Auteur Topic: Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!  (gelezen 14194 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #60 Gepost op: 21-02-2003, 20:25:45 »
Van wie hadden die ook weer hun spits?

van FC Geffen  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #61 Gepost op: 23-02-2003, 04:34:09 »
Leuk liedje, op de melodie van "de zak van Sinterklaas"

Het gras dat is niet echt,
is niet echt, is niet echt.
Het gras dat is niet echt en Ajax speelt toch al zo slecht,
en kunstgras, en kunstgras,
dat helpt geen ene zier.
Wij winnen, wij winnen, wij winnen altijd hier!!!!!
 ;D









Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #62 Gepost op: 23-02-2003, 14:57:18 »
 ;D Urecht -Ajax 1-0

Is ajax zijn geluk kwijt?????










Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2003, 15:04:20 »
Mja zonde.. dan woensdag maar winnen...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #64 Gepost op: 23-02-2003, 15:20:46 »
Zeg, niemand zal het mij kwalijk nemen als ik vanaaf alvast een pre kampioensfeestje vier he?
HEEEEEEEEEEERLIJK dit!  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #65 Gepost op: 23-02-2003, 17:36:21 »
Pas op Ellen , de competitie is nog lang dus niet te snel feetvieren. Stiekem in je vuistje lachen is beter! ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #66 Gepost op: 23-02-2003, 17:39:10 »
Mwuhahaha met deze "voetballers" die meer op balletdansers lijken heb ik het volste vertrouwen erin hoor  ;D

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #67 Gepost op: 23-02-2003, 17:40:05 »
Nog een mooie:

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #68 Gepost op: 24-02-2003, 08:47:31 »
>:( >:( >:( Ajax was gister veeeeeel beter dan Utrecht, en dan nog verliezen ze!!! Het is wel hun eigen schuld, want kansen hebben ze genoeg gehad!!

PSV is alweer de gelukkige derde, die hebben ook altijd geluk... NAC verdiende absoluut een punt, zo niet, dan zeker 3!! :( En die handsbal van Lucius, gatverdamme, DIEP RODE KAART!!  >:(

Ach ja, Ajax wordt nog wel kampioen dit jaar, het wordt nog wel lastig, maar ze hebben natuurlijk ook nog de Champions League he?? :)









ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #69 Gepost op: 24-02-2003, 12:21:13 »
Ik vraag me af of Arco ook de voorgaande posts heeft gelezen?

Echt zielig dat WEER de CL geruikt wordt als excuus dat Ajax geen kampioen wordt...
En geluk? Dus is maar een clubbie wat "lucky" genoemd wordt in zowat heel de wereld, en laat dat nou niet PSV zijn  ;D
Daar nog es bij: 7 punten verschil nu. Dat zijn dus 2 en een beetje wedstrijd, dus lag echt niet alleen aan afgelopen weekend.
'k Snap dat je nog jong bent Arco, maar wel realistisch blijven hoor: Ajax bakt er nie veel van in de competitie dit jaar: Sterker nog, de laatste 10 jaar bakken ze er niet veel van, af en toe een uitschieter maar om nou te zeggen dat ze lekker stabiel spelen? Nee....







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #70 Gepost op: 24-02-2003, 12:54:23 »
Ik zeg toch niet dat Ajax geen kampioen wordt??? ???

Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in dat ze kampioen worden hoor!! :D

En Ajax krijgt nog een makkelijker programma, dus het zit wel snor!! :D

Ehm, in 1995 was volgens mij HET topjaar van Ajax, volgens mij is dat niet meer dan 10 jaar geleden hoor??? Ik kan me vergissen!! ;)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #71 Gepost op: 24-02-2003, 14:03:08 »
Nah...tegen beter weten in hoop je, dan is Kenner toch iets verstandiger dan jij, die geeft zijn nederlaag gewoon toe (euhm...ik ontken dat ik ooit gezegd heb dat Kenner verstandig is  ;D)
1995 is lang lang geleden, kan je je dat nog wel herinneren? Maar je leest ook niet goed, ik zei er bij: met af en toe een uitschieter, die uitschieter hebben ze dan blijkbaar in 1995 gehad en vorig jaar eentje...ben er trots op zou ik zeggen!  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #72 Gepost op: 24-02-2003, 14:44:42 »
Lol , moet jij wel toegeven dat psv tegen nac wel erg gelukkig was met die '' ik duik met die hand van me naar de bal dat valt toch niemand op '' actie van Lucius







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #73 Gepost op: 24-02-2003, 14:49:25 »
Ik zou dat gaarne willen toegeven als ik het gezien had. Was wel bij de wedstrijd aanwezig zoals je weet, maar zoals je ook weet heb ik er maar 3 minuten van gezien omdat die NAC supporters moesten rellen en tsja, dan moet ik werken ipv lekker relaxed te kijken.
Op Studio Sport ook nie gezien, want toen was de mol bezig :-)
Dus serieus, ik kan er niet over oordelen, ik zal er de kranten straks es op naslaan, kijken wat die er over zeggen k?








Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #74 Gepost op: 24-02-2003, 14:55:50 »
eh we hebben allemaal een video , en die heeft die scheids niet. Maar laten wij eens die video gebruiken en dan kijken wat Theo nu precies doet, hij glijdt onderuit  en ligt in de baan van het schot, dat klopt.

De bal raakt zijn elleboog, ook dat klopt, maar om te zggen dat hij zijn hand/arm/elleboog of wat dan ook naar de bal beweegt is wel erg gekleurd uit een anti-psv-brilleke naar de beelden kijken. In de vesret verten is dit geen strafschop. als de scheidsrechter hem wle geeft , is dat zijn goed recht, het is tenslotte een handsbal. en onopzettelijk hands bestaat volgens mij niet meer.

Maar heel die commotie van Tencate is ronduit belachelijk.

Wat me weer eens opviel is het GEWELDIGE fluiten van Jak van Hulten, 2 rode kaarten voor noppes. Maar ja in duitsland krijg je al rood als je je eigen verdediger op zijn gezicht mept








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #75 Gepost op: 24-02-2003, 15:05:16 »
Hij belemmert met zijn hand / arm de weg naar de goal, was die hand er niet dan ging de bal zekers te weten in de goal, en zoals je zelf al zegt, aangeschoten hands bestaat niet meer ...

Conclusie : nac 1 punt genaaid







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #76 Gepost op: 24-02-2003, 15:11:21 »
nee, dat die scheids dat neit als zodanig beziet, kan ik inkomen en die moet in splitsecond beslissen. Wij hebben video en zelfs dan kan je zeggen van ja oke er is contact maar is dat genoeg. Dus beslissing van de scheids zeker te begrijpen, helaas voor NAC Breda.

Kijk maar eens hoe vaak er overtredingen worden egegeven of niet die het juist wel of juist niet zijn. het blijft mensen werk. Als het in het nadeel is van je ploegje voel je je genaaid en als het in jouw voordele is, zijgt men erover.

Ik ben noch voor psv, noch voor ajax en al zeker niet voor NAC(voor geen enkele club waar die vieze Ho** Pietje heeft gevoetbald). Maar bekijk het voetbal objectief. Kan vanuit vak B bij willem II klappen voor een goal van Ajax, Feyenoord of psv, als ie maar mooi is. Het gaat er mij om vermaakt te worden en als Willem II wint, des te beter.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #77 Gepost op: 27-02-2003, 21:43:58 »
"Niemand wint in Breda..."" NAC zelf blijkbaar ook nie ::)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #78 Gepost op: 28-02-2003, 14:27:14 »
>:( >:( >:( Ajax was gister veeeeeel beter dan Utrecht, en dan nog verliezen ze!!!

Dag Arco,

Je was er zeker niet bij in het stadion? Op tv (zoals altijd) liet Studio Sport volop beelden zien waarin Ajax "veel" beter was dan Utrecht (what else is new).
Helaas ik moet je teleurstellen: ik was wèl bij deze wedstrijd aanwezig en ik moet eerlijk zeggen: hoe goed scheidsrechter Luinge ook geprobeerd heeft om Utrecht erin te fluiten het is ´m niet gelukt. Dus wat doet Ajax in zo´n geval: die gaan lekker lopen schoppen en beuken... Voorbeeld: wie begon er in de 2e helft nadat hij niet kon scoren tegen Zwaanswijk aan te raggen waardoor er een opstootje ontstond en er 2 x rood uitgedeeld werd? Juist ja, het was Van der Meyde... wat een kleuter... hij kreeg z´n zinnetje niet (doelpunt) en werd heel erg boos.... zielig hoor.. Zeker nooit van sportiviteit gehoord?
Ik heb van deze wedstrijd genoten, omdat ondanks alle hulp van Luige voor Ajax, Utrecht tòch gewonnen heeft. Alle hulde gaat overigens naar doelman Ponk, die een aantal formidable reddingen verrichtte.
Veel voetbalplezier nog en gefeliciteerd dat Ajax het gelijk heeft weten te houden in hun 2 wedstrijden tegen Arsenal.
Goed wiekent.


« Laatst bewerkt op: 28-02-2003, 14:29:12 door Dreber »
Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax Ajax ajax !!!
« Reactie #79 Gepost op: 28-02-2003, 14:41:14 »
v/d meyde 4 wedstrijden geschorst, dus die heeft zijn straf wel binnen... Enne, ach ja, was een terechte 1-1, heel knap van utrecht, nix op aan te merken ...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner