Zal ik je dan maar geloven en er vanuit gaan dat Aafke gewoon weer op Ferdi heeft gestemd?
Als Aafke idd op Ferdi heeft gestemd wordt m.i. ook Elise's molkans kleiner, omdat veel vragen over de opdrachten van die dag ook op haar hebben kunnen slaan...
Aan de andere kant blijft bij mij hangen Aafke's uitspraak bij Schiffers, dat ze zich heeft laten inpakken door de mol. Ik moet echt nog eens goed dat interview tussen Aafke en Elise gaan bekijken, nog geen tijd gehad. Al tijdens de uitzending had ik het gevoel dat Elise de waarheid stevig aan het verdraaien was, heel subtiel eigenlijk, niet ronduit liegen, maar ook niet echt waarheid spreken. Ik dacht ook nog : Als kandi heeft Elise er belang bij dat ze zelf verdacht gaat worden, en hier lag een unieke kans. Maar daar deed ze juist niets mee. En Aafke zie je zo'n blik krijgen van : ik weet niet meer wat ik denken moet. Ik ben geneigd te geloven dat ze daar is gaan twijfelen.
Maar het kan ook zijn dat Aafke met 'in laten pakken door de mol' Astrid bedoelt, waarmee ze toch een beetje maatjes geworden was.