Auteur Topic: Survivor 23: South Pacific  (gelezen 101895 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2011, 15:36:44 »
Nog niet :P 14 sept ofzo.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2011, 15:58:20 »
Ah.. dan ben ik alweer volle bak aan de studie..  ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #42 Gepost op: 7-09-2011, 17:10:30 »
Beetje laat, maar nog net op tijd voordat de reeks begint: de pagina op RealityWorld is ook aangemaakt.


Deze reeks werd in de buurt van Upolu, Samoa gefilmd, net als seizoen 19 (Samoa) en 20 (Heroes vs Villains) en ook het 24e seizoen zal hier gefilmd worden.

De hele reeks zal waarschijnlijk wel op Youtube komen, maar via torrents en MIRC kan je ze ook allemaal downloaden. Of deel hier met de rest waar jij het downloadt.

Meer info over deze reeks vind je op deze pagina.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2011, 16:02:29 »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #44 Gepost op: 15-09-2011, 11:36:50 »
De eerste aflevering net gezien.

Wat is zo'n begin van het seizoen toch altijd leuk.

Dingen die me opvielen:

- Ik snap Ozzy vs Coach nog steeds niet helemaal. In de helicopter waren het meer vrienden die samen naar een feest gingen ipv tegenstanders. Er is geen tegenstelling en ook geen rekening te vereffenen. De redemption moet dan komen van het feit dat ze allebei afzonderlijk nooit gewonnen hebben, maar niet omdat ze nog een appeltje met elkaar te schillen hebben.

<edit> net even Jeff's verklaring gezien. en hij zegt de redemption is dat ze beide er dom uit zijn gegaan laatste keer en de tegenstelling is dat Ozzy is echt bigger than life en Coach leeft wel zo, maar heeft dat nog nooit bewezen (hij noemt hem zelfs met enige tegenzin een pretender)
</edit>
- Er werden maar een paar mensen uitgekozen om hun verhaal te vertellen. Betekent dit dat zij het interessantste verhaal hebben of dat ze het meest relevant zijn voor de rest van het seizoen?
- Ozzy heeft nog altijd moeite om de juiste allianties te vormen als er vrouwelijk schoon in het spel is.
- Ik vond de deelnemers eigenlijk wel leuk dit jaar. Ook die neef van Russell (grappig hoe die vrouw naast hem zei 'ik hoop dat het niet Russell Hanz is'.
- Dawn is op dit moment mijn favoriet.
- Welke idioot tatoeert nu zijn eigen naam op zijn huid. En dan ook nog 2 keer?
- Hoe kan iemand die het spel zo vaak heeft gezien en zegt te snappen zo slecht zijn in politieken op het moment dat het nodig is?
- Ozzy is tot nu toe vooral goed in mensen op hun gemak stellen als ze het zwaar hebben of eigenlijk niet weten wat ze moeten doen.

<edit> net nog een stukje Jeff gezien. Hij zegt daar letterlijk: Semhar shouldn't even be here. Dan vraag ik me af waarom kiezen jullie een persoon die daar helemaal niet thuis hoort?
</edit>
« Laatst bewerkt op: 15-09-2011, 12:23:25 door Terloops »

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #45 Gepost op: 15-09-2011, 17:49:46 »
Ik heb ook net de aflevering gezien.

Jeff's verwachting over wie als werd weggestemd werd zo hard benadrukt in alle interviews voorafgaand aan de aflevering dat het eigenlijk helaas gewoon een spoiler werd.

Ik vind de cast echt heel leuk. Stiekem hoop ik dat Coach en Ozzy er toch niet al te lang in blijven, maar zoals dat er nu naar uit ziet, gaat dat toch niet gebeuren.

Ik had eigenlijk ergens wel verwacht dat Upolu een veel zwakker team was dan Savaii, maar de vrouwen in Upolu zijn best sterk en Savaii heeft best wel een aantal zwakkere mannen (Cochran en Pappa Bear).
Die twee vind ik allebei wel leuk, maar ik vond het nergens op slaan dat ze min of meer eisen dat ze bij hun bijnaam genoemd worden. Vooral Pappa Bear deed dit nogal geforceerd in de groep (ik vind mezelf nogal een beer, dus voortaan noemen jullie mij Pappa Bear  ::)).

Vooralsnog is Sophie mijn favoriet gevolgd door Edna en Jim. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #46 Gepost op: 15-09-2011, 18:16:44 »
Jeeeeuj we zijn weer begonnen! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met Hantz's tat's ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #47 Gepost op: 15-09-2011, 19:08:49 »
Ik ben voorlopig vooral fan van Cochran, Papa Bear en Edna. Verder ken ik ook  nog weinig namen :P.

Vooral die vrouw die meteen zei dat ozzy en coach temporarily waren vind ik stom (niet door die opmerking overigens)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #48 Gepost op: 15-09-2011, 21:58:04 »
Ik mag toch wel zeggen dat Survivor weer een opluchting is, na het kijken van ER vanavond :P

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #49 Gepost op: 18-09-2011, 18:27:08 »
Ik vond het een goede aflevering... zo goed zelfs dat er eigenlijk niemand is die ik echt erg vond... ookal geven Jim en VOORAL Brandon me signalen dat ze me op den duur zullen irriteren.

Op dit ogenblik ben ik vooral een fan van Mark Anthony (PapaBear... maar van die nic ben ik geen fan... mmar van de rest van hem wel ^__^), Dawn, Coach, Stacey en Sophie. Cochran is niet slecht, en ik supporter voorlopig nog wel op hem, maar hij geeft me "bad vibes". Hetzelfde voor Christine, eigenlijk. De rest - meh.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #50 Gepost op: 22-09-2011, 10:07:46 »
Brandon
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #51 Gepost op: 22-09-2011, 11:09:22 »
Vermakelijke aflevering. Zowel Ozzy als Coach lijken wonderbaarlijk genoeg deel uit te maken van een meerderheidsalliantie. Toch zijn er meer dan genoeg obstakels voor ze om te voorkomen dat het te voorspelbaar wordt. Brandon is psychologisch gezien een ramp in wording en Albert/Rick/Sophie zijn afgaande op de eerste twee afleveringen intelligent genoeg om hun eigenbelang te waarborgen. In het team van Ozzy kunnen zowel Cochran als Jim nog voor opschudding gaan zorgen daar het onvoorspelbare individuen zijn die hopelijk hoog durven in te zetten als het er echt op aan komt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #52 Gepost op: 22-09-2011, 20:16:31 »
@Goyathlay: ben jij psycholoog oid?

Maar het was idd een interessante aflevering. Iedereen paranoide, just the way i like it. En groot van Coach dat hij Brandon het voordeel van de twijfel gaf. Sterker nog, ik geloof dat ik Coach actually leuk begin te vinden. In vorige seizoenen vond ik hem nogal een aandachttrekkerige aansteller.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #53 Gepost op: 25-09-2011, 13:22:40 »
Coach is geweldig in dit seizoen.... maar zo naïef. Ik heb een nogal onweerlegbaar vermoeden dat hij, net als de vorige twee keren TE VEEL vertrouwen zal schenken aan iemand in zijn "inner circle" en daardoor zal verliezen. Ik heb het gevoel dat de geschiendenis zich zal herhalen en dat Coach opnieuw door een strategische speler (en een Hantz) er onceremonieël uigekegeld zal worden.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #54 Gepost op: 25-09-2011, 17:17:49 »
Leuke start van een nieuw seizoen.

Het neefje van Russel... wat een onstabiele kerel...
Ik zou juist een alliantie met Mikayla willen aangaan.

Ozzy is een fysieke proeventijger maar volgens mij toch echt geen puzzelchamp en dat zou zijn ondergang wel eens kunnen betekenen in de individuele fase als hij überhaupt de merge haalt...

Heb (nog) niet echt een grote favoriet maar wel nieuwsgierig naar Jim, Mikayla en Albert

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #55 Gepost op: 29-09-2011, 14:30:31 »
Verbazingwekkend dat Coach schijnbaar vanuit het niets de stem van de rede is geworden. Elk seizoen dat hij zijn opwachting maakt wordt er weer een nieuwe laag aan zijn persoonlijkheid toegevoegd, waar stopt het? Is hij echt zo multidimensionaal of verkeert hij in een permanente staat van ontwikkeling? Interessant is het zeker, deze versie van Coach kan wel eens ver in het spel geraken indien de kern van zijn alliantie intact blijft en de teams niet door elkaar gegooid gaan worden. Coach is tot op heden stabiel, zeer redelijk in de uitdagingen en uitermate betrouwbaar. Met andere woorden: Coach is niet langer coach. Ironisch genoeg is er wederom een Hantz aanwezig die de capaciteit heeft om een bom te leggen onder de spelverhoudingen en derhalve het spel van Coach ernstig kan saboteren.

Afgaande op deze aflevering en de vooruitblik op volgende week zijn er in kamp Savaii veel machtspelletjes gaande: Ozzy denkt Keith te kunnen vertrouwen maar Keith wantrouwt Ozzy vanwege de macht die de immuniteitsketting met zich meebrengt, daarom werft hij Whitney alvast als troefkaart. Jim zit ondertussen ook niet stil en beseft dat hij binnen de kernalliantie vrij laag in de hiërarchie staat, een suballiantie is noodzakelijk. Potentiële medestanders kan hij vinden in Elyse en Cochran. Het voortbestaan van Dawn hangt aan een zijden draadje, enkel Ozzy lijkt een soort stilzwijgende afspraak met haar te hebben.

Huidige favorieten: Sophie, Coach, Jim en Cochran.
Potentiële favorieten: Albert, Rick en Elyse.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #56 Gepost op: 29-09-2011, 14:37:05 »
@Goyathlay: ben jij psycholoog oid?

Nee, ik ben slechts bovengemiddeld geïnteresseerd in het gedrag van de mens en probeer waar mogelijk die gedragingen te begrijpen, beschrijven en soms ook te verklaren. Reality-tv leent zich daar uitstekend voor daar er relatief weinig 'gescript' wordt. Het blijft natuurlijk altijd een vorm van speculatie maar met de nodige kennis van zaken en ervaring zie je al snel patronen en algemene waarheden ontstaan. De specifieke waarheden blijven weliswaar grotendeels verborgen maar dat mag de pret niet drukken!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #57 Gepost op: 29-09-2011, 19:47:40 »
Coach is top! En Little Hantz is echt zo paranoïde als het maar kan.. woah. Voor de rest verbaas ik me er eigenlijk over hoe weinig ik met Ozzy heb. Zijn eerste seizoen vond ik hem echt geweldig maar het kan me nu allemaal niet zoveel meer schelen..

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #58 Gepost op: 2-10-2011, 10:03:20 »
Ozzy is gewoon een enorm saai mens. Hij leek interessant in CI omdat... wel, kijk gewoon naar de rest. De rest waren gewoon NOG saaiere mensen.


Brandon is absoluut walgelijk. Een echte achterbakse, schijnheilige, moraliserende, sexistische hypocriet. Arme Mikayla, ze heeft immers NOOIT iets verkeerds gedaan buiten knap genoeg zijn om Lil' Hantz sexuele fantasieën te bezorgen... en natuurlijk zet dat hem aan om ontrouw te zijn t.o.p. zijn echtgenote, want Mikayla is een spreekwoordelijke Babylonische hoer (danku voor deze vergelijking Sophie!) omdat ze hem VERLEIDT met haar lichaam en charmes.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Ik haat hem NU AL meer dan Russell. Afgrijselijk.

Ik supporter voor Cochran en Dawn. Spijtig dat Mark er uitgestemd is, ik mocht hem wel. Ach, tenminste ziet het er naar uit dat zowel Dawn als Cochran het ver genoeg zullen schoppen zonder hem. Het is gewoon zeer spijtig dat the 5 minst interessante Savaii samen in een alliantie zitten.... hopelijk breek deze vlug op voordat ze opnieuw naar een eilandraad moeten.

Op Upolu zijn Sophie en Edna mijn favorieten. Edna was niet te zien tijdens deze aflevering maar ik vind haar zo ongewild grappig:

Edna: "Wie komt er terug? Russell? Oh ik hoop niet dat het opnieuw Russell is ^__^"
Brandon: "Eh... ja... dat zou nogal slecht zijn... :-/"

Christine: "Over wie zitten ze te praten? Wie wil Coach wegstemmen?"
Edna: "Goh ik weet het niet... Ik vermoed Sophie."
Christine: "Maar Sophie staat bij hen O__O... Wat voor onzin is dat nu?"
Edna: "Erm ik moet mijn tas halen. Eilandraad vanavond ^__^ *rent weg*"
Christine: *Stemt op Edna*

lol. En dan hebben we het nog altijd niet gehad over de PET die ze van de treemail gemaakt heeft.

Sophie is intelligent en spreekt altijd de waarheid (of tenminste ik ben het altijd met haar eens.) en is ook vrij grappig in de volgende gifs en photos






<3333333

En om af te sluiten, deze reactie van Stacey:


 ;D
Dat is het zowat.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 23: South Pacific
« Reactie #59 Gepost op: 2-10-2011, 13:25:50 »
Brandon is ipv interessant gewoon vermoeiend geworden.
Coach is opeens wel interessant en zegt opeens dingen die sense maken. Vreemd want in het verleden was het vaak irrelevant gebazel.
Ozzy is gewoon slecht in het tactische deel van het spel. Hij snapt niet waar de gevaren zijn en wie hij kan vertrouwen. Jammer.
In de preview lijkt het erop dat er wat beweging komt in Cochran, want ondanks zijn stoere beweringen aan het begin heeft hij nog maar weinig laten zien op heel veel excuses en beloftes voor de toekomst na.

Dawn is nog steeds mijn favoriet. Geen idee hoe ze ooit in de finale komt, maar daar zou ze wellicht kunnen winnen op sympathie afhankelijk van wie er naast haar zit).
Die lange gast die Ozzy vertrouwt is nog steeds te saai om zijn naam te onthouden.

Ik begin ook wel wat sympathie te krijgen voor Mikayla.

Zo, even wat losse opmerkingen.