Auteur Topic: Afleveringen en hints via Kazaa/ftp  (gelezen 3630 keer)

Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2003, 12:17:26 »
Eerste 5 minuten staan erop, in een aparte file. Nog steeds wel bijna 30 mb groot, maar da's al een stuk beter dan 320 :-)







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2003, 13:42:48 »
Ik heb er Ghen speaks en Oratio opgezet, maar ik kreeg geen berichtje meer bijgezet in het logboek.
Ghen speaks: muziek tijdens executie
Oratio: intromuziek (1e deel dat je hoort is ook nog de aftitelingsmuziek van NL Mol 1)








Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2003, 17:10:13 »
Er staat wel iets in het logboek hoor... Bedankt!







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2003, 17:47:43 »
Oh helemaal perfect dan! :)








Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2003, 19:42:15 »
Grafteran, ik kan je ftpserver niet op :( geen idee waar het aan ligt, maar als ik probeer verbinding te maken zegt ie dat ie de mapinhoud ophaalt, maar dat duurt zo lang dat ik na een kwartier een time out krijg... en soms krijg ik een foutmelding dat ik niet de rechten heb om in die map te komen blablabla.... oh en robbie??? zou je misschien oratio  kunnen melen naar mij???   ::)  ::)  ;D







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afleveringen en hints via Kazaa/ftp
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2003, 21:01:55 »
Ik weet het ook niet... Als ik zelf test (ook vanaf andere pc's) gaat het telkens goed. Gebruik je een ftp-client of je browser?

Als je je browser gebruikt; zorg er dan voor dat je de hele link copieert.

Bij een client zou het zo kunnen zijn dat je misschien de port niet goed hebt ingesteld.







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.