Auteur Topic: Kamp Zuid  (gelezen 106352 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #500 Gepost op: 10-11-2010, 21:11:22 »
Goed gedaan Daisy, je was net een half uurtje sneller.
hmm ik heb een groene stem liggen, wie o wie zal ik die eens geven.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kamp Zuid
« Reactie #501 Gepost op: 10-11-2010, 21:29:20 »
::zwaai:: ::)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #502 Gepost op: 10-11-2010, 21:39:11 »
Ohohoh wat heerlijk dat we nu weer even vrij hebben en alleen maar over groene stemmen hoeven na te denken. Weer een stapje dichter bij de samensmelting 8).

En ik heb weer genoeg liedjes in mijn hoofd om de rest van de expeditie te blijven zingen! Vooral mijn nederlandstalig repetoire is enorm uitgebreid ;D

*** Barst in 'zingen'  uit:***
 ::zingen::  Alles wat ik nodig heb, alles wat vraag, alles wat ik nodig heb, ben jij!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #503 Gepost op: 10-11-2010, 22:31:44 »
 ::boogie:: ::cheerleader:: ::dans:: Yess We hebben gewonnen.

Ben blij dat ik nu niet meer hoef te speuren op het net naar smartlappen en piratennummers ::niet-ok::

Kijk nu wat er aanspoelt op het strand ::bravo::

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #504 Gepost op: 10-11-2010, 22:32:35 »
Schulz, bedankt, dat had je nou niet moeten doen............ :(

Die twee zien er uit als een stel verzopen katten, en het geluid dat ze produceren, is al net zo erg ::kots::
correctie het geluid is nog erger :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #505 Gepost op: 10-11-2010, 22:35:07 »
Oh lekker, bubbeltjes! Maar wel even goed controleren of er niet mee gerommeld is! Die mensen van Noord zijn tot alles in staat. Ik ken dat volk.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #506 Gepost op: 10-11-2010, 22:46:25 »
Oh lekker, bubbeltjes! Maar wel even goed controleren of er niet mee gerommeld is! Die mensen van Noord zijn tot alles in staat. Ik ken dat volk.
Was jij niet diegene met het idee de opdracht van zuid te laten mislukken door hun valse pm's te sturen? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #507 Gepost op: 10-11-2010, 23:14:53 »
Luister jij mee in de biechtstoel?????? ::oink::

::megafoon:: Swifty!! D*N luistert af! >:(! >:(! En hij zit ook al steeds op het verkeerde eiland!!!! Soms zo ongeveer op twee eilanden tegelijk!!!! Kan hier niet iets aan gedaan worden??????
Ik zeg níets meer in die biechtstoel, tot het biechtgeheim verzekerd is  ::ohno:: >:(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #508 Gepost op: 10-11-2010, 23:19:37 »
Luister jij mee in de biechtstoel?????? ::oink::

::megafoon:: Swifty!! D*N luistert af! >:(! >:(! En hij zit ook al steeds op het verkeerde eiland!!!! Soms zo ongeveer op twee eilanden tegelijk!!!! Kan hier niet iets aan gedaan worden??????
Ik zeg níets meer in die biechtstoel, tot het biechtgeheim verzekerd is  ::ohno:: >:(

  ik luisterde toevallig mee bij je biecht :P
Jou stelling was een mooi inkoppertje :D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #509 Gepost op: 11-11-2010, 14:27:59 »
  ik luisterde toevallig mee bij je biecht :P
Jou stelling was een mooi inkoppertje :D.

Toevallig??? ::ohno:: Nee jongen, zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. Dit is (wéér) een zware overtreding van de regels en ik kijk uit naar het moment dat Swifty je er hard voor zal straffen  ::zweep:: ::zweep:: ::zweep::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #510 Gepost op: 11-11-2010, 14:41:13 »
Oh lekker, bubbeltjes! Maar wel even goed controleren of er niet mee gerommeld is! Die mensen van Noord zijn tot alles in staat. Ik ken dat volk.
Je word bedankt door dat volk ::niet-ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #511 Gepost op: 11-11-2010, 14:53:40 »
En nou zou ik maar ophoepelen als ik jou was, want ik ben zwaar chagerijnig  >:( .

Ben net op expeditie geweest. Heb een uur door de jungle geploeterd en dat met dit weer! Er was me gezegd naar een plek te komen en dan was daar wat leuks te doen. Ook bij slecht weer zou het gewoon doorgaan. Kom ik daar aan, is er niemand. Ik gebeld met de bananofoonl; zeggen ze dat het is afgelast. Grrrrr. Kon ik weer een uur door de jungle teruploeteren. En ik had ook nog een kleine orang-oetan mee, dus die baalde ook.

Zo dat moest ik even kwijt. Nu maar eens testen of het afdak hier op Zuid waterdicht is. En dan maar hopen dat we het kampvuur weer aan krijgen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #512 Gepost op: 11-11-2010, 15:04:59 »
Je word bedankt door dat volk ::niet-ok::

Hé Marlie! Ben je met dit weer de zee overgestoken  :o Dat had ik niet achter je gezocht . Respect  ::respect::

Maar laten we eerlijk zijn, mijn vredesduif is in de pan beland en we krijgen cadeautjes in de vorm van Sjonnie en Anita. Wil je nog langer ontkennen dat jullie proberen ons (mentaal) te breken  ???

Overigens kan Zuid er ook wat van hoor  ;) 8)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kamp Zuid
« Reactie #513 Gepost op: 11-11-2010, 15:15:50 »
En nou zou ik maar ophoepelen als ik jou was, want ik ben zwaar chagerijnig  >:( .

Ben net op expeditie geweest. Heb een uur door de jungle geploeterd en dat met dit weer! Er was me gezegd naar een plek te komen en dan was daar wat leuks te doen. Ook bij slecht weer zou het gewoon doorgaan. Kom ik daar aan, is er niemand. Ik gebeld met de bananofoonl; zeggen ze dat het is afgelast. Grrrrr. Kon ik weer een uur door de jungle teruploeteren. En ik had ook nog een kleine orang-oetan mee, dus die baalde ook.

Zo dat moest ik even kwijt. Nu maar eens testen of het afdak hier op Zuid waterdicht is. En dan maar hopen dat we het kampvuur weer aan krijgen.
Haat!! Met dit weer door de jungle! Kom lekker bij het vuur zitten om beetje op te warmen en tussen de buien door een beetje droog te worden.
Misschien kan Dolfie weer wat lekkers maken? Die lijkt een beetje de kok te worden van dit kamp ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kamp Zuid
« Reactie #514 Gepost op: 11-11-2010, 16:58:06 »
Hé Marlie! Ben je met dit weer de zee overgestoken  :o Dat had ik niet achter je gezocht . Respect  ::respect::

Maar laten we eerlijk zijn, mijn vredesduif is in de pan beland en we krijgen cadeautjes in de vorm van Sjonnie en Anita. Wil je nog langer ontkennen dat jullie proberen ons (mentaal) te breken  ???

Overigens kan Zuid er ook wat van hoor  ;) 8)
Ik steek de zee elke dag over, ook met storm ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #515 Gepost op: 11-11-2010, 17:10:15 »
Dolfie is net naar het schietkuiltje gelopen..dus ben ik maar gaan wokken



 ::megafoon::AANVALLEN!!
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #516 Gepost op: 11-11-2010, 20:55:55 »
Het schietkuiltje  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #517 Gepost op: 11-11-2010, 20:58:22 »
Haat!! Met dit weer door de jungle! Kom lekker bij het vuur zitten om beetje op te warmen en tussen de buien door een beetje droog te worden.
Misschien kan Dolfie weer wat lekkers maken? Die lijkt een beetje de kok te worden van dit kamp ::ok::

Wat knap dat je het vuur brandend weet te houden met dit afschuwelijke weer. En wat heerlijk om me weer op te kunnen warmen. Deze hele expeditie valt me soms een stuk zwaarder dan ik had verwacht, maar dit soort momenten zijn toch wel om te zoenen  :-*
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #518 Gepost op: 11-11-2010, 21:23:59 »
Het schietkuiltje  ???

Oftewel en strandtoiletje :)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #519 Gepost op: 11-11-2010, 21:54:13 »
Ah, deze!



Is ze al terug  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?