Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 141790 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #320 Gepost op: 24-04-2003, 08:01:52 »
Ik ga het toch maar weer in de introfilmpjes zoeken. Bij Ron, Elise en René hoor je duidelijk wat geroep op de achtergrond. Alleen volgens mij bij Elise wijkt de tekst van het geroep af van de vorige keer. Ik kan me van één aflevering herrineren dat er 'kom op Elise je kan het!' geroepen werd, en afgelopen zaterdag hoorde ik iets met 'gas geven!'. Kan iemand dit controleren. Want dit zou een sterke aanwijzing naar de 3 finalisten zijn (volgens mij wordt ook het geluid bij ron steeds zachter, is hij de verliezer?)

Denk echt dat het in het geluid zit van de voorfilmpjes...
Heb ze nog eens nageluisterd...
In aflevering 5 hoor je bij Chandrika, na het Chan-dri-ka iets van Yeahooo... dat is in de andere filmpjes ook niet te horen. Nou en bij René hoor ik dus echt: "ok, Rene jij bent de mol" Dit geluid is in aflevering 6 ook weg... Het gejuich bij Ron is ook niet meer te horen in 6... pfff... zit'm echt in het geluid...


euh... denk ik...










Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #321 Gepost op: 24-04-2003, 21:49:05 »
Gisteren de aflevering nog maar eens herbekeken en wat mij opviel:

Aan het einde van afl. 4 zie je een vooruitblik waar Patricia tussen Chandrika en Elise instaat en je hoort de stem van Angela "Basiliek de Saint Anne de Beauprais" en je ziet Patricia precies datzelfde "playbacken". Dus de stem van Angela en de mond van Patricia beweegt.

Nou heb ik daar eens heel erg op gelet, maar dat hele shot komt in afl.5 niet voor! Je hoort het Angela wel zeggen maar het beeld er bij is ook van Angela en dus niet van de 3 dames.

Is iemand dit al eens eerder opgevallen? Ik vond het in ieder geval erg vreemd om voor een vooruitblik "volgende week"  een shot te gebruiken dat in die hele aflevering van die volgende week niet voorkomt...  ???

Toch laat het vooruitblik gebeuren me ook nog niet helemaal los. Ik heb er bij aflevering 1 nog eens op gelet (vooruitblik naar afl 2) en er komen eigenlijk best wel veel stukjes niet in de aflevering zelf voor.

Stukje van Angela: "en jullie zijn de crew"  - komt niet voor
Stukje van Ron die wegloopt in het Titanic museum - komt wel voor
Stukje van Patricia op de boot: "ze vertrouwen me niet meer" - komt niet voor

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen naar wie mijn verdenking uit gaat, maar oke, ik ben misschien bevooroordeeld ;-)  Maar ik ga er toch nog eens extra op letten...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #322 Gepost op: 24-04-2003, 23:06:32 »
nog een aanwijzing : er zijn teveel aanwijzingen richting ron. Hij zal de mol dus wel niet zijn. ???







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #323 Gepost op: 24-04-2003, 23:13:57 »
Het gejuich bij Ron is ook niet meer te horen in 6



Het zat er nog wel, maar heel zachtjes. Ron exit zaterdag? Zou kunnen, hij zat op Patricia, en die moest zaterdag weg.








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #324 Gepost op: 24-04-2003, 23:16:05 »
nog een aanwijzing : er zijn teveel aanwijzingen richting ron. Hij zal de mol dus wel niet zijn. ???

Mee eens  ;D. Ik heb ooit eens geroepen dat alle aanwijzingen nep zijn. 't Zou me niet verbazen als 't zo is.








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #325 Gepost op: 26-04-2003, 22:43:06 »
Heeft iemand nog aanwijzingen kunnnen ontdekken in deze afl.? ik meen ergens op het begin een raar geluidje te horen... (na als dat voorstel gedoe met dat: Ron blablabla, Astrid: blaal)

Maar dat hoeft niet maar weet iemand iets?








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #326 Gepost op: 26-04-2003, 22:56:31 »
Ohja nog iets:
ik hoop dat ik nu eens een keer de 1ste ben: Het annagram op wie is de mol.nl luid: blondemike

En dat wordt naturrlijk: ik ben de mol!!!








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #327 Gepost op: 27-04-2003, 15:37:25 »
Bij de foto van Ron dacht ik een persoon te zien naast iemand met een hoed op. Een soortgelijke foto was ook te zien in de vorige aflevering waarbij de mol instructies kreeg van Angela. Die foto was iets anders maar ook daarop stond een persoon naast een (waarschijnlijk) vrouw met een hoed. Toen Angela met de lamp over de foto van Ron scheen dacht ik daar Ferdi  in te herkennen. Vreemd want sommige spreken hier over Chandrika , maar ik zag er duidelijk Ferdi in. De foto's bij de anderen waren anders, dus ik weet niet wat ik er van moet denken.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aanwijzingen
« Reactie #328 Gepost op: 27-04-2003, 15:52:16 »
ik zelf kon weinig van die foto's maken, maar ik zal de band eens gaan bekijken...

Na afloop in de camper hebben sommige in een schriftje getekend wat zij dachten te hebben gezien op hun foto. Volgens mij konden ze er zelf ook niet veel van maken dan alleen maar vakken en stippen.  :o







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aanwijzingen
« Reactie #329 Gepost op: 27-04-2003, 15:52:52 »
Naar mijn idee...

We hebben 4 foto's gezien die verwijzen naar 4 deelnemers...

De foto die niet te zien was, was of onduidelijk (verkeerd ontwikkeld en dus ook nutteloos om te laten zien) verklaard ook de onwillendheid van Rene. Of een mollenstreek van Rene (gewoon een foto van Rene). Als je dus weet naar wie de 4 foto's verwijzen dan heb je dus de mol...

Op de foto van Elise stond naar mijn mening (heb ik al eerder gezegd, maar verder niemand meer over gehoord) een diskette...

Voor de rest tast ik nog in het duister  :P









Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #330 Gepost op: 27-04-2003, 15:55:30 »
ik zelf kon weinig van die foto's maken, maar ik zal de band eens gaan bekijken...

Na afloop in de camper hebben sommige in een schriftje getekend wat zij dachten te hebben gezien op hun foto. Volgens mij konden ze er zelf ook niet veel van maken dan alleen maar vakken en stippen.  :o

Je moet maar eens goed kijken , de foto is wel gekanteld en de bovenkant van de foto is de linkerkant van je tv scherm. Ik wil dit geverifieerd zien , dus misschien dat er nog meer mensen naar kunnen kijken

(beeldje voor beeldje bekijken)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #331 Gepost op: 27-04-2003, 19:05:11 »
ik heb de foto's ff beeld voor beeld bekeken en bij ron meen ik een vrouw te herkennen (zijn moeder? ;)  igg opletten bij het familiebezoek dan volgende week? (krijgt ron zijn moeder op bezoek? ;)

Kan iemand niet aub even die foto's screenshotten en plaatsen? Scheelt een hoop beschrijvingen :)

Bij ferdi meende ik ook een gezicht te zien in het vierkantje in het midden.

het viel me wel op dat die tekeningen die ze in het schriftje hadden bijna nog vager waren dan de foto's die we hebben gezien.. En zijn die tekeningen van iedereen (behalve rene) of alleen van chandrika? If yes, dan heeft iemand iets heel anders gekekend dan wij hebben gezien. Dat vage met die rondjes/stipjes. rechtsboven, waar komt dat vandaan?   ;D

Wbt leader filmpje.
Ik ben ervan overtuigd dat in ferdi's filmpje de mol, winnaar en verliezer te zien zijn. (in omgekeerde volgorde... Mol - Verliezer - Winnaar.) Aangezien dit echt bijelkaar geknipt en geplakt is. Het is zo nooit te zien geweest in de aflevering.
Bij chandrika is het niet zo geplakt, aangezien zij echt ronddraaide. Het zijn inderdaad wel twee verschillende losse shots die ook niet zo in de uitzending zaten. Hmm... Zouden we vier finalisten krijgen? chandrika, rene, ferdi en ron?


anyway.. in aflevering 7 topic zegt Han13
Citaat
Als Chandrika en Ron door 'n glazen deur 't vertrek voor de karaktereigenschappen-opdracht binnenlopen, zien we dat op die deur iets wat lijkt op 'SALOM' staat. Aangezien we deze glazen deur van de andere kant zien, zien we de letters in spiegelschrift en staat er dus 'MOLAS'
vind ik ook wel een leuke :)







« Laatst bewerkt op: 27-04-2003, 19:13:26 door Quuipo »

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #332 Gepost op: 27-04-2003, 20:22:08 »
toen ik 'm eens terug keek wou ik precies hetzelfde posten, maja! wat kan het betekenen? Chandrika en ron gingen naar binne? 2 mollen kannie he!









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #333 Gepost op: 27-04-2003, 21:28:56 »
Als 't 'n aanwijzing is, zou ik zeggen dat de mol 1 van deze 2 is, Ron of Chandrika dus. Of nog algemener: namelijk dat de mol in de karaktereigenschappen-opdracht 'n mollestreek heeft geleverd. Dan kan de mol zich dus ook bevinden onder de 3 die de foto's bij de karaktereigenschappen moesten plaatsen.  :-\

(MOLAS is natuurlijk ook 'n prachtige aanwijzing richting AStrid, maar ik geloof niet dat alsnog zal blijken dat zij de mol is. ;D )








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aanwijzingen
« Reactie #334 Gepost op: 27-04-2003, 22:30:49 »
Citaat
(MOLAS is natuurlijk ook 'n prachtige aanwijzing richting AStrid, maar ik geloof niet dat alsnog zal blijken dat zij de mol is.  )

haha daar dacht ik ook meteen aan







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #335 Gepost op: 27-04-2003, 22:39:00 »
Ik lees net op het.be forum dat er bij George in 2002 als enige in zijn profiel stond wat zijn favo voorwerp in huis was.
Dit is bij Ron ook het geval.

Kan iemand dat even checken?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #336 Gepost op: 28-04-2003, 01:31:35 »
<KNIP>Kan iemand niet aub even die foto's screenshotten en plaatsen? Scheelt een hoop beschrijvingen :) <KNIP>

'k Zal morgen (maandag) mijn best eens doen.








Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #337 Gepost op: 28-04-2003, 10:46:48 »
kijk eens naar de aanwijzing over DJ-Ron in de post: Ron is (niet) de mol.

Duidelijke zaak  ;)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #338 Gepost op: 28-04-2003, 14:09:36 »
kijk eens naar de aanwijzing over DJ-Ron in de post: Ron is (niet) de mol.

Duidelijke zaak  ;)

 ???



Nog even over de intro's. Bij Elise wordt elke weer het geluid steeds harder, bij Ron en Chandrika steeds minder, bij René ook steeds harder en bij Ferdi nauwelijks verandering. Wat moeten we hiermee?

Btw: Als Chandrika volgende week vertrekt, denk ik een slangetje te hebben gevonden.









Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #339 Gepost op: 28-04-2003, 14:12:32 »
???
Btw: Als Chandrika volgende week vertrekt, denk ik een slangetje te hebben gevonden.
Slangetje ??? je moet hier een mol vangen hoor  ;) ;D







"I love it when a plan comes together"