Nieuws Volg ons ook op Twitter!
3 stemmen op sugar en 1 op iwein dus zo verschillend vind ik dat niet...Er bestaat een kleine realistische kans dat Nienke op Iwein heeft gestemd (aan haar bewegingen te zien op het papier) om zich te distantiëren van het complot en dat Regina en Saar haar hiervoor hebben afgerekend op de graafproef...
oke, niet te geloven dat ik dit ga zeggen, maar ik zag donderdag dat voorstukjeen zag toen sergio voorbij gaanen ik dacht toen letterlijk: wat jammer dat hij er niet meer in zit
Zojuist was Sergio te zien bij Peter Live op 1. Hij liep hier in Nederland ergens met een bordt om zijn lijf met de tekst ''sorry dat ik besta''en gaf willekeurige burgers een kadootje. Om het goed te maken met de Nederlanders wat betreft zijn optreden in ER. Erg grappig om te zien.. kan het helaas nog niet terugvinden
Niemand kan zeggen dat hij dom is.Hij wist wel vishaakjes en visdraad mee te smokkelen en strategisch was hij ook .
Sergio? Gemist? Lolwtf?Er waren drie tragische eliminaties voor de samensmelting en geen ervan heette "Sergio Quisquater".(Ik bedoel Kim Feentra, Lange Frans en Iwein Segers)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1122 gasten en 1 vaste bezoeker