Auteur Topic: Esmaa Alariachi  (gelezen 17658 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2010, 16:49:18 »
In de gewone opdrachten was ze inderdaad wel heel goed bezig, maar in de knock-outproef vond ik haar voor het eerst lichtelijk irritant, zo fanatiek als ze bezig was om maar met Lucia door te gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #21 Gepost op: 9-12-2010, 21:32:04 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: Esmaa!

Ik vond je een stoer wijf. Jammer dat het over is. Ik had je wel graag in Jeruzalem willen zien aankomen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #22 Gepost op: 9-12-2010, 21:41:23 »
Inderdaad jammer. Wel lief van haar dat ze Melody de informatie gaf.

Maar wanneer je als moslim in de Ramadan zit, en je doet mee met zo'n spel, mag je dan niet even schipperen met eten en drinken? Ik heb eens een rondleiding gehad van een islamitische gids, die zei dat ie de verplichte gebeden en de vasten-verplichting op een andere manier en tijd inhaalde. Dus ik dacht: misschien is dat voor Esmaa ook mogelijk.

Ze wist toch dat tijdens de opnames de Ramadan zou aanbreken?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #23 Gepost op: 9-12-2010, 21:55:45 »
Ik heb het idee dat Esmaa wat de ramadan betreft, heel erg principieel is. Ze zal daar wel een weloverwogen keuze in hebben gemaakt denk ik.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #24 Gepost op: 9-12-2010, 21:59:45 »
jammer esma ::zwaai::.
vond haar een leuke kandidaat. ( voor zover ik gezien heb)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #25 Gepost op: 9-12-2010, 22:40:59 »
Jammer dat ze eruit is. Maar ze had natuurlijk wel kunnen verwachten dat het zwaar zou worden. Ze wist dat als het mee zou zitten dat ze de ramadan zou moeten doen in een heel warm land. Maar ze heeft het toch heel goed gedaan.  ::ok::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #26 Gepost op: 10-12-2010, 01:54:34 »
Dat ze zich aan de regels van de Ramadan houd is haar eigen keuze, ze mag best wel wat eten of drinken dat ligt aan de omstandigheden. Toch vind ik t niet erg dat ze eruit ligt. Ik vond haar behoorlijk irritant worden.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #27 Gepost op: 13-12-2010, 21:33:34 »
Ik vind het erg jammer dat Esmaa eruit ligt. Ze is echt tof! Niet te geloven ook dat ze het een hele dag vanaf zonsopgang volhoudt niet te eten en drinken, bij zo een temperatuur + zware opdracht! Petje af.
Ik weet eigenlijk niet of ik nog verder ga kijken, nu Esmaa er niet meer inzit. Misschien alleen de finale ofzo.
Tell me what your telescope says

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #28 Gepost op: 13-12-2010, 22:18:01 »
Ik heb de aflevering net gekeken en was blij dat ze eruit ging. Ik vond haar irritant worden. Ze was continu alleen maar bezig te kijken wat de andere groep deed, om dat na te kunnen doen. Dat vind ik vooral een foutje van de programmamakers: degenen die achter liggen, kunnen veel afkijken en daardoor telkens hun achterstand goedmaken.

En met haar Arabisch had Esmaa de vorige aflevering wel een erg groot voordeel ten opzichte van de anderen, zodat de proeven eigenlijk nergens op sloegen (boodschappen doen, Christenen zoeken).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Esmaa Alariachi
« Reactie #29 Gepost op: 13-12-2010, 22:24:28 »
Daar heb je gelijk in. Elke aflevering heeft ze wel een voordeeltje kunnen halen met haar kennis van de Arabische taal.
Ze zocht altijd een reden of persoon waardoor t fout kon gaan maar zocht t nooit bij zichzelf.