Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214318 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2011, 16:49:16 »
Ik vind haar ook erg leuk!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2011, 17:02:48 »
Soundos is vooral een beetje overenthousiast  ;D Die trekt wel bij.. als ze er tenminste niet uitvliegt.. Nee geen mol, voorlopig nog niet in ieder geval!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2011, 17:44:03 »
Nu ik de herhaling gezien heb, doet Soundos me denken aan Sander de Heer serie 5 / Patrick uit serie 8. Kortom: de BN'er die ook kijker van het eerste uur is geweest van het programma. En gezien die indruk verwacht ik voor Soundos eenzelfde positie weggelegd. M.a.w. kandidaat en zal t.z.t. afvallen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline udetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2011, 18:40:07 »
Ik vind Soundos ook wel een leuke kandidaat hoor. En dat van die mond die open viel  ::oink:: is idd gewoon overenthousiast. En dat zie ik liever dan een chagrijnig iemand  ::ok::

Toen ze per se wilde zien wat er in het laatste mandje zat en daardoor het geld oversloeg vond ik dat ook wel gek. ??? Ze had anders toch ook gewoon geweten wat er in dat mandje zat of niet?? Of bedoelde ze gewoon dat ze voor het laatste mandje wilde gaan, maar dat ze het een beetje krom zei. Kan ook nog.
Niets is wat het lijkt... dus ook niets lijkt op hoe het is(?)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2011, 21:01:59 »
Gaat dit topic er nou over of ze de mol is, of dat ze wel of niet een leuke kandi is?  ::)

Ik denk niet dat Soundos de mol is, omdat ze alle mandjes voorbij liep en omdat ze bijna een rood scherm te pakken had. Beide zaken zijn natuurlijk ook uit te leggen als respectievelijk mollenstreek, en niet ter zake doend aangezien iedereen groen had. Mijn weerwoord hierop is dan weer dat als ze de mol was, ze waarschijnlijk uit een eerder mandje iets nuttigs had kunnen wegkapen (wie weet lagen er nog ergens jokers, of had de productie er gauw iets neer kunnen leggen omdat de mol eraan kwam); en dat bij de executie ze behoorlijk in de rats zat en dacht dat ze eruit zou gaan (en niet iedereen kan dat zo goed spelen als George).
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 7-01-2011, 21:06:02 »
Ik vind Soundos een geweldige kandidate! Ze reageert precies zoals ik denk ik zou doen als ik ineens in de mol zou belanden (alleen zou ik niet zo schrikken van PJ :P).

Maar ze is niet de mol! Ze is een waanzinnig fanatieke kandidaat die koste wat kost het einde wil halen. Ze pakt geen geld, noch iets anders en maak zichzelf daarmee onnodig verdacht. Als mol houd je je in het begin low-profile en zorg je dat je op een goede molpositie zit, en dat zat ze niet tijdens de vuurwerkopdracht. Ik denk dat ze er volgende week uit ligt.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 7-01-2011, 21:11:29 »
Gaat dit topic er nou over of ze de mol is, of dat ze wel of niet een leuke kandi is?  ::)

Ik denk niet dat Soundos de mol is, omdat ze alle mandjes voorbij liep en omdat ze bijna een rood scherm te pakken had. Beide zaken zijn natuurlijk ook uit te leggen als respectievelijk mollenstreek, en niet ter zake doend aangezien iedereen groen had. Mijn weerwoord hierop is dan weer dat als ze de mol was, ze waarschijnlijk uit een eerder mandje iets nuttigs had kunnen wegkapen (wie weet lagen er nog ergens jokers, of had de productie er gauw iets neer kunnen leggen omdat de mol eraan kwam); en dat bij de executie ze behoorlijk in de rats zat en dacht dat ze eruit zou gaan (en niet iedereen kan dat zo goed spelen als George).

Het toch over haar als kandidaat? Of mag je hier alleen praten over of ze de mol is of niet? ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2011, 22:13:37 »
Oh, wat is zij een grappig mens zeg.
Die articulatie ook.. hahaha!
'' En het was gewoon Pieterr-Jan ''
Geweldig!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2011, 22:15:38 »
Oh, wat is zij een grappig mens zeg.
Die articulatie ook.. hahaha!
'' En het was gewoon Pieterr-Jan ''
Geweldig!

"Toen kwam er een AUTO", en ze trekt er echt een gezicht bij van..  ::oink:: Vind Soundos toch wel een erg leuke kandidaat.. hoop dat ze er lang in blijft.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 7-01-2011, 22:19:03 »
Ja echt! Ik hoop dat ze de mol is hehehe. 

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2011, 22:20:17 »
Ik hoop het niet. ::ohno::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2011, 22:22:45 »
Soundos was mijn schot voor de boeg. Na de eerste aflevering vind ik haar nogsteeds verdacht. Zal ik dan eens voor de eerste keer mijn schot voor de boeg goed hebben?

Overigens is het "te overduidelijk mollen" niet iets waardoor je iemand gelijk kan afstrepen. Volgens mij gebruikte Yvon Jaspers die strategie ook in 2005, waardoor Sander haar afgestreept had als Mol.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2011, 23:59:47 »
Soundos was mijn schot voor de boeg. Na de eerste aflevering vind ik haar nogsteeds verdacht. Zal ik dan eens voor de eerste keer mijn schot voor de boeg goed hebben?

Overigens is het "te overduidelijk mollen" niet iets waardoor je iemand gelijk kan afstrepen. Volgens mij gebruikte Yvon Jaspers die strategie ook in 2005, waardoor Sander haar afgestreept had als Mol.

Yvon Jaspers, Milouska Meulens, Kim Pieters....  :-\\

Dus ik hoop van harte dat ze het niet is want ze kan niet acteren, overdrijft verschrikkelijk in haar mimiek.. maar ik vrees met vrezen (nu al..).  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 8-01-2011, 08:32:35 »
Citaat
Als mol houd je je in het begin low-profile en zorg je dat je op een goede molpositie zit, en dat zat ze niet tijdens de vuurwerkopdracht. Ik denk dat ze er volgende week uit ligt.
Daar ben ik in 2007 op stuk gelopen. Een mol kan zich vergissen bij het antwoorden van een vraag of simpelweg geen goede molpositie veroveren. Je moet roeien met de riemen die je hebt.

De mol zit helaas niet altijd op de beste positie. Mensen op een goede molpositie zijn verdachten, mensen die het met een andere plek moeten doen, zijn niet automatisch niet verdacht.

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 8-01-2011, 22:45:20 »
Ik vind haar erg overdreven doen, té blij, té verrast, té nep.
Dat zij als laatste bij de executie was zegt helemaal niets, wil helemaal niet zeggen dat ze een rood scherm gekregen zou hebben. Als Pepijn iets anders had beslist en het beter uitgekomen zou zijn, zouden ze de volgorde van executie misschien wel hebben veranderd.
Nog geen idee of ze té fanatieke kandidaat is of té opzichtige mol.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2011, 22:50:45 »
Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar ik heb Soundos al mol. Waarschijnlijk ligt ze er binnenkort uit, maar tot die tijd blijf ik hopen dat ze de mol is.
Bij de opdracht met de mandjes zag je dat ze heel erg overdreven (in mijn ogen dan tenminste) reageerde als ze steeds niet werd gekozen.
Patrick koos in elk geval wel haar, en niet Karin of Miryanna, terwijl ik helemaal niet dacht dat die twee zo'n goeie band hadden. En natuurlijk dat ze geen geld pakte. Zo heeft ze de pot heel veel gekost, want alle personen op Miryanna, Karin en Soundos hadden sowieso al geen geld gepakt, dus die 3 vrouwen waren de enige die het nog konden pakken.
Misschien vond Soundos het daarom juist wel fijn om als één van de latere te gaan, omdat ze toch al wist dat andere mensen geen geld gingen pakken?

En als ze de Mol is, speelde ze in mijn ogen haar rol wel goed op het moment dat ze terugkwam, en waar ze boos wordt op haar mede kandidaten. Zeg maar dat ze boos was omdat zij als één van de laatste was. En hoe ze dan laat zien dat er niets in haar tas zit. Hmm, en als laatste natuurlijk die blik van Soundos als Hannah zegt; 'of je bent de Mol', dan spreekt haar geeërgerde blik echt boekdelen.

Oké oké, ik zit nu al in een tunnelvisie op hoogstwaarschijnlijk de persoon die de minste mensen hier verdenken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2011, 22:56:20 »
Nog even over Soundos en haar bijna-executie. Ze wordt namelijk behoorlijk in het nauw gedreven. Ik denk dat je dat de mol in de eerste aflevering niet aan kan doen. De mol moet dan een behoorlijke acteerprestatie neerzetten. Nog een reden om haar voorlopig af te schrijven als mol.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2011, 22:57:56 »
Ze reageerde toch best goed toch? *gaat terugkijken*

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2011, 23:01:02 »
Ze reageerde toch best goed toch? *gaat terugkijken*

Het gaat me niet zozeer om haar reactie, maar om het feit dat ze in het nauw wordt gedreven. Als ze de mol is moet ze niet alleen vrezen voor een mogelijke executie, ze moet spelen dat ze eruit gaat, want dat is waar het op lijkt op dat moment.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2011, 23:03:55 »
Maar Yvon had toch ook zoiets soortgelijks? En toen was de aandacht ook best wel van haar afgeleid.