Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42149 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 4
« Reactie #120 Gepost op: 8-04-2003, 14:15:08 »
Naast wie sliep de mol lijkt mij een onlogische vraag, tenzij de mol op een hoekwoning sliep...

Tja, het was ook zomaar een suggestie...Ik heb wel meer onlogische vragen gehoord bij de mol  ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #121 Gepost op: 8-04-2003, 14:21:42 »
Tja, het was ook zomaar een suggestie...Ik heb wel meer onlogische vragen gehoord bij de mol  ;D

:o meen je dat nou.... :P

Maar laten we het er maar op houden dat niet geschoten altijd mis is  ;D

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline thie

• Forumlid
  • Mollenstreek? Nou...
« Reactie #122 Gepost op: 8-04-2003, 14:39:54 »
Wat ik nog opvallend vond en waar ik tot nog toe niemand over gehoord heb:
Niet alleen hadden Elise en Ron de uitslag van de wedstrijd (3-3) goed voorspeld, als ze de verschillende twee-kampen bij langs gaan kiezen ze ook nog eens voor de goede winnaars (Patricia, Ron en Astrid) terwijl ik dat beslist niet altijd voor de hand vind liggen (bv. bij Astrid en ook wel bij Patricia).

« Laatst bewerkt op: 8-04-2003, 14:40:11 door thie »
E.Thie Phone Mole

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #123 Gepost op: 8-04-2003, 16:20:43 »
Voor wie is dat verdacht dan?  ;D

Ik vond bij dat winnaar kiezen Ferdi minder opdringend als anders... maar goed mijn mol is ie toch niet

Offline feeks

• Forumlid
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
« Reactie #124 Gepost op: 8-04-2003, 16:26:43 »
Volgens mij kun je de molverdenking terugbrengen naar 3 personen en dit al vanaf de 2e aflevering.
Daar moesten  een aantal mensen namelijk hun bagage in leveren en we weten nog uit de vorig serie dat dit wel eens fout kan gaan aflopen.
De mol weet dit ook en bovendien is hij/zij op de hoogte van de opdrachten die gaan komen.
Daarom zal hij/zij ook niet het risico lopen de bagage een paar dagen te moeten missen.
Ron, Chandrika en Astrid hebben hun bagage bij zich gehouden en daarom moet de mol 1 van deze 3 zijn mijns inziens.
Nou was Ron mijn mol trouwens toch al maar als ik op het verkeerde spoor zit beperkt dit gelukkig de mogelijkheden

je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 8-04-2003, 17:23:08 »
Weet iemand wat precies die vraag was mer kamer 109??
Kan het ook de vraag zijn: Naast welke kamer sliep de mol??

't was echt 'in welke kamer sliep de mol?', zie 't volgende bericht in 't topic 'executievragen en antwoorden van de kandidaten'.

3. In welke kamer sliep de mol in de Colibri Motel?
[107, 108, 109, 110, 111, 116, 117, 120]

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #126 Gepost op: 8-04-2003, 17:29:27 »
Nou heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraagje  :'(

zouden de kandidaten te horen hebben gekregen wie de echte en de nep lumberjacks waren??  

Niet dat het veel uitmaakt maar
Citaat
laten we het er maar op houden dat niet geschoten altijd mis is

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline atrus

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 8-04-2003, 17:51:22 »
Nou heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraagje  :'(

zouden de kandidaten te horen hebben gekregen wie de echte en de nep lumberjacks waren??  

Niet dat het veel uitmaakt maar

Je bedoelt na afloop? Want voor de opdracht wisten de kandidaten dit zeker niet! Alleen de mol had informatie over de Lumberjacks  ::)

De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #128 Gepost op: 8-04-2003, 17:59:49 »
ja ik bedoel na afloop, wisten ze wie er tegen echte en nep LJ gestreden heeft, wisten ze uberhaupt dat er echte en neppe waren.

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline atrus

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 8-04-2003, 18:06:16 »
Ik denk dat het ze na afloop wel verteld is want de Lumberjacks zaten ook om het kampvuur bij de muziek. Ik denk dat ze er toen over gesproken hebben.

De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 8-04-2003, 20:38:18 »
Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat Aafke op Patricia heeft gestemd. Ze lijkt namelijk op '109' als kamernummer van de mol te klikken.
Welnee gekkie!  :P  ;)

Volgens mij heeft Aafke echte wel op Ferdi gestemd! Zoals ze vertelde over dat Ferdi op de grond lag voor haar en dat Ferdi niets zei, maar dat ze aan het haar voelde dat het Ferdi was. Dat kwam echt op mij over dat ze geen twijfels had.

Ik heb trouwens  Aafke's verdenkingen weer bekeken, ze zegt van: 'Ik zeg nu wel zo stellig dat het Ferdi is, maar bij de anderen heb ik ook nog twijfels.' Maar wat ze daarna uitspreekt, van dat ze gisteren dacht dat het Chandrika zou kunnen zijn enzo,  klinkt net even anders en met een andere galm. Ik heb weer de vorige afleveringen bekeken en haar verdenkingen uit aflevering 2 klinken exact zo. -> Montage!

En dat ze op 109 stemt kan ook gewoon zijn dat ze het gewoonweg niet wist. Als daar ook al niet in gemonteerd is tenminste.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 8-04-2003, 22:14:33 »
Ik heb trouwens  Aafke's verdenkingen weer bekeken, ze zegt van: 'Ik zeg nu wel zo stellig dat het Ferdi is, maar bij de anderen heb ik ook nog twijfels.' Maar wat ze daarna uitspreekt, van dat ze gisteren dacht dat het Chandrika zou kunnen zijn enzo,  klinkt net even anders en met een andere galm. Ik heb weer de vorige afleveringen bekeken en haar verdenkingen uit aflevering 2 klinken exact zo. -> Montage!

Aha! We hebben dus weer te maken met creatieve montage!

Citaat
En dat ze op 109 stemt kan ook gewoon zijn dat ze het gewoonweg niet wist.

Ja is ook waar. Dat bedacht ik me net ook. Je moet als kandi al op zoveel dingen letten dat die kamernummers er misschien gewoon 'n keertje bij inschieten.

Zal ik je dan maar geloven en er vanuit gaan dat Aafke gewoon weer op Ferdi heeft gestemd? Dan zet ik bij deze 'n hele dikke vette streep door de naam van Ferdi. Er stond al 'n gewone streep doorheen, maar nu kun je z'n naam niet eens meer lezen zal ik maar zeggen.  ;)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 9-04-2003, 01:01:41 »
Zal ik je dan maar geloven en er vanuit gaan dat Aafke gewoon weer op Ferdi heeft gestemd?

Als Aafke idd op Ferdi heeft gestemd wordt m.i. ook Elise's molkans kleiner, omdat veel vragen over de opdrachten van die dag ook op haar hebben kunnen slaan...

Aan de andere kant blijft bij mij hangen Aafke's uitspraak bij Schiffers, dat ze zich heeft laten inpakken door de mol. Ik moet echt nog eens goed dat interview tussen Aafke en Elise gaan bekijken, nog geen tijd gehad. Al tijdens de uitzending had ik het gevoel dat Elise de waarheid stevig aan het verdraaien was, heel subtiel eigenlijk, niet ronduit liegen, maar ook niet echt waarheid spreken. Ik dacht ook nog : Als kandi heeft Elise er belang bij dat ze zelf verdacht gaat worden, en hier lag een unieke kans. Maar daar deed ze juist niets mee. En Aafke zie je zo'n blik krijgen van : ik weet niet meer wat ik denken moet. Ik ben geneigd te geloven dat ze daar is gaan twijfelen.

Maar het kan ook zijn dat Aafke met 'in laten pakken door de mol' Astrid bedoelt, waarmee ze toch een beetje maatjes geworden was.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 9-04-2003, 09:46:56 »
*weten* de nu afgevallen kandi's op dit moment al wel wie de mol is? weten ze dat niet pas ook ergens aan het einde als ze allemaal bijelkaar zijn geweest en de mol wordt ontmaskerd? En wanneer is die mol ontmaskerdag, dat is toch pas maanden na de opnamen?

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 9-04-2003, 09:52:57 »
*weten* de nu afgevallen kandi's op dit moment al wel wie de mol is? weten ze dat niet pas ook ergens aan het einde als ze allemaal bijelkaar zijn geweest en de mol wordt ontmaskerd? En wanneer is die mol ontmaskerdag, dat is toch pas maanden na de opnamen?
Voor zover ik weet horen de kandidaten het inderdaad pas in de laatste aflevering die wordt opgenomen. Dus inderdaad maanden na de opname... Dan wordt ze meestal nog gevraagd wie ze denken dat de mol is en hoe ze de afgelopen weken hebben gekeken naar de serie.

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 9-04-2003, 10:04:56 »
Aan de andere kant blijft bij mij hangen Aafke's uitspraak bij Schiffers, dat ze zich heeft laten inpakken door de mol.

De kandi's weten idd momenteel nog niet wie de mol is en Aafke zou dus nu ook nooit voor 100% kunnen weten wie de mol is. Ze kan wel 'n groot vermoeden hebben en dan duidt deze uitspraak er volgens mij op dat ze zich zo heeft laten inpakken door deze persoon, dat ze hem/haar totaal niet als mol heeft gezien en voor 'n ander heeft gekozen.

't kan ook zijn dat Aafke deze uitspraak gewoon algemeen bedoeld heeft. Ze heeft zich zo laten inpakken door de mol, wie dat dan ook moge zijn,  dat ze op 'n ander als mol gestemd heeft en daarom moest vertrekken. Ze weet dan zelf ook nog niet zeker wie 't is, maar is wel tot de conclusie gekomen dat ze helemaal fout zat en dat de mol haar dus misleid heeft.

Offline tonh

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 9-04-2003, 10:14:22 »
Er wordt de suggestie gewekt dat de kandidaten 1 voor 1 terugkomen. Volgens mij zijn ze allemaal tegelijk teruggekomen. Ik heb regelmatig contact met Ron, maar die laat helemaal niets los (dat zal wel contractueel zijn vastgelegd). Zelfs zijn familie weet helemaal niets. Het enige dat ik weet is dat Ron bij de bagageopdracht eigenlijk zelf in het water moest springen om een koffer te pakken, maar hij wist een zwemster te charteren, omdat hij geen handdoek bij zich had en het buiten berekoud was (niet echt een molactie dus). Ik weet ook niet of Ron weet wie de mol is, maar het lijkt mij voor de programmaleiding beter wanneer zo weinig mogelijk mensen ervan afweten.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #137 Gepost op: 9-04-2003, 10:37:00 »
Whaha, groot gelijk dattie niet in het water springt. Hij had wel een dubbele longonsteking op kunnen lopen daar.  Maar ja, hij had natuurlijk ook een  handdoek uit die rugzak kunnen halen !  :D

Verder weinig nieuws. Volgens mij komen ze écht niet allemaal tegelijk terug, ja ze moeten een contract tekenen, en uiteraard is het beter als zo min mogelijk mensen het weten.

't kan ook zijn dat Aafke deze uitspraak gewoon algemeen bedoeld heeft. Ze heeft zich zo laten inpakken door de mol, wie dat dan ook moge zijn,  dat ze op 'n ander als mol gestemd heeft en daarom moest vertrekken. Ze weet dan zelf ook nog niet zeker wie 't is, maar is wel tot de conclusie gekomen dat ze helemaal fout zat en dat de mol haar dus misleid heeft.

Dat denk ik. Gewoon een algemene opmerking omdat ze er uit ligt.

En over Astrid: die snijdt natuurlijk wel elke dag met haar electrische broodmes plakjes brood voor haar kinderen, dus zo'n boomstam is echt een eitje voor zo'n geoefende hand!  ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 9-04-2003, 14:46:48 »
Er is een ding wat ik niet snap aan Elise. Wat heb je eraan om je nagels te laten doen als je met diezelfde nagels een paar uur later weer een of andere bosopdracht moet doen? ??? Ik heb volgens mij nog geen enkele opdracht gezien waarbij je schone handen houdt. Wat mij betreft valt dit in de categorie zinloze acties. :-\ Leuk voor een uurtje, maar daarna worden je nagels toch weer vuil.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #139 Gepost op: 9-04-2003, 14:53:43 »
Ach, ik doe ook wel eens nagellak op terwijl het bij mij nooit blijft zitten. Misschien vond zij haar haar wel ok zitten en besloot om haar nagels te laten doen. Nix mis mee toch?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.