Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 215143 keer)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #460 Gepost op: 17-02-2011, 21:25:54 »
???

Dit is de eerste keer dat ik bovenstaande hier schrijf?? Ik heb hiervoor 1x een post gedaan dat ze me eerder constructief bezig leek maar dat is het dan ook wel..

Waarom reageer jij op deze manier op iedereen die niet hetzelfde erin ziet wat jij erin ziet?
Ik onderbouw alleen waarom het me erg onwaarschijnlijk lijkt. Dit is een forum, dus bedoeld voor uitwisseling van gedachten - met elkaar eens of oneens zijn hoort daarbij, mijns inziens.
Als je daar moe van wordt en alleen reacties wilt lezen van mensen die het met je eens zijn, kun je beter een soundos is de mol- forum oprichten denk ik.  ;D


Soundos is niet mijn Mol. Het is één van mijn mollen. En ik word niet moe van reacties die het niet met me eens zijn maar van reacties die om de 2 pagina's worden herhaald.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #461 Gepost op: 17-02-2011, 21:41:46 »
Ze wordt wel ietsjes verdachter ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #462 Gepost op: 17-02-2011, 21:51:16 »
Ze is duidelijk de mol.. Lees het dagboek: blijkbaar zat hij niet op mij..Dat zei ze ook in afl 5 geloof ik, met die mollenboekjes.
Verder verpest ze de opdracht met de vulkaan en laat ze een koker vallen. Ze blijft ook lekker op het oppervlak. Een goede positie, want je ´vindt´kokers, wint vertrouwen en anderen zoeken eigenlijk echt de kokertjes en zij neemt ze aan...
 ::oink::

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #463 Gepost op: 17-02-2011, 22:44:40 »
Er valt mij 1 ding op: De roodschow hints waren ten eerste-tien jokers-aannemen-rooksignalen-eerst vragen-en dan

Soundos nam vandaag de eerste tiende joker aan. Eerst karin (3), toen Art (3), Patrick (3) en toen Soundos 3+3+3= 9, dus Soundos nam de tiende joker aan...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #464 Gepost op: 17-02-2011, 22:55:01 »
Er valt mij 1 ding op: De roodschow hints waren ten eerste-tien jokers-aannemen-rooksignalen-eerst vragen-en dan

Soundos nam vandaag de eerste tiende joker aan. Eerst karin (3), toen Art (3), Patrick (3) en toen Soundos 3+3+3= 9, dus Soundos nam de tiende joker aan...

Maar Anna had er al 1 aangenomen. Dus die van Soundos was de elfde. De tiende hoort bij Patrick.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #465 Gepost op: 17-02-2011, 22:56:35 »
Maar Anna had er al 1 aangenomen. Dus die van Soundos was de elfde. De tiende hoort bij Patrick.
Zo kun je het ook zien. Maar ik dacht aan aannemen van Pieter-jan, dus ervoor kiezen, aannemen of niet..

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #466 Gepost op: 18-02-2011, 01:59:26 »
Tien Tien = dubbel tien = 20 = dubbel 0 = Soundos' oorbellen

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #467 Gepost op: 18-02-2011, 02:55:19 »
Biecht Soundos 05.50:" Ik bleef in de buurt van het land staan want daar had je veel kokers"..
Niet dus. :)
Draagt (te zien 11.03) overigens roze shirt, blauwe broek, eerder voorgekomen (regenkleding paard en menner -kar met 5/5).
Op shirt is niet afbeelding van rodeo te zien zoals eerder op forum werd gesuggereerd.
Knap dat ze een zonnesteek oploopt als Patrick de Mol niet blijkt te zijn...:)
Haha, als Mol heb je al gauw een zonnesteek als je zo lang boven de grond bent lijkt me...
"Grootse vulkaan ooit gezien", bedoel je grootste molshoop Soundos?
28.28..Soundos weer  ::oink::..geweldig :)
24.45...lijkt op Soundos alleen in de mist?
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #468 Gepost op: 18-02-2011, 09:23:37 »
Goed laat ik eens iets positiefs schrijven over 'Soun'.  ;D

Begrijp me niet verkeerd ik vind haar over het algemeen best een leuke kandidate (maar wel zo iemand die je met mate moet nemen anders heb je een overdosis zeg maar.. ;) ).

Ik vind dat ze zich wel heel erg positief heeft opgesteld in veel van de opdrachten.
Vooral het feit dat ze nu duidelijk wel de 'duik' durft te nemen vanaf die vulkaan en zich in het avontuur stort ('Je kunt niet altijd bang zijn').

Ik hoop dat ze dat meegenomen heeft nav haar avontuur aangezien het best een beproeving voor haar leek.  ::ok::

Ik zie persoonlijk nog altijd geen mol, wel een kandidate die bij vlagen hard werkt voor zover ze dat kan en zich altijd wel volledig inzet.

Vooralsnog zou ik zeggen: way to go, en hou dit vast.  :D
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 09:26:10 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #469 Gepost op: 18-02-2011, 16:48:10 »
Goed even een analyse van de mount doom opdracht.
Ze lopen naar boven.... Karin piept al meteen, Soundos vertelt dat ze verwachte een stukje omhoog te moeten voor de tv en dat viel tegen, geen woord over eng vinden ofzo.

Ze komen bij de kist en Soundos is een van de dragers en plots heeft ze een rugzak op en is geen drager meer, nou is Soun niet bepaalt een stakkerig iel meiske dus heeft ze wel wat in haar macht dunkt me, toch draagt ze niet de kist....
Vervolgens lopen /sjouwen ze met de kist naar boven, Karin zie je het af en toe zichtbaar moeilijk hebben, bij Soun zie ik niks, ze staat op een moment zelfs veel verder dan de groep op de berg en kijkt naar beneden hoe de rest worsteld met de kist...... tot dat....
Karin echt in dreigt te storten en de groep bezorgt vraagt of ze nog bij hun is. Pas dan zie je dat Soun gaat zitten en ineens beweerd bang te zijn....
Zo raar vind ik dat, alsof ze door Karin haar bangheid ineens weer weet, oh ja ik ben immers ook bang en heb hoogtevrees....en moet dat wel laten zien.
Vervolgens vliegt ze weer als en dolle voorop en ziet als eerste de tweede kist, ze vliegt er haast heen.En hop daar gaat ze weer voorop in stevige pas....
En dan de berg af, sukkelt ze naar beneden en presteert het om buiten de tijd aan te komen.... ::oink::
Zelfs Karin komt op tijd binnen......
Ik zeg...... mollenstreek.
Kijk t zelf maar na, haar gedrag is gewoon vreemd.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #470 Gepost op: 18-02-2011, 16:53:48 »
Over de plattegrond van het labryint :
Met een beetje fantasie zien we in de eurotekens 'M S'.
Betekent dit misschien Mol Soundos en mochten de kandidaten daarom naar de plattegrond kijken ,omdat het vrijwel onmogelijk was om de plaatsen van de eurotekens te onthouden ?


Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #471 Gepost op: 18-02-2011, 17:36:56 »
Tien Tien = dubbel tien = 20 = dubbel 0 = Soundos' oorbellen

Sinds wanneer is dubbel 0 gelijk aan twintig? 

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #472 Gepost op: 18-02-2011, 17:45:49 »
20 = 2 keer 0 ookal vind ik het heel slecht bedacht.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #473 Gepost op: 18-02-2011, 19:04:24 »
Soundos lijkt me een aardige meid, maar ik zie in haar nog steeds de minste molkandidaat. Zo deed ze in mijn ogen heel slim door de kokertjes aan het strand in ontvangst te nemen. Dat scheelde behoorlijk wat tijd. Een mol zou in mijn ogen meer in het water gaan kl*jen... Of veel later hiermee gekomen. Ook op de vulkaan leek ze me niet echt mollerig (ook als ik bovenstaande verhalen heb gelezen kunnen me die niet overtuigen...) Ze kwam inderdaad buiten tijd binnen, maar in mijn ogen had ze werkelijk angst om naar beneden te gaan.

Overigens, in tegenstelling tot de meeste anderen, vind ik haar in haar interviews te over-expressief...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #474 Gepost op: 18-02-2011, 19:25:56 »
Goed even een analyse van de mount doom opdracht.
Ze lopen naar boven.... Karin piept al meteen, Soundos vertelt dat ze verwachte een stukje omhoog te moeten voor de tv en dat viel tegen, geen woord over eng vinden ofzo.

Ze komen bij de kist en Soundos is een van de dragers en plots heeft ze een rugzak op en is geen drager meer, nou is Soun niet bepaalt een stakkerig iel meiske dus heeft ze wel wat in haar macht dunkt me, toch draagt ze niet de kist....
Vervolgens lopen /sjouwen ze met de kist naar boven, Karin zie je het af en toe zichtbaar moeilijk hebben, bij Soun zie ik niks, ze staat op een moment zelfs veel verder dan de groep op de berg en kijkt naar beneden hoe de rest worsteld met de kist...... tot dat....
Karin echt in dreigt te storten en de groep bezorgt vraagt of ze nog bij hun is. Pas dan zie je dat Soun gaat zitten en ineens beweerd bang te zijn....
Zo raar vind ik dat, alsof ze door Karin haar bangheid ineens weer weet, oh ja ik ben immers ook bang en heb hoogtevrees....en moet dat wel laten zien.
Vervolgens vliegt ze weer als en dolle voorop en ziet als eerste de tweede kist, ze vliegt er haast heen.En hop daar gaat ze weer voorop in stevige pas....
En dan de berg af, sukkelt ze naar beneden en presteert het om buiten de tijd aan te komen.... ::oink::
Zelfs Karin komt op tijd binnen......
Ik zeg...... mollenstreek.
Kijk t zelf maar na, haar gedrag is gewoon vreemd.

ik ben al bijna overtuigd ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #475 Gepost op: 18-02-2011, 19:38:12 »
Biecht Soundos 05.50:" Ik bleef in de buurt van het land staan want daar had je veel kokers"..
Niet dus. :)
Waarom niet? Als je er vanuit gaat dat ze de mol, dan kan het best zijn dat daar veel kokertjes waren... alleen zijn ze niet in de mand beland.
Ik vind het wel opvallend wat Soundos biecht op het moment dat ze er voor kiest om op de kant te blijven. Namelijk iets in de trant van "ik was een soort keeper". Is het doel van een keeper niet juist om ballen, in dit geval kokertjes, tegen te houden? Ze was juist de spits? Of heeft ze kokertje verdoezeld?

In mijn ogen blijft ze het minst verdacht van de groep en niet de mol, maar deze aflevering vond ik haar voor het eerst een beetje verdacht.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #476 Gepost op: 18-02-2011, 21:10:42 »
20 = 2 keer 0 ookal vind ik het heel slecht bedacht.

Dat druist aardig tegen de wetten van de logica in inderdaad

2 nullen is volgens mij geen 20 en om er dan 2 keer 0 van te maken is gewoon een kunstgreep om een gat in een theorie op te vullen.

Logischer zou zijn om twee X-en (Romeinse 10) te vinden als je wil verwijzen naar twintig of tien-tien
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 21:12:36 door Qper »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #477 Gepost op: 18-02-2011, 21:49:48 »
2 nullen is volgens mij geen 20 en om er dan 2 keer 0 van te maken is gewoon een kunstgreep om een gat in een theorie op te vullen.

Kom op zeg, zo slecht is die niet. Je hebt er een beetje voorstellingsvermogen voor nodig. Vorig jaar was ZCT een officiële hint. Alternatieve bewoording dan: 20 = twee rond.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #478 Gepost op: 18-02-2011, 23:41:23 »
Kom op zeg, zo slecht is die niet. Je hebt er een beetje voorstellingsvermogen voor nodig. Vorig jaar was ZCT een officiële hint. Alternatieve bewoording dan: 20 = twee rond.

ZCT was ook vrij bedroevend idd maar daar was wel een duidelijke link.
Kim gaf in afl 1 duidelijk aan dat ze gek was op thee, kocht een theepot (en loog erover  ::) )
Kim was de enige in de interviews die thee dronk
Ze stond uitgebreid te kijken en zei 'het genieten van een tuin', hetgeen op de Japanse theetuin sloeg.

Dit is dus een veel en veel tendentieuzere link, en zeer subjectief uit te leggen.
Het zou veel sterker zijn als er nog een paar dingen zijn die deze kant uit wijzen waardoor dit een hint zou zijn. Vooralsnog vind ik het niet overtuigend.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 23:43:56 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #479 Gepost op: 19-02-2011, 02:51:36 »
Coen loves Coco-nuts...

CoCo ...Chanel ...oorbellen Soundos (logo).
Nuts...heerlijk gestoord is ze.. ik geniet!
Nu die Coen nog?
Wellicht anders uitgesproken (misschien vergezocht...edoch) de C als in circus? Dus:
Fonetisch "coen".."soen"..Soun?
Is Soun "nuts about" Coco Chanel?
Eventuele toevoeging: (eerder gemeld)..: Voles (anagram loves) afstammelingen, edoch zeer klein, van de MOL.
Zucht.
Tijd om te gaan slapen..'k weet het...Truste allen :)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2011, 04:11:43 door Loebas »
Omnia vincit amor