Auteur Topic: Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten  (gelezen 27756 keer)

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 13-01-2003, 13:18:16 »
Wat ik me nou afvraag: zijn er hier misschien mensen bij die zichzelf afgelopen zomer hebben opgegeven voor widm? Mijn vriend nl. wel en helaas werd hij afgewezen. Dit jaar probeert hij het weer uiteraard.









Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2003, 17:59:00 »
Wat ik me nou afvraag: zijn er hier misschien mensen bij die zichzelf afgelopen zomer hebben opgegeven voor widm? Mijn vriend nl. wel en helaas werd hij afgewezen. Dit jaar probeert hij het weer uiteraard.



Volgens mij hebben de Mollenvangers en de Mol plechtig moeten beloven niets te zeggen of te doen voordat de eerste uitzending heeft plaatsgevonden.










Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2003, 18:05:10 »
Volgens mij hebben de Mollenvangers en de Mol plechtig moeten beloven niets te zeggen of te doen voordat de eerste uitzending heeft plaatsgevonden.



Dat lijkt me logisch. Ik wilde alleen weten of er veel forumleden zijn die zich hebben opgegeven en ook afgewezen zijn. (ben gewoon nieuwsgierig).







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2003, 18:20:57 »
Het spijt me. :)

Ik heb trouwens een foto gevonden van de laatste 5 overblijvers van WIDM4!!!! Wat een primeur!

Wie zou de Mol toch zijn...


Mag dit trouwens wel?
Jaja Robbie, we hadden je wel herkend linksboven!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Observant

  • Forumlid
  • !
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2003, 19:59:16 »
Ik wilde alleen weten of er veel forumleden zijn die zich hebben opgegeven en ook afgewezen zijn. (ben gewoon nieuwsgierig).

Hier is er eentje, maar blijkbaar lang niet fotogeniek genoeg...  

Het is moeilijker erin te komen, dan om - als je er eenmaal in zit - te winnen.









Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2003, 20:18:01 »
Hier is er eentje, maar blijkbaar lang niet fotogeniek genoeg...  

Was dit de eerste keer dat jij je opgegeven hebt of had je het al vaker geprobeerd?







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2003, 20:44:19 »
Wat ik me nou afvraag: zijn er hier misschien mensen bij die zichzelf afgelopen zomer hebben opgegeven voor widm? Mijn vriend nl. wel en helaas werd hij afgewezen. Dit jaar probeert hij het weer uiteraard.



jaja, hier ook 1 hoor, maar had wel verwacht niet mee te mogen doen...voor mij was het de eerste keer dat ik me opgaf, maar ga volgend jaar zeker nog ene poging wagen  ;D

groetjes julia







always look on the bright side of life

Offline Observant

  • Forumlid
  • !
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 13-01-2003, 20:49:25 »
Was dit de eerste keer dat jij je opgegeven hebt of had je het al vaker geprobeerd?

Allereerste keer...








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 13-01-2003, 20:52:05 »
Wat ik denk is dat mensen die bekend maken en ook op zo'n site als deze, bij voorbaat geen kans maken...of ze moeten wel zo goed zijn?! Maar dat is wat ik denk...







always look on the bright side of life

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2003, 21:05:23 »
Wat ik denk is dat mensen die bekend maken en ook op zo'n site als deze, bij voorbaat geen kans maken...of ze moeten wel zo goed zijn?! Maar dat is wat ik denk...

Maar de meesten van ons zitten hier toch onder een nickname dus dat kunnen ze nooit weten.
Het ligt heel erg aan de inhoud van je brief. Wij merkten toen we bedachten dat mijn vriend zich op zou geven, dat het best lastig is om op een leuke manier over jezelf te vertellen zonder de lezer van je brief het idee te geven dat je jezelf geweldig vindt. Eigenlijk hetzelfde als met een sollicitatie: hoe breng je jezelf... ???
In de laatste aflevering van Expeditie Robinson zag je dat Derek zijn inschrijving weer te lezen kreeg. Hij had heel orgineel een "bijsluiter" over zichzelf geschreven. Kijk, zoiets valt op! Ik broed nog op een goeie voor m´n lief dit jaar!!!







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2003, 21:13:13 »
Ik had dus een verhaaltje geschreven over mezelf tijdens de finale uitzending, dat ik thuis op de bank zat bla bla, maar blijkbaar straalde de foto niet veel goeds uit hahahaha Ik denk niet dat ik me volgend seizoen opgeef, maar dat zie ik volgend jaar wel, misschien dat de situatie anders is dan

kusss julia







always look on the bright side of life

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2003, 21:44:25 »
Maar de meesten van ons zitten hier toch onder een nickname dus dat kunnen ze nooit weten.
Het ligt heel erg aan de inhoud van je brief. Wij merkten toen we bedachten dat mijn vriend zich op zou geven, dat het best lastig is om op een leuke manier over jezelf te vertellen zonder de lezer van je brief het idee te geven dat je jezelf geweldig vindt. Eigenlijk hetzelfde als met een sollicitatie: hoe breng je jezelf... ???
In de laatste aflevering van Expeditie Robinson zag je dat Derek zijn inschrijving weer te lezen kreeg. Hij had heel orgineel een "bijsluiter" over zichzelf geschreven. Kijk, zoiets valt op! Ik broed nog op een goeie voor m´n lief dit jaar!!!
Mijn tante had eerste selecties van Belgische Mol III overleefd. Zij schreef in haar brief o.a. het volgende: 'ik hoor dat jullie bij voorkeur zoeken naar mensen die nog nooit eerder op televisie te zien waren, wel dat treft want dat is bij mij het geval. Hoewel ik anders bijna dagelijks door camera's wordt gefilmd op het werk.' Even verder in haar brief schrijft ze dan dat ze secretaresse is bij een bekend en groot Belgisch warenhuis (waar ze bewakingscamera's e.d. hebben staan). Woestijnvis heeft later toegegeven dat ze dat wel een originele invalshoek vonden!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2003, 22:06:36 »
Mijn tante had eerste selecties van Belgische Mol III overleefd.

Je tante heeft zeker humor! Jammer dat ze het niet geworden is zeg.. Ze lieten zeker niet weten wat de reden was dat ze afviel? Heeft het zin als je al een keer afgevallen bent om je nog een keer op te geven denk je?
 







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2003, 22:10:44 »
vollugus mij doet Julia gewoon mee, en zijn de opnames eigenlijk pas net afgelopen en ze zat zonder internet, omdat ze in Canada zattwas toch Canada?







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2003, 22:14:39 »
Je tante heeft zeker humor! Jammer dat ze het niet geworden is zeg.. Ze lieten zeker niet weten wat de reden was dat ze afviel? Heeft het zin als je al een keer afgevallen bent om je nog een keer op te geven denk je?
 
Ik weet alleen dat ze thuis een vragenlijst toegestuurd heeft gekregen en dat daar naast een aantal vragen over interesses enz. ook een aantal casussen (of is het nu casi?) werden voorgelegd (ik dacht zelfs dat ze alles samen ongeveer 300 vragen moest beantwoorden), daarna is ze voor een gesprek naar Sterrebeek (in de buurt van Ikea denk ik  ;D ) moeten gaan, maar ze was zo zenuwachtig dat ze het daardoor wellicht niet heeft gehaald tot in de laatste ronde! Jammer hè.
Maar meerdere keren aanmelden? Ik heb wel eens gehoord dat er kandidates aan Miss België hebben deelgenomen die pas na 3 jaar door de voorrondes zijn geraakt, dus zal iedereen wel een nieuwe kans krijgen vermoed ik ...
Te graag willen meedoen lijkt me echter ook geen nobel streven.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2003, 11:22:05 »
vollugus mij doet Julia gewoon mee, en zijn de opnames eigenlijk pas net afgelopen en ze zat zonder internet, omdat ze in Canada zattwas toch Canada?

he elmar nou heb je het hele goedkloppende verhaaltje verpest! Ik heb het je in het volste vertrouwen verteld, je zou toch je mond houden ??? ;) ;D :D

p.s het was trouwens niet canada maar mexico...







« Laatst bewerkt op: 14-01-2003, 11:23:36 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2003, 20:09:42 »
Ik heb wel eens gehoord dat er kandidates aan Miss België hebben deelgenomen die pas na 3 jaar door de voorrondes zijn geraakt, dus zal iedereen wel een nieuwe kans krijgen vermoed ik ...
[/color]

3 jaar lang in je badpak staan wachten op een kansje om toegelaten te worden bij Miss België?
Waren ze toen pas oud genoeg?
 








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2003, 20:25:56 »


3 jaar lang in je badpak staan wachten op een kansje om toegelaten te worden bij Miss België?
Waren ze toen pas oud genoeg?
 
Denk eerder : mooi genoeg! ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2003, 10:20:17 »

Maar meerdere keren aanmelden?

DE LAATSTE KEER LUKT HET ! ;D









Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Mogelijke namen nieuwe Nederlandse kandidaten
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2003, 22:31:37 »
Dat heb jij goed gedacht  :D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud