staat het luidsprekertje er toch echt bij...

je kunt het via start---> programma's--> bureau accesoires--> multimedia--> volumeinstellingen vinden of het programma sndvol32.exe in de map C:\WINDOWS\System32.

Als je het dán niey kuny vinden kan ik je ook niet verder helpen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #156 Gepost op: 4-09-2003, 18:36:12 »
Ik heb geen multimedia bij B-A staan en kan ook geen volumeinstellingen vinden. Verder kom ik met system32 ook niet verder....  >:(
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #157 Gepost op: 4-09-2003, 20:33:58 »
Heb je geen geluidsrecorder? Daar kan je het ergens volgens mij ook aanpassen. Staat het ook nergens in je Windows-map?

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #158 Gepost op: 26-09-2003, 18:59:55 »
Ik zit misschien wel op de verkeerde topic met deze vraag.

Kan me weinig schelen.

Hoe kom je aan zo'n leuke titel als b.v. molgod en molprofesor.

Wil ik oooooook!!!!!!!

Ik heb nu een postitie van niks.

Is nie eerlijk ...oh nee... ziij zijn groot en ik ben klein(spreuk van calimero) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #159 Gepost op: 26-09-2003, 19:01:24 »
hoe meer berichten je post, des te hoger de rang....
btw wanneer ben je molgod?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!