Auteur Topic: Welke series/programma's kijk jij?  (gelezen 130485 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #340 Gepost op: 27-10-2020, 15:30:59 »
Eh , kan ik jou na die songfestivalgrap nog  wel vertrouwen?   :D
Uiteraard! :D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #341 Gepost op: 30-10-2020, 18:51:55 »
Ja hoor, verslaafd aan Shtisel  ;D. Wat is dat erg bij Netflix, dat ze meteen doorgaan met de volgende aflevering!  :D  Wij doen nog braaf 1 aflevering per dag, houdt de dokter van je af  ::hypocriet::
...maar soms even niet :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #342 Gepost op: 30-10-2020, 19:05:43 »
Wat goed! Zelf kijk ik uit naar het derde seizoen van Shtisel dat er na veel gedoe toch echt gaat komen. Ergens volgend jaar op Netflix. :D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #343 Gepost op: 31-10-2020, 11:05:29 »
Iemand die Good Girls gezien heeft? Ik heb nu twee afleveringen gezien en vind het opzich best leuk, maar is het het waard om drie seizoenen lang te kijken?
Frankje Lapi

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #344 Gepost op: 11-11-2020, 23:44:33 »
Wat goed! Zelf kijk ik uit naar het derde seizoen van Shtisel dat er na veel gedoe toch echt gaat komen. Ergens volgend jaar op Netflix. :D

Yeah! Maar wat in de tussentijd kijken? Alles valt nu tegen... :-\\
...maar soms even niet :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #345 Gepost op: 17-11-2020, 00:15:04 »
Ik ben qua series/programmas de volgende dingen aan het kijken:

Once upon a time: Jaren geleden 4 afleveringen gekeken, want sprookjes en Disney duh. Maar niet verder gaan kijken tot nu. Samen met mn ouders  :) Leuk hoe ze alles bij elkaar zetten

Rupaul's Drag race- In het afgelopen jaar de eerste 11 seizoenen gezien plus all stars. Ben net begonnen aan Drag race Thailand. kleine taal irritaties. En daarna uk, Canada. Blijft een super leuk programma.

Flikken Maastricht. 2014 had ik met m'n pa alles teruggekeken toen op videoland. Toen er een nieuw seizoen kwam was dat precies tijdens k3 zoekt k3 en dus heb ik niet meer verder gekeken. Dus heb ik de quarantaine gebruikt om alles weer eens te kijken en de seizoen die we nog nooit gezien hebben zodat we bij zijn en het nieuwe seizoen kunnen kijken volgend jaar ::trots:: Sommige stukjes weet ik nog, Maar het blijft spannend, en het meezoeken naar de dader is ook best grappig ::rofl:: Soms is het gewoon te voorspelbaar. ;D

In iedergeval allemaal aanraders ::love::
chipsverslaafde <3

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #346 Gepost op: 19-11-2020, 21:23:24 »
Seizoen 4 van The Crown staat op Netflix  ::bravo:: Dus dat ben ik nu aan het kijken.  :D

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #347 Gepost op: 19-11-2020, 22:15:04 »
Ik ben eens begonnen aan Undercover.. Man man, wat een steengoede serie is dat!  ::oink:: Ik heb net S01E04 gezien. Ben mijn best aan het doen om 1 aflevering per dag te kijken, maar dat zal in het weekend waarschijnlijk niet meer zo zijn  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #348 Gepost op: 20-11-2020, 16:24:35 »
Ik heb zojuist Brooklyn Nine-Nine uitgekeken ::love:: ::love:: Leukste comdeyserie die ik heb gezien, echt een aanrader! ::bravo:: Maar wat moet ik nu kijken?

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #349 Gepost op: 20-11-2020, 18:58:11 »
Ik heb zojuist Brooklyn Nine-Nine uitgekeken ::love:: ::love:: Leukste comdeyserie die ik heb gezien, echt een aanrader! ::bravo:: Maar wat moet ik nu kijken?
Weer vooraf aan beginnen bij S01E01?  ;D  (heb ik ook al meerdere keren gedaan. En elke keer blijft het noice!)
Talk less, smile more

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #350 Gepost op: 21-11-2020, 15:19:44 »
Ik heb zojuist Brooklyn Nine-Nine uitgekeken ::love:: ::love:: Leukste comdeyserie die ik heb gezien, echt een aanrader! ::bravo:: Maar wat moet ik nu kijken?
Undercover! Ik had me voorgenomen om 1 aflevering per dag te kijken, maar ondertussen heb ik dus het eerste seizoen al uitgekeken. In één van de komende dagen begin ik maar eens aan seizoen 2
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #351 Gepost op: 23-11-2020, 16:39:09 »
Ik heb gisteravond in 1 ruk Dash & Lily uitgekeken. Weer eens wat anders dan de vreselijk slechte kerstfilms van Netflix. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #352 Gepost op: 25-11-2020, 11:36:52 »
Vanaf vrijdag Heartbreak High op Netflix, dat vond ik geweldig ::bravo::

Ben benieuwd of het ca 20 jaar later nog een beetje actueel is

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #353 Gepost op: 25-11-2020, 21:11:57 »
Aaaaah. Daar zit ik al zo lang op te wachten. Jeugdsentiment. Wat een fijn nieuws.  ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #354 Gepost op: 25-11-2020, 21:15:45 »
Undercover! Ik had me voorgenomen om 1 aflevering per dag te kijken, maar ondertussen heb ik dus het eerste seizoen al uitgekeken. In één van de komende dagen begin ik maar eens aan seizoen 2
Ik heb wel is een stukje gezien, maar het is niet echt iets voor mij.

Ik ben begonnen aan Umbrella Academy, tot nu toe vind ik dat een leuke serie ::jaja::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #355 Gepost op: 17-12-2020, 12:28:26 »
Net de laatste aflevering van The Politician gezien. Wat een geweldige serie!  ::bravo::  Ik vond seizoen 1 wel leuk, maar seizoen 2 was echt nog leuker! Ik hoop dat er een derde seizoen volgt, want dit einde verdient een vervolg  ::jaja::

En btw, die muziek van Payton (Ben Platt) is ontzettend mooi  ::love::
« Laatst bewerkt op: 17-12-2020, 12:30:12 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #356 Gepost op: 17-12-2020, 14:29:00 »
The Queen's Gambit! Een betere verfilming van het boek is ondenkbaar  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #357 Gepost op: 19-12-2020, 14:51:28 »
Ik heb de eerste 5 seizoen van HTGAWM er (weer) doorheen gejaagd en in afwachting van seizoen 6 - ik zoek iets op Netflix in hetzelfde genre? Iemand een suggestie?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #358 Gepost op: 19-12-2020, 16:42:01 »
'The Greatest Showman' is dan niet een serie of een programma, maar ik vond het wel echt een geweldige film. Ik wilde vooral kijken vanwege de muziek die naar 't schijnt geweldig zou zijn, en inderdaad: wauw wat een prachtige muziek!  ::love::  Er zijn toch wel wat liedjes de Spotify-playlist ingegaan  ::jaja::  Daarnaast was het verhaal zelf ook enorm boeiend en leuk  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #359 Gepost op: 19-12-2020, 16:55:52 »
'The Greatest Showman' is dan niet een serie of een programma, maar ik vond het wel echt een geweldige film. Ik wilde vooral kijken vanwege de muziek die naar 't schijnt geweldig zou zijn, en inderdaad: wauw wat een prachtige muziek!  ::love::  Er zijn toch wel wat liedjes de Spotify-playlist ingegaan  ::jaja::  Daarnaast was het verhaal zelf ook enorm boeiend en leuk  ::bravo::
Oeh ja, die heb ik in de bioscoop gezien. Echt mega kippenvel van de muziek toen! ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.