Auteur Topic: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur  (gelezen 33776 keer)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2010, 15:42:02 »
Heeft iemand een idee hoe ze het dit jaar met de stemmen gaan doen? Ik hoop dat ze die vreselijke balletjes achterwege laten en gewoon weer ouderwets de urn met de geschreven stemmen gebruiken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2010, 15:44:59 »
Het was inderdaad een leuke aflevering; een echte meevaller! Een aantal van de 'bekende' koppen waren bloedfanatiek! Bij Frans moet ik eerst toch afwachten hoe het zich volgende week zal gaan ontwikkelen, al vind ik die middenvinger te ver gaan. Wat ik trouwens ook heel opvallend vond was de sterkte van de Nederlandse vrouwen, zo aan het begin van ER, zeker ten opzichte van de Belgische dame's. De Nederlanders waren überhaupt zo op het eerste gezicht behoorlijk sterk. Benieuwd hoe het zich nu verder gaat ontwikkelen. Maar het meest ben ik benieuwd naar de rol van Dennis Weening, waarvan ik me werkelijk afvraag of niet bekend is bij de anderen dat hij meedoet op een eigen eiland; in TVFilm stond namelijk een foto van de 9(!) Nederlandse deelnemers!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #42 Gepost op: 3-09-2010, 15:46:37 »
Heeft iemand een idee hoe ze het dit jaar met de stemmen gaan doen? Ik hoop dat ze die vreselijke balletjes achterwege laten en gewoon weer ouderwets de urn met de geschreven stemmen gebruiken.
Dat was inderdaad verrekte irritant. Wat was er immers mis met die urn? Wat ik wel aardig vond is het finale-spel tussen de twee personen met de meeste stemmen, al zou ik dan nu graag iedere keer een ander spel willen zien.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #43 Gepost op: 3-09-2010, 16:17:54 »
Goede eerste aflevering  :D
Ik vond de terugkeer van de immuniteitsmunt wel leuk en ook leuk dat ze niet direct lieten zien wie 'm heeft.
Ik vond het alleen wel jammer dat er nog geen persoon was afgevallen door een eilandraad, want nu zit ik er nog niet helemaal in. Volgens mij is dit de eerste keer in ER dat iedereen de eerste aflevering overleeft (als je mensen die een tweede kans kregen niet meetelt).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #44 Gepost op: 3-09-2010, 16:27:50 »
Was het vorig seizoen niet zo dat de stemming pas in de tweede aflevering was?
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #45 Gepost op: 3-09-2010, 16:37:59 »
Was het vorig seizoen niet zo dat de stemming pas in de tweede aflevering was?

volgens mij niet omdat ze de twee zwaksten (volgens de personen die niet aan de eerste proef mochten meedoen) de inzet waren bij een proef.
( de proef dat diegene aan een paal werd vastgebonden die werd uitgegraven en over een parcours gebracht moest worden).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #46 Gepost op: 3-09-2010, 16:46:01 »
Maar de afvallers werden toch telkens bepaald via dat blokkensysteem. Of was dat pas vanaf de samenvoeging... Ai, ik begin vergeetachtig te worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #47 Gepost op: 3-09-2010, 16:47:38 »
Maar de afvallers werden toch telkens bepaald via dat blokkensysteem. Of was dat pas vanaf de samenvoeging... Ai, ik begin vergeetachtig te worden...

Ja, dat was pas na de samensmelting.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #48 Gepost op: 3-09-2010, 17:06:18 »
Ik snap niet dat hij vuur probeert te maken.. in een PAN.. HALLOoooo.. er moet zuurstof bij  ::pinokkio::

En waarom in een wok? AAHHHH  ::ohno::

Het is een Belg peanut ;)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #49 Gepost op: 3-09-2010, 17:22:51 »
Je moet water koken en dan pak je de pan voor het vuur en de wok voor het water  ???  juist ja...

Frans vind ik op een verkeerde manier enthousiast, hopelijk draait dat nog een beetje bij. Gelukkig is wel (bijna) iedereen lekker gemotiveerd. Ben heel erg benieuwd wat het verhaal van Dennis wordt, ik vind het nu al leuk. Jammer dat in de eerste aflevering nog niks te zien was over hem, behalve in het geniale voorstukje. ;D.

Die martine die lijkt trouwens echt op Evi. Zelfde trekjes, als zij biecht dan lijkt het net of Evi daar zit :P.


Ik ben zeer benieuwd hoe men zich gedraagt over een paar afleveringen, ik denk dat een aantal mensen en serieuze persoonlijkheidswitch (leuk galgje woord...) gaan mee maken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #50 Gepost op: 3-09-2010, 17:34:03 »
Erg leuke aflevering. Had ik van te voren niet verwacht. Maar er zitten zeker erg leuke kandidaten bij. Ik vond Kim ook best leuk eigenlijk. Mijn favorieten zijn Nienke en Saar. Maar dat was voor de aflevering al zo. Frans vond ik behoorlijk irritant. Hopelijk trekt ie nog wel bij. Hoewel hij misschien wel gelijk had met die hut.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #51 Gepost op: 3-09-2010, 19:07:58 »
Prima aflevering, vooralsnog een leuke en gevarieerde groep kandidaten. Alhoewel het mij een raadsel is waarom ze dat Vlaamse model zonder doorzettingskracht hebben meegenomen. De overige kandidaten hebben gelukkig wel genoeg potentie om er een geweldig seizoen van te maken, weinig grijze muizen, voldoende interessante personages en zelfs een paar wandelende tijdbommen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #52 Gepost op: 3-09-2010, 19:12:31 »
Ik dacht dat het systeem met zwakste en oudste misschien was zoals in het seizoen met Olga dacht ik? Dat de zwakste en sterkste van jouw kamp worden geswitcht door die uit het andere kamp. Ik hoop het wel in ieder geval, want de indeling vind ik zo niet fantastisch. Ze hadden wat mij betreft de mannen en vrouwen qua nationaliteit ook wel door elkaar mogen gooien.

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #53 Gepost op: 4-09-2010, 04:16:49 »
Maar het meest ben ik benieuwd naar de rol van Dennis Weening, waarvan ik me werkelijk afvraag of niet bekend is bij de anderen dat hij meedoet op een eigen eiland; in TVFilm stond namelijk een foto van de 9(!) Nederlandse deelnemers!

Je denkt toch niet dat het een week geleden geschoten is?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #54 Gepost op: 4-09-2010, 06:02:53 »


nou die frans word wel erg fell, en grote mond. te fanatiek op rare manier.

::rofl:: ::rofl:: Tja fraba,stel je voor:Je heet ook Frans en hebt ook al eens deelgenomen aan ER.Men zou nog gaan denken dat deze opmerkingen over jou gaan  ::) ::) ::)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #55 Gepost op: 4-09-2010, 12:13:20 »
Je denkt toch niet dat het een week geleden geschoten is?

ik denk dat die foto van op het eiland was. en dan moet het aan het begin zijn genomen want iedereen is er nog.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #56 Gepost op: 4-09-2010, 12:21:09 »
Hebben er eigenlijk altijd zoveel dagen tussen de uitzendingen in Belgie en Nederland gezeten  ??? Beetje rustig zonder onze belgische mede-forummers

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #57 Gepost op: 4-09-2010, 13:22:22 »
Hebben er eigenlijk altijd zoveel dagen tussen de uitzendingen in Belgie en Nederland gezeten  ??? Beetje rustig zonder onze belgische mede-forummers
Tja,gewoon zielig he....  >:( >:( >:( Men organiseert samen een spel,maar gelijktijdig uitzenden.....Vorig jaar(of 2 jaar terug)heb ik 2be de vraag gesteld of het nu zo moeilijk is om het op dezelfde dag uit te zenden.Ik kreeg als antwoord:"Het past niet in onze programmatie" (of iets in die zin)  >:( >:( >:(
We kunnen het dus op de koop toe in Vlaanderen niet bekijken bij uitzending gemist op RTL,dus wat kunnen wij hier dan nog gaan meepraten over iets wat in Nederland reeds een halve week vooraf is uitgezonden?  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #58 Gepost op: 4-09-2010, 14:32:59 »
Hmm, het was beter dan ik had verwacht en er zitten nog redelijk wat leuke, fanatieke kandidaten tussen. Maar alsnog vindt ik het een beetje amateuristisch. Zoals dat met die crackers, kom op, asjeblieft zeg xd.
Ik denk dat de vrouwen uit NL een hele grote bedreiging gaan volgen, en dat met die dubbele bodem vindt ik ook leuk bedacht. In plaats van dat hij gewoon op het eiland ergens lag.
De twee ''leiders'' van de eilanden staan me niet zo aan. Ik kreeg niet erg veel mee van hun opdracht en vond het ook maar een magere beginnersopdracht.
De opdracht leuk om te zien , al was het wel van Survivor nageaapt, maar who cares. Dutch Bitches  deden het weer lekker, haha xd.

Al met al denk ik dat de meiden van NL het ver gaan schoppen, maar de rest van hun eiland vindt ik niet zo. Iwein, Sergio en Sugar. Nouja, Sugar dan weer wel.
Het andere eiland vindt ik een beetje een zooitje, met nog teveel onbekende vlamingen in mijn ogen.
Ik denk dat de eilandraad voor drie kwart of meer zelfs uit nederlandsen gaat bestaan, wat ik niet erg vindt want dat zijn gewoon de kandidaten die eruit springen in mijn ogen.  :)
« Laatst bewerkt op: 4-09-2010, 16:46:03 door Swifty, Reden: scheldwoord verwijderd »

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1: Donderdag 2 sept 20:30 uur
« Reactie #59 Gepost op: 4-09-2010, 15:56:25 »
::rofl:: ::rofl:: Tja fraba,stel je voor:Je heet ook Frans en hebt ook al eens deelgenomen aan ER.Men zou nog gaan denken dat deze opmerkingen over jou gaan  ::) ::) ::)

Hoe zo ???  ??? Ik was altijd de rust en kalmte zelf.  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle