Logisch dat RTL ervoor kiest om ook volgend seizoen voor eenzelfde VIP-formule te gaan. Maar zoals ik een aantal weken terug al schreef, is dit wat mij betreft de doodsteek voor ER. Niet alleen voor het originele concept, maar ook voor het voortbestaan van het programma. Omwille van kijkcijfers kan je niet meer terug naar de oude opzet met de Henk en Ingrids van deze wereld. De kijkcijfers zijn op hun beurt afhankelijk van de selectie van VIP's. Ik ben bang dat je niet tot in het einde van dagen interessante BN-ers en BB-ers kan strikken voor een aantal weken afzien op een eiland, zoals dat met het relatief gemakkelijke WIDM? wel kan.
[/quote]
Nou, toen ik "alles" in deze topic las dacht ik daar kan ik niet veel aan toevoegen!
Maar toen ik bovenstaande las dacht ik : jep dat klopt!!! ze gaan voor safe en dat is jammer.
'k Keek dit jaar wel eens maar niet geregeld en dat zal komend jaar weer zo zijn. Jammer, jammer en en nog eens jammer!!!! Waar zijn die avonden gebleven dat je er voor ging zitten en andere zaken opzij zette. Bedenk toch weer eens een nieuwe formule, Peking Express en Expeditie Robinson in elkaar over laten gaan en daar een mooi format voor maken!!!!
Ik wil wel meedoen!!!
grtz rinck