Auteur Topic: Filmtip(s)  (gelezen 85584 keer)

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2003, 11:26:52 »
1 tip Han, ga dan eerst naar Aida en dan naar de drie musketiers en niet andersom zoals ik dat gedaan heb.....  :-\







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 11:27:15 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #41 Gepost op: 2-04-2003, 11:51:19 »
1 tip Han, ga dan eerst naar Aida en dan naar de drie musketiers en niet andersom zoals ik dat gedaan heb.....  :-\

Uhhh, hoezo?  ???

Ik denk trouwens niet dat ik iemand kan vinden die naar Aida met me wel én nog iemand die met me naar 3 Musketiers wil gaan. 't zal dus 1 van de 2 worden.  :-\








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Filmtip(s)
« Reactie #42 Gepost op: 2-04-2003, 12:00:04 »
Beste film ooit, dat moet toch Breaking the waves zijn, of Festen

Meeste keren gezien is The holy graal, toch wel meer dan 10 keer

Bij musicals vind ik het altijd zo vreselijk irritant dat, als je net een beetje in het verhaal zit, ze weer zo nodig een liedje moeten zingen  :)
ja dat heb ik ook Dee!! en het is allemaal zo onnatuurlijk...
trouwens festen------>toppie!








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #43 Gepost op: 2-04-2003, 12:05:27 »
Uhhh, hoezo?  ???

Omdat de kostuums en het decor van de drie musketiers veel mooier zijn dan bij Aida! Maar ja ik heb ze beide binnen 5 dagen gezien, dus dat was wellicht ietwat overdreven!  ;D







When God created man, she was only joking!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmtip(s)
« Reactie #44 Gepost op: 2-04-2003, 12:28:43 »
Omdat de kostuums en het decor van de drie musketiers veel mooier zijn dan bij Aida! Maar ja ik heb ze beide binnen 5 dagen gezien, dus dat was wellicht ietwat overdreven!  ;D
mwaaa......  :o







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmtip(s)
« Reactie #45 Gepost op: 2-04-2003, 12:51:26 »
Voor wie het lekker freaky wil houden is Cube een aanrader. Evenals "Cube²: Hypercube", die ik in het weekend gehuurd heb. Superraar, superfreaky en Cube is met tijden ook supereng.

Het gaat over een geheim experiment van de staat. Meer weet je er eigenlijk niet over. Mensen ontwaken in een rare kamer. Een kubus. Aan elke muur en op het plafond en op de vloer is een deur. Zo komen ze weer in een andere kamer. Maar wat ze niet weten is dat er valstrikken liggen in sommige kamers. Gaandeweg komen ze andere mensen tegen en samen proberen ze te ontsnappen. Maar in die kubus wordt iedereen paranois, iedereen is bang, niemand vertrouwd elkaar na een tijdje...
Cube² gaat weer net een stap verder door een 4e dimensie toe te voegen. Er is dus lengte, breedte en diepte. Daarvan is een kubus gemaakt (en dat was ook de kubus in de 1e film) maar nu komt er een extra dimensie bij. Verschillende tijdstippen, zwaartekracht die veranderd als je in een andere kamer komt, en dan nog zoiets dat ze parellelle tijdindelingen ofzo noemen. Dat terwijl je nu iets aan het doen bent, je in een ander parallelle tijd ook iets aan het doen bent. Zo doen ze bijvoorbeeld een deur open en zien ze zichzelf in de volgende kamer. Heel freaky allemaal!! Maar super gaaf!

Nog een paar foto'tjes van de 2e film om m'n propaganda helemaal af te maken:













Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmtip(s)
« Reactie #46 Gepost op: 2-04-2003, 12:59:50 »
Kijk! En daar ga ik dus weer van dromen he!
Niemand Bambi als favoriete film??








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Filmtip(s)
« Reactie #47 Gepost op: 2-04-2003, 13:05:05 »
daar moet ik altijd zo om huilen...








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmtip(s)
« Reactie #48 Gepost op: 2-04-2003, 13:06:46 »
Heee Coor, genoeg he!








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Filmtip(s)
« Reactie #49 Gepost op: 2-04-2003, 13:09:09 »
ow vreselijk echt waar!! ik kan daar zo emo van worden, helemaal sinds ik zelf moeder








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #50 Gepost op: 2-04-2003, 13:09:49 »
whaa jet jij hebt echt veel musicals gezien! ik heb de meeste nederlandse grote producties sinds 1995 wel gezien, alleen miss saigon en aida niet. aida lijkt me nix aan, vind de muziek echt verschrikkelijk, en k vind dat zo'n klote theater! je zit echt nooit goed, zelfs het grootste deel van de 1e rang is slecht.

btw han, als je nog naar aida wil zou k maar opschieten met reserveren. begin augustus is de laatste voorstelling en volgens mij zijn dr voor die tijd niet meer zo superveel kaarten over.

edit: oh ja, k ging ook altijd huilen om bambi, en ook heel erg om platvoet en zn vriendjes, dan gaat die moeder ook dood, heel sneu  :'(








« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 13:10:50 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #51 Gepost op: 2-04-2003, 13:12:16 »
k vind dat zo'n klote theater! je zit echt nooit goed, zelfs het grootste deel van de 1e rang is slecht.

Tsja vertel mij wat... €65 betaald en dan nog geen beenruimte hebben en heel de tijd gedraaid in je stoel moeten zitten!







When God created man, she was only joking!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #52 Gepost op: 2-04-2003, 13:13:28 »
jah, dat bedoelde k dus. k weet nog wel bij de phantom, toen zaten we vierde rang, helemaal tegen de muur aangeperst aan de zijkant. we konden de helft van t toneel niet zien, dus steeds als dr mensen op t toneel schrokken, moesten we aan de buren vragen wat dr gebeurd was  :-\







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #53 Gepost op: 2-04-2003, 13:15:59 »
Ja dat is toch echt niet normaal.....

Maar goed verder over films maar weer?







When God created man, she was only joking!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #54 Gepost op: 2-04-2003, 13:20:14 »
goed idee :)

se7en vond k echt n zaadfilm. echt zo'n anticlimax  :-\

ik kan nu echt ff niet op een film komen behalve color purple en gangs of NY die k echt goed vond... oh ja, heidi :D daar ging ik altijd heel erg hard om huilen enzo vroeger, nu nog steeds trouwens want pas waren mn nichtjes hier en die gingen m kijken en toen keek ik mee en ik gelijk weer janken bij die zielige stukjes...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #55 Gepost op: 2-04-2003, 13:34:17 »
kee, mijn favo-films:

color purple
gangs of new york
sweetest thing
remember the titans
the fast and the furious
vertical limit
10 things i hate about you
notting hill
legally blonde
mrs. doubtfire
the bone collector
autumn in new york
8 mile
jaws
ET
deep impact

slechte films:
se7en
40 days and 40 nights
not another teen movie
dude where's my car
ik ook van jou

k heb ff op de site van videoland gekeken om te kijken welke films k ook weer heel erg goed/leuk vond, maar daar staan alleen nieuwe films, dus hier staan eigenlijk alleen nog maar nieuwe films, de oude moet k nog ff zoeken :)







« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 13:42:11 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #56 Gepost op: 2-04-2003, 13:43:05 »
Grappig he hoeveel verschillende smaken er zijn. Ik vond se7en geweldig. En ik heb ook werkelijk in een deuk gelegen om Dude where's my car.... and then? and then? and then?  ;D

Nog zo'n supermelige film: Spaceballs!







When God created man, she was only joking!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Filmtip(s)
« Reactie #57 Gepost op: 2-04-2003, 13:45:26 »
ja!! ik ook van jou..was zo slecht. terwijl ik het boek erg mooi vond.
de kleine blonde dood was wel een mooie film, en een heel mooi boek ook overigens..








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmtip(s)
« Reactie #58 Gepost op: 2-04-2003, 13:45:33 »
Amelie ik kan geen accent aigu krijgen op de eerste e... (eigenlijk 'Le fabuleux destin d'Amelie Poulain'), Franse film, vond ik helemaal super. Heel erg lief, vrolijk, grappig, origineel, niet eng... ;) Echt helemaal mijn film. Alleen wel een btje errug romantisch eik, naja, aan het begin nog niet zo ;).








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmtip(s)
« Reactie #59 Gepost op: 2-04-2003, 13:56:29 »
En ik heb ook werkelijk in een deuk gelegen om Dude where's my car.... and then? and then? and then?  ;D
njah, ik heb t begin gezien, dat vond k echt nergens over gaan, en daarna heb ik de film nog maar met n schuin oog gevolgd... k kan dr dus niet echt goed over oordelen, maar voor zover ik het gezien heb vond k t nix.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!