Auteur Topic: Wat heb je gedaan vandaag  (gelezen 1048611 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5940 Gepost op: 6-05-2017, 20:34:17 »
Boodschappen gedaan, geprobeerd hard te lopen. En verder eigenlijk vrij weinig.  Oh ja sinds heel lang weer eens Mario kart gespeeld op de wii.  :P

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5941 Gepost op: 6-05-2017, 21:52:24 »
Op familiebezoek geweest en uiteten geweest
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5942 Gepost op: 6-05-2017, 21:59:03 »
Gaatjes in de muur gevuld.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5943 Gepost op: 6-05-2017, 22:13:09 »
's Middags twee uurtjes naar het dierentuintje  (meer een veredelde kinderboerderij met heel veel soorten geiten en schapen enzo) in Kleve geweest en ezels geaaid  ::love:: en vanavond met mijn zus en vriend spelletjes gespeeld (Kolonisten, Fluxx en Lemming Maffia). Wat een fijne dag! Daar was ik wel aan toe  ::trots::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5944 Gepost op: 7-05-2017, 17:03:54 »
Naar de kerk en naar de boekenbeurs hier in de buurt gegaan en daar deel 1 van de Divergent-serie gekocht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5945 Gepost op: 8-05-2017, 21:25:50 »
ben begonnen met een walk-in-closet...
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5946 Gepost op: 8-05-2017, 23:15:43 »
OR presentatie gegeven over de wet op de ondernemingsraden.  Daarna training gehad over samenwerking als groep. In een heerlijk zonnetje naar huis gefietst, nog wat boodschapjes gedaan en daarna peking expres gekeken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5947 Gepost op: 9-05-2017, 18:33:52 »
Mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever gehad (al moet het contract nog getekend worden)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5948 Gepost op: 9-05-2017, 21:29:42 »
Getennist. En het ging best goed  :D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5949 Gepost op: 9-05-2017, 21:49:38 »
Mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever gehad (al moet het contract nog getekend worden)

 ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5950 Gepost op: 9-05-2017, 23:21:32 »
Getennist. En het ging best goed  :D
lichamelijk of speltechnisch ? #dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5951 Gepost op: 10-05-2017, 10:16:00 »
Allebei wel eigenlijk.  :D wel dik verloren in de dubbel (tijdens training), maar als ik tegen degene moet die in de jeugd al 12 jaar heeft getennist, dan stel ik me daar ook al wel op in  ::rofl::, maar ik had wat mooie ballen hoor, net op de lijn. En een super mooie lob gespeeld, ook precies op de lijn.  ;D

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5952 Gepost op: 10-05-2017, 18:20:48 »
Fijn Loezel ::ok::

Ot: bloed laten prikken en verder 'gewoon' gewerkt - dat was ook wel genoeg voor vandaag

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5953 Gepost op: 11-05-2017, 14:37:21 »
Dit is zo'n dag waarvan je denkt, was ik maar in bed blijven liggen...

Ik moet en wil heel graag een tijdje werken vooral omdat mijn schoolproject al gefaald is. Nu had ik via een uitzendbureau een mogelijkheid bij het distributiecentrum van Kruidvat, magazijnwerk dus. Vanochtend om kwart over 9 uur eerst een rondleiding in Heteren. Ik had geplanned om 8.30 aanwezig te zijn (de optie daarna was 9 uur en er werd gezegd 9 uur aanwezig), dat leek me ruim genoeg. Maar het openbaar vervoer helpt niet, alles is of te laat of te vroeg en dan ook net zo dat je dus alles mist. Daarnaast is dat terrein van Kruidvat enorm, helpt ook niet. Uiteindelijk een na twee uur reizen een kwartier te laat voor de rondleiding. Zeggen ze van ja je bent te laat, jammer dan ::zwaai::.

Maar ik was vroeg opgestaan, had lang gereisd, ik ging niet zomaar mijn quest voor werk opgeven. Uit frustratie bel ik bij de bushalte één van de andere uitzendbureau's waar ik contact mee heb gehad over catering op oproepbasis. Had ik een week niets van gehoord, dus dan maar zelf bellen. Net op het moment dat ik bel krijgt hij een mail binnen: Met spoed hulp gezocht in Arnhem! Nou daar ben ik toch al bijna :). Ik krijg de gegevens binnen via de mail en merk opeens op dat ik niet de juiste kleding aan heb en met heen en weer reizen ik het net niet haal qua tijd, dus ik bel nog een keer. Nou oké 5 minuutjes later, is prima maar ik moet wel echt die lange zwarte broek aan hebben.

Ik zet dus mijn reis weer terug om me te gaan omkleden. Sta ik op Arnhem zuid.....seinstoring het treinverkeer zal eruit liggen tot ongeveer 13.00. Crisis! Ik reis naar Arnhem centraal want meer mogelijkheden. Daar ligt het helemaal plat en staan er een stuk of 100 mensen te wachten op bus 300 naar Nijmegen. Natuurlijk kom ik de eerste bus niet binnen. Maar dan wordt er opeens gezegd er is vervangend vervoer geregeld, loop rustig naar de voorzijde. Waarna iedereen als een gek begint te rennen. Gelukkig haal ik de bus en zit ik op weg naar huis. Ik bel nog van ja ik kom nu wel heel erg laat. Maar er wordt me verzekerd dat ze zeer blij zijn met alle hulp ookal is het maar voor eventjes.

Ondertussen gaan er weer treinen en reis ik met een goeie snelheid richting Arnhem, al zwetend met mijn lange zwarte broek. Daar gaat het pas weer fout wanneer ik op het terrein van het bedrijf aankom. Er werd gezegd vraag maar aan de portier waar je heen moet. Natuurlijk zat er geen portier en kon ik niets vinden. Na een heel eind lopen vond ik uiteindelijk het juiste gebouw, uitgeput. En toen was de drukte weg, de mensen vrijwel allemaal weg en was ik niet meer nodig   ::).

All I can say is, I did my best.......en nu lekker een cafeetje in...
dat moest ik even van me af schrijven
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5954 Gepost op: 11-05-2017, 17:07:40 »
 ::hug:: ::hug:: ::hug::

OT: Om kwart over 8 zat ik op de tandartsstoel, daarna in recordtempo van Enschede naar Hengelo gefietst. Vanochtend de rivierenbuurt van post voorzien, vanmiddag nog even samen met Sanne (een van de leiding daar) nog een extra wijkje gedaan. Even een smoothie gedronken in het centrum, nog een paar boodschappen. En tot slot de computer vervloekt toen die een download na een paar minuutjes stopzette... Geen idee wanneer ik dan weer een nieuwe poging kan doen.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2017, 17:15:20 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5955 Gepost op: 11-05-2017, 17:32:19 »
Samenvattingen geschreven, les gevolgd, sollicitatiebrieven en cv verstuurd en me ingeschreven voor een hertentamen omdat ik voor ondernemingsrecht denk beter te kunnen dan een 5,5.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5956 Gepost op: 11-05-2017, 18:39:55 »
Gesprek gehad met de dokter en naar school geweest tot kwart over 5

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5957 Gepost op: 11-05-2017, 22:41:04 »
Gesprek gehad bij mijn oude werkgever. En ik heb tot Augustus weer een parttime baan.  :)
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5958 Gepost op: 12-05-2017, 10:00:35 »
 ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #5959 Gepost op: 14-05-2017, 00:54:29 »
Technisch gezien vooral gisteren, maar ja: Harry Potter bezocht, ff Utrecht centrum in gegaan (zelfs nog op t terras gezeten), wat sport gekeken, lekker gegeten en t Songfestival gekeken. ::bravo::

Erg gezellig, maar ben nu wel op ::slaap::