Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 215125 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #280 Gepost op: 5-02-2011, 17:47:24 »
Misschien is het juist handig om niet mee te doen aan de paardenopdracht. Als Mol kan je daar moeilijk mollen. Ja een Kokertje niet pakken. Maar als je niet meedoet pak je ook geen Kokertjes. Verstoppen is ook een beetje moeilijk aangezien iedereen in groepjes ging. Als Soundoss de Mol is vind ik dit een goede actie om verdenkingen van haar af te schuiven.
Precies!
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #281 Gepost op: 5-02-2011, 17:58:39 »
Misschien is het juist handig om niet mee te doen aan de paardenopdracht. Als Mol kan je daar moeilijk mollen. Ja een Kokertje niet pakken. Maar als je niet meedoet pak je ook geen Kokertjes. Verstoppen is ook een beetje moeilijk aangezien iedereen in groepjes ging. Als Soundoss de Mol is vind ik dit een goede actie om verdenkingen van haar af te schuiven.

Daar gaat het niet om..
De mol kon wel degelijk mollen daar zoals uit diverse acties van deze en gene is gebleken.

Het gaat erom dat de mol aan het einde wel een 'verhaal' heeft, en dat dat verhaal dus niet voor een groot deel moet bestaan uit :'Nou dat deed ik niet want ik was bang of veinsde hoogtevrees, dus ik deed maar niet mee..'.

Bovendien zou Soundos alleen al juist door haar 'onhandigheid' zoals ze zelf als argument aangeeft, juist de zaak kunnen helpen verstieren.

Ik zou het een enorm flauwe actie vinden als Soundos de mol blijkt (wat ik dus ook niet denk).
Mollen zijn in het verleden ook wel eens bang geweest maar ik heb er nog nooit eentje zien weglopen van een challenge als er sabotage-mogelijkheden liggen sws. Ik zou het zelf wel de meest flauwe molstrategie ooit vinden. Dan nog liever een Karin die weliswaar flauwe acties zou hebben maar wel het lef heeft om over dat kabeltje te lopen en op dat paard te gaan zitten (ook al deed het haar duidelijk geen plezier).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #282 Gepost op: 5-02-2011, 18:05:53 »
Dan nog liever een Karin die weliswaar flauwe acties zou hebben maar wel het lef heeft om over dat kabeltje te lopen en op dat paard te gaan zitten (ook al deed het haar duidelijk geen plezier).
En vanuit haar "droog aquarium" (de 4x4) als Ms Marple de boel aan het regelen is ;)
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #283 Gepost op: 5-02-2011, 18:08:16 »
En vanuit haar "droog aquarium" (de 4x4) als Ms Marple de boel aan het regelen is ;)

Ik zei al flauw, en ik geloof zelf geen seconde echt in Karin als de mol, for the record.  ;)

Maar ze zit wel op dat paard en ze gaat wel over die draad.. dus iig respect daarvoor.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #284 Gepost op: 5-02-2011, 18:50:17 »
Goed, laat ik dan proberen met wat inhoudelijke argumenten te onderbouwen waarom ik Soundos (iig tot op heden) onwaarschijnlijker vind. (Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijker).

1. Zoals hierboven al gesteld, als mol wil je in principe niet het contact met de club verliezen.
Dat heeft niet alleen te maken met 'mogelijke sabotages' maar vooral ook met weten wat er in de groep leeft en onderdeel van de club vormen.

George, de uebermol, was daar in zijn optiek ook heel duidelijk over: Hard meehollen (of in dit geval : meegalopperen cq meemollen.. ) met de groep en het dan net niet afmaken, net een tikje tegen de benen geven zodat de ander struikelt.

Een mooi voorbeeld van hoe dit in deze opdracht zou kunnen is dus precies wat Pepijn deed - constructief lijken, 'ja we gaan voor het geld' druk bezig zijn maar eigenlijk de boel opruien.
Wat Patrick deed kan bijv ook, wel middenin gaan staan maar weinig bijdragen. Is alleen iets minder effectief - maar voor iedere persoon liggen er verschillende mogelijkheden.

Het gaat erom dat je contact houdt met de groep zodat je van binnenuit kunt saboteren, en door middel van kleine suggesties, sturingen, ideeen planten etc echt 'de mol' kunt zijn.

Als je je overal van afzijdig houdt en dus zoals Patrick ook aangeeft 'geen contacturen met je mol' hebt (of met andere kandidaten als zijnde de mol..) mis je gewoon veel informatie.

Overige argumenten:
1. Ze doet teveel dingen goed op momenten waar het eigenlijk niet hoeft of sterker nog waar juist goede sabotagekansen lagen.
- Bij de sniperopdracht lagen er een miljoen excuses om snel uit het spel te vliegen door bijv snipers, bommen etc. Maar Soundos gaat hier 5-6 draadjes doorknippen en geeft een heleboel informatie.
Die opdracht was juist een ultieme camouflage voor de mol want niemand kijkt je op je vingers.

- Ze stemt volmondig in met Beatrix en sterker nog stuurt erop aan dat ze Beatrix zouden kiezen ('Meer mensen hadden Beatrix') en gaat niet mee in de foute suggestie van Patrick.

- Ze tekent een grote (en niet al te mooie ) bloem in hun muurschildering, waardoor het juist opvalt als zijnde simpel - wat Karin's aandacht trekt. De bedoeling is natuurlijk juist dat het niet herkend gaat worden, als mol zijnde. Dan stelt Soundos zichzelf wel erg primair en kijkt ze niet naar de rol die ze zou moeten spelen namelijk eentje die veel meer op de achtergrond is.
Ook had ze in haar geval beter bij de plakkers kunnen gaan zitten omdat ze niet kan tekenen - daar hadden dan veel betere kansen voor haar gelegen als mol.

Bij de contactadvertentie doen Pepijn en Anna het heel goed (en Soundos goed genoeg).
Het verschil is echter dat dit erg in het oog loopt en meteen opvalt als je het heel slecht doet (hetgeen nog eens onderstreept werd door Art in zijn poging verdenking van Karin weg te halen, volgens eigen zeggen). Je kunt dan natuurlijk veel beter in bijvoorbeeld een opdracht als de snipers je slag slaan waar niemand kan zien wat er precies gebeurt en ze af moeten gaan op wat ze horen via de speakers..

M.a.w. als Soundos de mol is maakt ze een paar eigenaardige keuzes die haar sabotagekansen niet echt ten goede komen. Ik ben dan benieuwd naar haar mol-rechtvaardiging hiervoor.  8)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #285 Gepost op: 5-02-2011, 19:05:53 »
xknip
M.a.w. als Soundos de mol is maakt ze een paar eigenaardige keuzes die haar sabotagekansen niet echt ten goede komen. Ik ben dan benieuwd naar haar mol-rechtvaardiging hiervoor.  8)

Dat Soundos niet mee doet met het paardrijden is mssn onmols. Maar dat ze niet naar de overkant ging bij de 666-opdracht, is één zelfde soort actie. Dus ik zie het probleem niet helemaal...
Zij heeft de moluren ook helemaal niet nodig, als ze uiteindelijk de mol zou zijn...
Er is altijd een kans dat een mol ergens bang voor is. Dennis W was ook dood bang bij het levend begraven in de finale toen der tijd...
Mssn slaat Soundos wel een nieuwe weg in qua mol. Ieder jaar is anders...
Bij de sniperopdracht heeft ze er voor gezorgd om verdenkingen van haar af te halen, door enig goed werk te doen. Dat Jan toen der tijd geld heeft binnen gehaald was super veel geluk...
Bij de Beatrix opdracht geeft ze 0 inbreng. Alleen op het allerlaatste moment stemt ze dan toch maar in, omdat er eigenlijk al een keuze was gemaakt...
Bij de schilderopdracht, niet iedereen kan goed tekenen. Als daar al een mol aan moet voldoen, blijven er weinig over. Daarnaast is er bij deze opdracht geen geld verdiend door de groep, dus snap het probleem niet...

Daarnaast heeft Soundos, samen met Art, nog geen individueel geld in de pot gebracht...

Ik pleit hier niet dat Soundos de mol is, maar ook niet dat ze de mol niet is...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #286 Gepost op: 5-02-2011, 19:18:50 »
Dat Soundos niet mee doet met het paardrijden is mssn onmols. Maar dat ze niet naar de overkant ging bij de 666-opdracht, is één zelfde soort actie. Dus ik zie het probleem niet helemaal...

Het probleem is
1. Het is de tweede weigering opeenvolgend.
2. Je mist een hele opdracht en alles wat er in dat veld gaande is - welke kandidaten wie verdenken, wie verdachte dingen doet, waarvan je gebruik kan maken etc etc.
Citaat

Zij heeft de moluren ook helemaal niet nodig, als ze uiteindelijk de mol zou zijn...
Dan heb je dus kennelijk niet begrepen wat ik hierboven heb geschreven, helaas.
Citaat
Er is altijd een kans dat een mol ergens bang voor is. Dennis W was ook dood bang bij het levend begraven in de finale toen der tijd...

Inderdaad.. en weigerde hij het vervolgens?? Inge en George waren ook als de dood bij het abseilen maar deden het wel. Om de duidelijke reden dat je als mol in principe die uitdaging aangaat en dus niet 'negatief' opvalt.
Bij el diablo kan het nog wel maar nu alweer - dat wordt zoals gezegd wel erg flauw en inactief.
Citaat
Mssn slaat Soundos wel een nieuwe weg in qua mol. Ieder jaar is anders...
De weg dat de mol overal weigert en nergens aan meedoet?  :D
Goh wat een spannend programma krijgen we dan de komende 10 jaar.   ;D
Citaat
Bij de sniperopdracht heeft ze er voor gezorgd om verdenkingen van haar af te halen, door enig goed werk te doen. Dat Jan toen der tijd geld heeft binnen gehaald was super veel geluk...
Wat voor verdenking?? Ik heb haar naam niet door veel mensen horen noemen destijds.
Bovendien is het nogal stom om eerst een botte overduidelijke molsactie te doen die in het oog loopt van iedereen om daarna eindeloos te compenseren bij een opdracht die veel meer camouflage biedt en de ultieme mol-mogelijkheid.

Zoals gezegd: merkwaardige keuze die ze dan maakt, als mol.
Citaat
Bij de Beatrix opdracht geeft ze 0 inbreng. Alleen op het allerlaatste moment stemt ze dan toch maar in, omdat er eigenlijk al een keuze was gemaakt...

Ze stuurde mede aan op Beatrix, onnodig als mol, zeker nadat Patrick een mogelijk alternatief had geopperd (geldt hetzelfde voor Anna).

Citaat
Bij de schilderopdracht, niet iedereen kan goed tekenen. Als daar al een mol aan moet voldoen, blijven er weinig over. Daarnaast is er bij deze opdracht geen geld verdiend door de groep, dus snap het probleem niet...

Precies niet iedereen kan goed tekenen zoals Horace ook al aangeeft ('Ik houd me dan bij een blauw vlak schilderen maar Soundos tekent een bloem'). Eentje waardoor de kans groter is dat het werk wordt herkend.
Als Soundos de mol is stelt ze dus primair dat ze een bloem tekent en niet of het werk niet herkend wordt (want dit was een van de redenen dat Karin het eruit pikte..).
Als ze over de zelfkennis beschikt dat ze niet goed is in tekenen (alsmede voorkennis van het verloop van de opdracht) had ze dus beter niet kunnen gaan verven stel ik maar kunnen proberen bij de plakkers te komen. Als ze toch zonodig verven moet had ze beter kunnen bedenken hoe ze meer een achtergrondrol had kunnen nemen of met een sabotage als 2008 op de proppen kunnen komen. Op deze manier droeg ze eigenlijk alleen bij aan dat de opdracht gehaald zou worden. Wederom dus een opvallende keuze als mol.

Citaat
Daarnaast heeft Soundos, samen met Art, nog geen individueel geld in de pot gebracht...
Ze had 250 euro bij de theateropdracht maar dat zegt heel erg weinig omdat de meeste opdrachten niet gaan over individueel geld. Dat vertekent de zaken dus nogal.

Citaat
Ik pleit hier niet dat Soundos de mol is, maar ook niet dat ze de mol niet is...

Als je even secuur leest wat ik schrijf zie je dat ik dat ook niet beweer. Ik heb duidelijk gezegd 'waarom ik haar onwaarschijnlijker vind als mol'.  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2011, 19:25:26 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #287 Gepost op: 5-02-2011, 19:22:03 »
xknip
Als je even secuur leest wat ik schrijf zie je dat ik dat ook niet beweer. Ik heb duidelijk gezegd 'waarom ik haar onwaarschijnlijker vind als mol'.  ;)

Ook één van de redenen waarom ik nooit op meningen van anderen reageer. Maar kon het dit keer niet laten!  8) Ik weet niet wie de mol is, maar Soundos komt in ieder geval veel in aanraking met spiegels.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #288 Gepost op: 5-02-2011, 20:00:38 »
Soundos & BBC & Spiegeling & Sound & Os

Spiegels:
- Hotelkameropdracht: Sleutel van Soundos ligt achter de spiegel...
- Voor de test van afl. 5 is Soundos te zien, zittend voor een spiegel. Spiegelbeeld is ook te zien.

BBC:
- Gespiegelde leader afl. 2 & 5. > 25 - 52 > BEEB > BBC wordt ook wel Beeb genoemd!
- Busraceopdracht: Bochtig, Busbaan, Circuit > BBC

Sound-os
- Het gedicht van Ruben Dario gaat onder andere over zang en ossen. > Sound - Os

____________

Even een probeersel om spiegels en twitterhints bij elkaar te brengen...
« Laatst bewerkt op: 5-02-2011, 20:09:44 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Wizard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #289 Gepost op: 5-02-2011, 23:37:44 »
Maar dat die leader gespiegeld is, is dus onzin. Het zijn twee totaal verschillende shots. Wanneer ze van rechts komt, kijkt ze de camera in (net als alle anderen), maar wanneer ze van links komt blijft ze dus recht vooruit kijken. De verschillen in de leader blijven raar.

Ok, heb dus net even wat bedacht. Aflevering 2 werd uitgezonden op 13 januari. Aflevering 5 werd uitgezonden op 3 februari. Ik denk dat er toch iets met die drieen aan de hand is. Die kwamen namelijk in aflevering 1 ook nadrukkelijk naar voren in de bus en in het voetbalstadion. Als dit dus waar zou zijn, zal ze in de leader van aflevering 9 dus weer van links moeten komen, want dan is het 3 maart.
Misschien dat iemand hier verder mee kan worstelen? Kan het nog niet echt aan Soundos koppelen. Behalve dat ze in haar eigen tweet een keer heeft genoemd dat er een groot artikel over haar was in de krant op pagina 33.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #290 Gepost op: 5-02-2011, 23:39:43 »
Maar dat die leader gespiegeld is, is dus onzin. Het zijn twee totaal verschillende shots. Wanneer ze van rechts komt, kijkt ze de camera in (net als alle anderen), maar wanneer ze van links komt blijft ze dus recht vooruit kijken. De verschillen in de leader blijven raar.

Ok, heb dus net even wat bedacht. Aflevering 2 werd uitgezonden op 13 januari. Aflevering 5 werd uitgezonden op 3 februari. Ik denk dat er toch iets met die drieen aan de hand is. Die kwamen namelijk in aflevering 1 ook nadrukkelijk naar voren in de bus en in het voetbalstadion. Als dit dus waar zou zijn, zal ze in de leader van aflevering 9 dus weer van links moeten komen, want dan is het 3 maart.
Misschien dat iemand hier verder mee kan worstelen? Kan het nog niet echt aan Soundos koppelen. Behalve dat ze in haar eigen tweet een keer heeft genoemd dat er een groot artikel over haar was in de krant op pagina 33.
Een getal 3 hint hadden we dit jaar nog niet!  ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Wizard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #291 Gepost op: 5-02-2011, 23:41:45 »
Een getal 3 hint hadden we dit jaar nog niet!  ::joehoe::

Haha dat heb ik ook nooit beweerd. Maargoed, blijft het overwegen waard toch? Ze kwamen namelijk nadrukkelijk terug. Maar wellicht heb jij betere theorie over de leader ? :p

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #292 Gepost op: 5-02-2011, 23:43:04 »
Haha dat heb ik ook nooit beweerd. Maargoed, blijft het overwegen waard toch? Ze kwamen namelijk nadrukkelijk terug.
Welke getallen zijn in de historie nou eigenlijk gebruikt als hint? Vorig jaar 10, maar dat was meer indirect...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #293 Gepost op: 6-02-2011, 00:14:02 »
Maar dat die leader gespiegeld is, is dus onzin. Het zijn twee totaal verschillende shots. Wanneer ze van rechts komt, kijkt ze de camera in (net als alle anderen), maar wanneer ze van links komt blijft ze dus recht vooruit kijken.
Volgens mij zijn ze wel gespiegeld, bij de ene is het alleen eerder geknipt dan bij de ander.
The British are not impressed.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #294 Gepost op: 6-02-2011, 01:20:47 »
Goed, laat ik dan proberen met wat inhoudelijke argumenten te onderbouwen waarom ik Soundos (iig tot op heden) onwaarschijnlijker vind. (Niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijker).

1. Zoals hierboven al gesteld, als mol wil je in principe niet het contact met de club verliezen.
Dat heeft niet alleen te maken met 'mogelijke sabotages' maar vooral ook met weten wat er in de groep leeft en onderdeel van de club vormen.

George, de uebermol, was daar in zijn optiek ook heel duidelijk over: Hard meehollen (of in dit geval : meegalopperen cq meemollen.. ) met de groep en het dan net niet afmaken, net een tikje tegen de benen geven zodat de ander struikelt.

Een mooi voorbeeld van hoe dit in deze opdracht zou kunnen is dus precies wat Pepijn deed - constructief lijken, 'ja we gaan voor het geld' druk bezig zijn maar eigenlijk de boel opruien.
Wat Patrick deed kan bijv ook, wel middenin gaan staan maar weinig bijdragen. Is alleen iets minder effectief - maar voor iedere persoon liggen er verschillende mogelijkheden.

Het gaat erom dat je contact houdt met de groep zodat je van binnenuit kunt saboteren, en door middel van kleine suggesties, sturingen, ideeen planten etc echt 'de mol' kunt zijn.

Als je je overal van afzijdig houdt en dus zoals Patrick ook aangeeft 'geen contacturen met je mol' hebt (of met andere kandidaten als zijnde de mol..) mis je gewoon veel informatie.

Overige argumenten:
1. Ze doet teveel dingen goed op momenten waar het eigenlijk niet hoeft of sterker nog waar juist goede sabotagekansen lagen.
- Bij de sniperopdracht lagen er een miljoen excuses om snel uit het spel te vliegen door bijv snipers, bommen etc. Maar Soundos gaat hier 5-6 draadjes doorknippen en geeft een heleboel informatie.
Die opdracht was juist een ultieme camouflage voor de mol want niemand kijkt je op je vingers.

- Ze stemt volmondig in met Beatrix en sterker nog stuurt erop aan dat ze Beatrix zouden kiezen ('Meer mensen hadden Beatrix') en gaat niet mee in de foute suggestie van Patrick.

- Ze tekent een grote (en niet al te mooie ) bloem in hun muurschildering, waardoor het juist opvalt als zijnde simpel - wat Karin's aandacht trekt. De bedoeling is natuurlijk juist dat het niet herkend gaat worden, als mol zijnde. Dan stelt Soundos zichzelf wel erg primair en kijkt ze niet naar de rol die ze zou moeten spelen namelijk eentje die veel meer op de achtergrond is.
Ook had ze in haar geval beter bij de plakkers kunnen gaan zitten omdat ze niet kan tekenen - daar hadden dan veel betere kansen voor haar gelegen als mol.

Bij de contactadvertentie doen Pepijn en Anna het heel goed (en Soundos goed genoeg).
Het verschil is echter dat dit erg in het oog loopt en meteen opvalt als je het heel slecht doet (hetgeen nog eens onderstreept werd door Art in zijn poging verdenking van Karin weg te halen, volgens eigen zeggen). Je kunt dan natuurlijk veel beter in bijvoorbeeld een opdracht als de snipers je slag slaan waar niemand kan zien wat er precies gebeurt en ze af moeten gaan op wat ze horen via de speakers..

M.a.w. als Soundos de mol is maakt ze een paar eigenaardige keuzes die haar sabotagekansen niet echt ten goede komen. Ik ben dan benieuwd naar haar mol-rechtvaardiging hiervoor.  8)
hier ben ik het helemaal mee eens ::jaja::.
Soundos kan bijna niet meer de mol zijn ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #295 Gepost op: 6-02-2011, 09:49:47 »
In serie 4 is het getal 28 gebruikt. Het kwam in iedere aflevering minimaal een keer voor. En dat bleek te slaan op de geboortedag van Elise.


Overigens is er een verschil tussen een cijfer en een getal, maar dit terzijde.

Voor de rest is serie 10 inderdaad doorspekt met 10. En dat op 10 series........correct me if i'm wrong.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2011, 09:51:33 door Bodejos »

Offline MichaelK85

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #296 Gepost op: 6-02-2011, 13:30:01 »
Kijk dat ze tijdens de sniper opdracht touwtjes heeft doorgeknipt wilt niet zeggen dat ze niet de mol is natuurlijk. :D
De houding die ze de hele tijd aanneemt is ook verdacht vind ik. Ze is de enige constante factor als het gaat om de foto's.

Ook bij aflevering 1 bij de eliminatie zie je haar lippen bewegen en zegt ze: IK BEN HET! Dat is vrij duidelijk te zien. Waarom zou iemand zoiets doen? Ze heeft er niemand mee omdat je dan totaal afgezonderd zit.

En de leader is sowieso al verdacht. Waarom links en rechts? De verschillen vallen haast niet op als je doorsnee kijker bent.
What about mijn theorie? Links en Rechtshandige mensen? Jan Kooijman is namelijk linkshandig en toen kwam Soundos van links in de leader. Ik denk dat het daar mee te maken heeft.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #297 Gepost op: 6-02-2011, 14:11:31 »
Kwil juist niet dat Soundoss eruit gaat. Ik kan altijd erg genieten van haar rare gezichten en uitspraken. Af en toe Molt ze wel en soms doet ze weer actief mee. Ze haalt verdenkingen van haar af terwijl ze toch wel veel dingen verprutst. Kort samengevat een leuke kandidaat om naar te kijken. ( Naar mijn mening )

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #298 Gepost op: 7-02-2011, 06:03:53 »
Naar mijn mening nog steeds niet..  ::ohno:: (maar goed, smaken verschillen kennelijk.. Heb niet echt iets tegen haar maar vind haar ook zeker niet de leukste kandidaat van deze serie...)

Anyway.. Als Soundos de mol is mag ze m.i. toch een cursus 'how to blend in' gaan volgen..  ::)
Tenzij het de bedoeling juist is om op te vallen.. Je zou je bijna af gaan vragen waarom ze zo nadrukkelijk naar haar nagels staart en weinig interesse toont.

Aan de andere kant leken haar nagels nu juist wel heel belangrijk voor haar in de interviews.. ;D

Vind het merkwaardig gedrag, maar zou het als mol nog eigenaardiger vinden - stel  dat iemand op had gekeken en - m.i. logischerwijze - had geconcludeerd dat het haar geen ene lor interesseerde..??
Zoals gebruikelijk lijkt Soundos iig niet bezig met denken hoe ze in de group kan 'blenden' en camoufleren, of hoe ze groepsprocessen moet bestuderen en/of gebruiken....  ::)

Als ze de mol blijkt dan lijkt ze me meer van het type 'Mollouska'. Af en toe een individuele actie saboteren en niet echt mollen met interactie/ van binnenuit van de groep.  ::) En ze lijkt zichzelf - en niet haar evt. molrol of de rol binnen de groep - daarbij primair te stellen.












« Laatst bewerkt op: 7-02-2011, 06:13:27 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #299 Gepost op: 7-02-2011, 10:35:33 »
Art speelt op deze screens ook met iets van een veer/rubberen ding... :o
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)