Auteur Topic: Wat heb je gedaan vandaag  (gelezen 1055819 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4280 Gepost op: 4-08-2015, 20:40:40 »
Dat is nog een mysterie.

Op moment van posten was hij net 5 minuten klaar, dus hij was/is nog aan het afkoelen.
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4281 Gepost op: 5-08-2015, 09:37:20 »
Paar dingen die ik al te lang voor me uit zat te schuiven, zoals: een brood bakken. :)



Ik ben sinds een maand mijn eigen brood aan het bakken en het bevalt me uitstekend. Gebruikte eerst de bakmixen van de Lidl maar ben op aanraden van een collega overgestapt op een duurdere broodbakmix en die is/zijn erg lekker.
Hoop dat het bij jou ook gesmaakt heeft ::ok:: ::bravo::

OT: Maar weer eens boos naar de klantenservice van Online.nl gebeld...de zoveelste storing in een half jaar tijd. Wat mij het meeste ergert is het feit dat ze beloven om je terug te bellen maar dat ik van de voorgaande vier keer nog steeds het terugbeltelefoontje moet ontvangen. Ze sparen ze zeker op voor een telefoontje aan het eind van het abonnement en er dan meteen bij vragen of we het contract willen verlengen :-X ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4282 Gepost op: 5-08-2015, 12:40:54 »
Vroeg opgestaan want mijn hulp kwam mijn huisje schoonmaken :D daarna de b12 laten zetten en nu aan het genieten van mijn modifast pudding  :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4283 Gepost op: 5-08-2015, 15:18:22 »
Ik ben sinds een maand mijn eigen brood aan het bakken en het bevalt me uitstekend. Gebruikte eerst de bakmixen van de Lidl maar ben op aanraden van een collega overgestapt op een duurdere broodbakmix en die is/zijn erg lekker.
Hoop dat het bij jou ook gesmaakt heeft ::ok:: ::bravo::


Prima, hoewel ik wel een elektrisch broodmes aan moet gaan schaffen.

Dit brood  was van koopmans. Kamergenootje heeft iets van De Abdij aangeraden, maar dat heeft mn plaatselijke appie nie :(
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4284 Gepost op: 5-08-2015, 16:49:50 »
Pompoenbroodmix van de appie, die is echt lekker!

Maar ik vraag me toch af: hoe hard worden jouw broden dat je een elektrisch broodmes nodig hebt?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4285 Gepost op: 6-08-2015, 08:39:35 »
De hardheid valt wel mee.

Het buigt alleen door tijdens het snijden, zodat het ongelijke dikke plakken oplevert.
En kamergenootje is erg positief over de recht-snij-capaciteiten van haar elektrische broodmes :)
Ik wil me bij deze distantiėren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4286 Gepost op: 8-08-2015, 16:09:53 »
Esta aangevraagd voor de USA :D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4287 Gepost op: 8-08-2015, 21:33:36 »
Gepromoveerd tot hondenoppas....na al eerder opgepast te hebben op de cavia, de kat, de tuin en het huis, van mijn collega, mocht ik vandaag de zorg voor haar "kleine" hondje op me nemen. En dat terwijl ik geen fan ben van grote honden...dit is een Leonberger en echt heel erg groot voor haar 1-jaar.

...voor de rest mezelf nog even in het nieuw gestoken en heerlijk geluierd op de bank!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4288 Gepost op: 8-08-2015, 22:30:36 »
Leonbergers zijn mooi :D

OT
Eigenlijk niets. Liggen lezen op de bank en dadelijk eens douchen en dan slapen :D

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4289 Gepost op: 8-08-2015, 23:46:15 »
Gewerkt. Ik zal toch wel weer blij zijn als de scholen straks weer beginnen en mijn studerende collega's weer de weekenden werken en ik meestal het weekend vrij ben.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4290 Gepost op: 9-08-2015, 09:52:33 »
Gister de verjaardag van mijn zus gevierd in een park bij haar huis en we hebben heerlijk met drie generaties gefrisbeed. :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4291 Gepost op: 9-08-2015, 16:10:09 »
En vandaag met mijn moeder de vliering opgeruimd en banken verplaatst zodat morgen het wereldhuis ons halve huis leeg kan halen ::rofl::
Een verbouwing ruimt lekker op

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4292 Gepost op: 9-08-2015, 17:29:39 »
Ruim 36 km gefietst....heb nu enorm zware benen mįįr wat voelde het goed zeg!!! Denk dat ik vanavond vroeg op bed lig ::schaam:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4293 Gepost op: 9-08-2015, 18:53:25 »
 ::ok::
er was eens......

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4294 Gepost op: 9-08-2015, 21:25:45 »
geslapen, geslapen en nog meer geslapen.

Was ook wel nodig na zo'n slopende (maar geweldige) week
Wit is ook een kleur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4295 Gepost op: 9-08-2015, 22:20:01 »
Eindelijk weer eens een deel uit het boek waarin ik al maanden in bezig ben kunnen lezen

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4296 Gepost op: 10-08-2015, 07:18:59 »
Mezelf uit bed getrokken...vijf weken lang sta ik met gemak om zes uur op maar vandaag, op mijn eerste werkdag, kon ik er maar niet uit komen ::ohno:: ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4297 Gepost op: 10-08-2015, 22:54:48 »
Mezelf uit bed getrokken...vijf weken lang sta ik met gemak om zes uur op maar vandaag, op mijn eerste werkdag, kon ik er maar niet uit komen ::ohno:: ::niet-ok::

Zooo herkenbaar: als je niet op moet staan, kan je vroeg opstaan maar als je vroeg op moet staan, wil je liever blijven liggen.
2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4298 Gepost op: 10-08-2015, 23:48:53 »
 weinig
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4299 Gepost op: 10-08-2015, 23:55:18 »
Boek uit gelezen en de klusjesman sleutels gegeven zodat hij aan de gang kon om de lampen te vervangen