Auteur Topic: Wie overlegde met wie?  (gelezen 8152 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #40 Gepost op: 13-03-2011, 00:19:37 »
D*N heeft zomaar de waarheid verteld :P
::jaja:: Ik was in een eerlijke bui
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #41 Gepost op: 13-03-2011, 00:20:13 »
::jaja:: Ik was in een eerlijke bui
iets verkeerds gegeten ??
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #42 Gepost op: 13-03-2011, 01:09:56 »
Haha, schitterend om dit topic te lezen  ::confettie::

Nee: D*N zal ik niet gauw meer vertrouwen  ::ohno::. Dat met die jokers kon mij echter een mooi voordeeltje opleveren en ik was toch al van plan voor behoud van jokers te stemmen. LdhM had er veel en ik wist dat ik die zou krijgen als hij af zou vallen. Bovendien vond ik het zielig als mensen hun zuurverdiende jokers zouden verliezen  :P

Ik heb een paar keer heel summier info met LdhM uitgewisseld. Volgens mij heb ik hem niet meer verteld dan dit
Citaat
Tipje van de sluier  : bij de eerst mollijst had ik
7.   Kevintuut
8.   M@ri@nne
9.   Wolfmol

En ik zit er nog steeds in  . Ik denk dat we haar als mol kunnen uitsluiten   Alleen als Kevintuut haar op de laatste plaats had staan, dan kan ze toch de mol zijn 
 
Nou, daar heeft hij veel aan gehad  ::rofl::

Vraagje voor D*N: heb jij het nog met Roflmonster over VM gehad?  ::hypocriet::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #43 Gepost op: 13-03-2011, 01:20:25 »
iets verkeerds gegeten ??
het gaat alweer >:D
Haha, schitterend om dit topic te lezen  ::confettie::

Nee: D*N zal ik niet gauw meer vertrouwen  ::ohno::. Dat met die jokers kon mij echter een mooi voordeeltje opleveren en ik was toch al van plan voor behoud van jokers te stemmen. LdhM had er veel en ik wist dat ik die zou krijgen als hij af zou vallen. Bovendien vond ik het zielig als mensen hun zuurverdiende jokers zouden verliezen  :P

Ik heb een paar keer heel summier info met LdhM uitgewisseld. Volgens mij heb ik hem niet meer verteld dan dit 
Nou, daar heeft hij veel aan gehad  ::rofl::

Vraagje voor D*N: heb jij het nog met Roflmonster over VM gehad?  ::hypocriet::
ik kon jouw natuurlijk niet voor de tweede keer belazeren...

whaha ldHmolletje heeft daar niet veel aan gehad ::).

met roflmonster? natuurlijk! Omdat ik het op school wel had over VM is zij het ook gaan volgen dus ja, ik heb het er met haar over gehad. Hoeso? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #44 Gepost op: 13-03-2011, 01:33:16 »
met roflmonster? natuurlijk! Omdat ik het op school wel had over VM is zij het ook gaan volgen dus ja, ik heb het er met haar over gehad. Hoeso? ???

Zij stuurde vanuit het niets een pb naar mij om over vm te kletsen. Ik dacht dat ze dat misschien in opdracht van jou deed, want na wat research kwam ik erachter dat jullie elkaar kennen. Toen heb ik haar verkeerde info gegeven over mijn mollijstjes   ::oink::

Maar ik heb dus bijvoorbeeld de theorie dat het Fabiann moet zijn. Hij is heel de tijd op de achtergrond, maar doet wel van alles fout of werkt helemaal niet mee. Ook denk ik dat hij bij de opdracht in het water M@ri@nne heeft laten vallen. Val ik zaterdag af, dan weet je dus dat ik niet goed zat  :(

Terwijl ik Fabiann helemaal onderaan had staan. Als ik af zou vallen, was hij het dus juist waarschijnlijk wel  ;D

Als je dit leest: sorry Roflmonster  ::sorry::! Ik vond het wel leuk om met je te pb-en  ::hug::

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #45 Gepost op: 13-03-2011, 01:41:29 »
Zij stuurde vanuit het niets een pb naar mij om over vm te kletsen. Ik dacht dat ze dat misschien in opdracht van jou deed, want na wat research kwam ik erachter dat jullie elkaar kennen. Toen heb ik haar verkeerde info gegeven over mijn mollijstjes   ::oink::

Toen ze op school door haar pm box heen ging zag ik opeens een berichtje van jou alleen rofl wou niet laten zien waar het over ging  >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #46 Gepost op: 13-03-2011, 01:44:18 »
Er zijn toch nog eerlijke mensen op deze wereld   :D En zelfs in jouw vriendenkring  :o

Jammer dat die mensen zoveel anderen om zich heen hebben die misbruik van hen proberen te maken :-[
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2011, 01:47:26 »
pff ik ben zelf ook altijd eerlijk....... alleen in spelletjes niet, en zeker niet in dit soort spelletjes >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie overlegde met wie?
« Reactie #48 Gepost op: 13-03-2011, 23:17:57 »
Hmm, ik had dus net met de verkeerde personen contact... Alhoewel, heel veel contact is er niet geweest. Helaas kwam D*N de allereerste keer met zijn nummer laatst M@ri@nne en ook Ycaris kwam snel met haar onderaan. Dat heeft mij uiteindelijk 1 ronde gekost. Maar verder hebben Ycaris en ik het eigenlijk alleen over onze jokers gehad!
Ich bin ein Bärliner!